媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3875


481#
發表於 04-5-19 21:30 |只看該作者

Re: 織冷衫(十九)之瘋癲學院


Kiu 媽,

我想要妳勾o個個 bra pattern, 可唔可以俾我呀?


伯爵府

積分: 15560


482#
發表於 04-5-19 22:04 |只看該作者

Re: 織冷衫(十九)之瘋癲學院

kiu媽,

我無織到呀! :-P 我諗住留番黎織比我個女

咁你快d
kiu媽 寫道:
acintl~~
ths
但係我著線衫都係麻麻地好睇,因為我實在太[size=x-large]喇~~ :-( :-( :-( 我己經織得濶身好多,但都係好現我個肚腩~~嗚嗚~~~~好慘啊!!!!

係呢!咁你終於有無織呢件下織上勾俾你媽咪呀?!


大宅

積分: 3484


483#
發表於 04-5-19 22:50 |只看該作者

Re: 織冷衫(十九)之瘋癲學院

WW~~~
之前我honey有post左個pattern係十八個度架~但我頭先搵左好耐都唔知係邊頁 :-P
你有無icq呀?!我send俾你丫

honey~~
我個女真係好掛住你兩個女呀!

acintl~~
我會努力架喇 :-P 聽日去玩gym<<<希望係真


伯爵府

積分: 15560


484#
發表於 04-5-20 00:07 |只看該作者

Re: 織冷衫(十九)之瘋癲學院

我個女真係好鬼"豆腐",佢想游水好耐,終於今日測晒驗唔駛溫書,我老公咪帶佢去游水囉!點知因天氣唔算太熱,佢居然返到黎之後就開始傷風,唉!!!!真係比佢激死~~~~~
佢臨訓前比左柸野佢飲,希望聽朝無事啦!


大宅

積分: 3946


485#
發表於 04-5-20 00:10 |只看該作者

Re: 織冷衫(十九)之瘋癲學院

kiu媽:
我"琴"日係粉嶺見到有人著d個pattern嘅橙色,有衝動想去相認但諗諗下你好似織咗黑色喎,好彩冇扑埋去,肯定當我傻,疼皮死呀............
有勾嘢唔明好耐,可以比你email我嗎?


大宅

積分: 3946


486#
發表於 04-5-20 00:19 |只看該作者

Re: 織冷衫(十九)之瘋癲學院

今日落雨喎,又咁焗!係咪"slee"親呀!ling d 薑加二碗水加少少冰糖慢火煲10 mins 比佢飲呀,中醫教幾好o架!早d瞓la , 小心發燒!!

acintl 寫道:
我個女真係好鬼"豆腐",佢想游水好耐,終於今日測晒驗唔駛溫書,我老公咪帶佢去游水囉!點知因天氣唔算太熱,佢居然返到黎之後就開始傷風,唉!!!!真係比佢激死~~~~~
佢臨訓前比左柸野佢飲,希望聽朝無事啦!


大宅

積分: 3484


487#
發表於 04-5-20 01:18 |只看該作者

Re: 織冷衫(十九)之瘋癲學院

babysamsam 寫道:
kiu媽:
我"琴"日係粉嶺見到有人著d個pattern嘅橙色,有衝動想去相認但諗諗下你好似織咗黑色喎,好彩冇扑埋去,肯定當我傻,疼皮死呀............
有勾嘢唔明好耐,可以比你email我嗎?



samsam~
你咁攪笑~哈哈~~真係想走埋去相認架你?!
我勾野其實唔多叻架!我都係舊年先勾野咋!
不過,你即管問下睇下識唔識解答啦
一係你post出0黎問大家!
勾野應該問吉吉同校長佢地勾野勁架


大宅

積分: 3484


488#
發表於 04-5-20 01:21 |只看該作者

Re: 織冷衫(十九)之瘋癲學院

samsam~~
我pm左email俾你喇,但你要話俾我聽你個email喎,我驚唔知係你我會刪左去


大宅

積分: 3946


489#
發表於 04-5-20 01:26 |只看該作者

Re: 織冷衫(十九)之瘋癲學院

明天send比你sam要開餐la....
試過post唔到呀,得个"x"咋!!
sam03106


男爵府

積分: 5948


490#
發表於 04-5-20 02:38 |只看該作者

Re: 織冷衫(十九)之瘋癲學院

kiu 媽
你件衫好正呀, 可以同個女一人一件 我近排無整cake呀, :-P


男爵府

積分: 8096


491#
發表於 04-5-20 09:05 |只看該作者

Re: 織冷衫(十九)之瘋癲學院

早你地個晨呀~~~~


子爵府

積分: 12712


492#
發表於 04-5-20 09:08 |只看該作者

Re: 織冷衫(十九)之瘋癲學院

早晨呀~~咁多位


男爵府

積分: 9191


493#
發表於 04-5-20 09:18 |只看該作者

Re: 織冷衫(十九)之瘋癲學院

早呀各位~~

呢期我都好混吉... 之前買左舊幼線諗住織, 結果都投晒降, 隻絲可能幼, 我唔係好handle到, 織到我好鬼緊張, 因為佢成日甩針, 搞到我成邊身都痛...:-x

結果... 變陣再變陣... 唔織lu... 咁幼...都係勾易搞啲。 :-P 希望好快有少少嘢睇啦... (唔係交功課... 係有少少嘢睇咋... :-x )

噢... 差啲唔記得講... Eva, 套親子裝... [size=x-large]正!


子爵府

積分: 12712


494#
發表於 04-5-20 09:18 |只看該作者

Re: 織冷衫(十九)之瘋癲學院

哈哈~~~ 好開心呀! 尋晚係葵芳買到ww,吉吉隻線啦, $34/個, 終於比我買到啦, 下一件織左先, 好著再買


子爵府

積分: 12712


495#
發表於 04-5-20 09:27 |只看該作者

Re: 織冷衫(十九)之瘋癲學院

你地D功課好正呀! 真係有D唔低得係母女裝呀! 我又冇得著母女裝 :-x :-x


伯爵府

積分: 15354


496#
發表於 04-5-20 09:27 |只看該作者

Re: 織冷衫(十九)之瘋癲學院

[size=x-large]大家早~~~~~


































17/1~2.81kg;17/2~3.41kg;18/3~5.5kg;29/4~7kg;30/5~7.53kg;17/6~8.1kg;22/7~8.8kg;31/8~9kg;30/9~9.4kg;28/10~9.7kg;29/11~10.3kg;30/12~10.9kg;16/1~10.8kg;28/2~11.3kg;31/3~11kg;30/4~11kg;31/5~12kg;30/6~12kg;17/7~12kg;30/8~12kg21/9~12.7kg;27/10~13kg;29/11~13.5kg;2/1~13.5kg;28/2~13.5kg;13/4~13.25kg


伯爵府

積分: 15354


497#
發表於 04-5-20 09:31 |只看該作者

Re: 織冷衫(十九)之瘋癲學院

563111: 你係咪係葵涌廣場買架? 在最高果層定係地下果間呀?


































17/1~2.81kg;17/2~3.41kg;18/3~5.5kg;29/4~7kg;30/5~7.53kg;17/6~8.1kg;22/7~8.8kg;31/8~9kg;30/9~9.4kg;28/10~9.7kg;29/11~10.3kg;30/12~10.9kg;16/1~10.8kg;28/2~11.3kg;31/3~11kg;30/4~11kg;31/5~12kg;30/6~12kg;17/7~12kg;30/8~12kg21/9~12.7kg;27/10~13kg;29/11~13.5kg;2/1~13.5kg;28/2~13.5kg;13/4~13.25kg


伯爵府

積分: 15354


498#
發表於 04-5-20 09:32 |只看該作者

Re: 織冷衫(十九)之瘋癲學院

563111: 咁你快d追返個囡囡囉... 加油加油


































17/1~2.81kg;17/2~3.41kg;18/3~5.5kg;29/4~7kg;30/5~7.53kg;17/6~8.1kg;22/7~8.8kg;31/8~9kg;30/9~9.4kg;28/10~9.7kg;29/11~10.3kg;30/12~10.9kg;16/1~10.8kg;28/2~11.3kg;31/3~11kg;30/4~11kg;31/5~12kg;30/6~12kg;17/7~12kg;30/8~12kg21/9~12.7kg;27/10~13kg;29/11~13.5kg;2/1~13.5kg;28/2~13.5kg;13/4~13.25kg


男爵府

積分: 8096


499#
發表於 04-5-20 09:32 |只看該作者

Re: 織冷衫(十九)之瘋癲學院

563,

咩線?!


子爵府

積分: 12712


500#
發表於 04-5-20 09:33 |只看該作者

Re: 織冷衫(十九)之瘋癲學院

可樂: 冇錯, 係地下個間呀~~


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo