美容扮靚

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   19


男爵府

積分: 9739


41#
發表於 14-1-12 23:08 |只看該作者

引用:回覆+kathyyu312+的帖子間間唔同時間,+你打

原帖由 KAY+2 於 14-01-12 發表
回覆 kathyyu312 的帖子

間間唔同時間, 你打去問下.
我想問下生日會員有咩優惠??同埋我25歲…混合有小小敏感同斑…應該用佢咩產品好??五好意思…因為我覺得你好熟悉呢個品牌每樣好定五好…同埋有自己的見解又詳盡解答,太好人啦,五好怪我問你甘多……去問佢地樣樣都話好…


別墅

積分: 743


42#
發表於 14-1-12 23:26 |只看該作者

引用:回覆+羊奶媽媽+的帖子一分鐘REVITAL嗰嘢,+

原帖由 KAY+2 於 14-01-12 發表
回覆 羊奶媽媽 的帖子

一分鐘REVITAL嗰嘢, 係我第一次用按摩膏時BA推介的.
聽你講完~又好想買埋White Lucent試下添




侯爵府

積分: 20639


43#
發表於 14-1-12 23:31 |只看該作者
回覆 kathyyu312 的帖子

生日只有雙倍積分優惠

有斑當然用WHITE LUCENTS, 不過你只係25歲, 可能會覺得貴.
精華要成760 (30ML)... SOFTERN就三百幾, LOTION唔知幾錢...

可以試下新的IBUKI, 保濕的, 我估價錢平少少~

如果要平少少的選擇, 可以揀CLARINS, 價錢合理啲, 我用過都唔錯.
而且好多SAMPLE送, 可以試多啲嘢 (九龍灣德福嗰間啲BA好啲, 唔黑面, 又一城就唔好喇)


侯爵府

積分: 20639


44#
發表於 14-1-12 23:33 |只看該作者
回覆 suetsuetchan 的帖子

我鐘意美白, 用過好多牌子, 只有WHITE LUCENT真係白到.
你夏天買嚟試下.

通常夏天PROMOTION做WHITE LUCENT, 好多嘢送~


別墅

積分: 743


45#
發表於 14-1-12 23:46 |只看該作者

引用:回覆+suetsuetchan+的帖子我鐘意美白,+用過

原帖由 KAY+2 於 14-01-12 發表
回覆 suetsuetchan 的帖子

我鐘意美白, 用過好多牌子, 只有WHITE LUCENT真係白到.
好~謝謝




男爵府

積分: 9739


46#
發表於 14-1-12 23:53 |只看該作者

引用:回覆+kathyyu312+的帖子生日只有雙倍積分優

原帖由 KAY+2 於 14-01-12 發表
回覆 kathyyu312 的帖子

生日只有雙倍積分優惠
甘clxxxx有咩產品推介?又平又好當然最好啦


侯爵府

積分: 20639


47#
發表於 14-1-13 00:05 |只看該作者

回覆:kathyyu312 的帖子

V面系列,去水腫一流。面霜,同蘭花油都好用。




大宅

積分: 1688


48#
發表於 14-1-13 00:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+marcoli8+於+14-01-11+發表邊

原帖由 maggie403 於 14-01-11 發表
呢款
我用呢款懶人必備好潤,方便




禁止訪問

積分: 4406

好媽媽勳章


49#
發表於 14-1-13 01:09 |只看該作者

引用:V面系列,去水腫一流。面霜,同蘭花油都好

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 4406

好媽媽勳章


50#
發表於 14-1-13 01:11 |只看該作者

引用:回覆+羊奶媽媽+的帖子一分鐘REVITAL嗰嘢,+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20513

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


51#
發表於 14-1-13 06:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+marcoli8+於+14-01-11+發表邊

原帖由 maggie403 於 14-01-11 發表
呢款
其實revital 條line 有無day cream架? Thks




侯爵府

積分: 20639


52#
發表於 14-1-13 07:18 |只看該作者
回覆 Baby_Mum09 的帖子

程序係: 洗面, SOFTERN, 精華, MASKS, 按摩, 面霜眼霜.

你睇下盒內的說明書, 1分鐘嗰隻份量係少啲, 一片杏仁就可以.
五分鐘先係車厘子份量~

點評

叮噹媽媽    發表於 14-1-13 23:35
Baby_Mum09    發表於 14-1-13 08:55
羊奶媽媽  Good  發表於 14-1-13 08:05


侯爵府

積分: 20639


53#
發表於 14-1-13 08:15 |只看該作者

回覆:marcoli8 的帖子

只有一瓶AAA cream,日夜都可以用




男爵府

積分: 9739


54#
發表於 14-1-13 09:14 |只看該作者

引用:V面系列,去水腫一流。面霜,同蘭花油都好

原帖由 KAY+2 於 14-01-13 發表
V面系列,去水腫一流。面霜,同蘭花油都好用。
多謝推介下次試下先

點評

KAY+2  唔使客氣, 有問題可以再問我呀~  發表於 14-1-13 11:35


大宅

積分: 1417


55#
發表於 14-1-13 09:35 |只看該作者
KAY+2 發表於 14-1-12 19:34
回覆 tingstine 的帖子

按摩膏我三隻都有.

聽完你講, 我都心郁郁想買white lucent message cream

點評

KAY+2  夏天試下~  發表於 14-1-13 11:33


大宅

積分: 1297


56#
發表於 14-1-13 10:08 |只看該作者

引用:White+lucent,同retvial的兩款呀~~~+ +

原帖由 KAY+2 於 14-01-12 發表
White lucent,同retvial的兩款呀~~~
我都有用white lucent 同最高果支丫!
White lucent我隔日用!
但唔知點解,按完塊面紅紅地!可能我個底較乾!
跟著查野,再孚refirming mask!


侯爵府

積分: 20639


57#
發表於 14-1-13 11:34 |只看該作者
回覆 tingstine 的帖子

你有無先用SOFTERN同精華打底先用WHITE LUCENT按摩膏???

因為WHITE LUCENT條LINE啲嘢酒精成份較重, 可能你對酒精敏感吧.
唔好按咁耐囉, 可能好啲~


大宅

積分: 1297


58#
發表於 14-1-13 13:43 |只看該作者

引用:回覆+tingstine+的帖子你有無先用SOFTERN同

原帖由 KAY+2 於 14-01-13 發表
回覆 tingstine 的帖子

你有無先用SOFTERN同精華打底先用WHITE LUCENT按摩膏???
下???有酒精嫁??
我洗面,爽膚,精華,跟住就用white lucent 按啦!
甘我試下唔好按甘耐先!
但第二朝訓醒就無事嫁啦!!
請問你用緊邊隻眼霜嫁?有無介紹?


侯爵府

積分: 20639


59#
發表於 14-1-13 13:47 |只看該作者
回覆 tingstine 的帖子

基本上WHITE LUCENT條LINE係有酒精的...
而SHISEIDO大部份SOFTERN都有.

我眼霜用緊FUTURE SOLUTION, 1200$ 15ML
都算貴.
以前用過BIO PERFORMANCE同REVITAL的,
覺得BIO PERFORMANCE全面啲, 可以減黑眼圈同紋, 而且平啲.
REVITAL就只係去紋... 而且只可以夜晚用.
你可以試下~


大宅

積分: 3733

畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


60#
發表於 14-1-13 14:53 |只看該作者
回覆 KAY+2 的帖子

睇完你嘅推介真係學到唔少野呀 我係新手shiseido用家嚟,好彩有你先冇買錯野。

點評

KAY+2  THANK U~~~ 我都係分享一下我的經驗, 我用咗佢哋大約五年左右~  發表於 14-1-13 14:57

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo