自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


珍珠宮

積分: 37631


41#
發表於 14-1-12 01:05 |只看該作者

回覆:其實波特有無鍾意過妙麗架

我唔明妙麗點解中意榮恩而唔係愛上哈利



點評

Freesia_cat  因為愛情係盲目㗎!  發表於 14-1-12 01:59


珍珠宮

積分: 37631


42#
發表於 14-1-12 01:07 |只看該作者

引用:其實我覺得harry+同luna+襯d

原帖由 plumma 於 14-01-11 發表
其實我覺得harry 同luna 襯d
電影luna好靚




珊瑚宮

積分: 113446


43#
發表於 14-1-12 01:11 |只看該作者

引用:我唔明妙麗點解中意榮恩而唔係愛上哈利 +

原帖由 loer_er 於 14-01-12 發表
我唔明妙麗點解中意榮恩而唔係愛上哈利
可能傻奸奸



生命影響生命
[fly]「審判自己要比審判 別人難得多了。如果你能很成功的做好這件事,你就真的是一個具有真正智慧的人。」[/fly]


珊瑚宮

積分: 113446


44#
發表於 14-1-12 01:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+plumma+於+14-01-11+發表其實

原帖由 loer_er 於 14-01-12 發表
電影luna好靚
+1




生命影響生命
[fly]「審判自己要比審判 別人難得多了。如果你能很成功的做好這件事,你就真的是一個具有真正智慧的人。」[/fly]


大宅

積分: 2780

BK Milk勳章


45#
發表於 14-1-12 01:11 |只看該作者
oxford0158 發表於 14-1-12 00:55
電影無交代過張秋去咗邊, 唔知書有無交代過呢?

電影張秋會係最尾果集出返黎架
不過就冇講佢地既關係


珍珠宮

積分: 37631


46#
發表於 14-1-12 01:14 |只看該作者

引用:Quote:oxford0158+發表於+14-1-12+00:55+電

原帖由 Charlizeee 於 14-01-12 發表
電影張秋會係最尾果集出返黎架
不過就冇講佢地既關係
過鏡咁




男爵府

積分: 8219

認識瑞士牛牛第一回


47#
發表於 14-1-12 01:15 |只看該作者

回覆:其實波特有無鍾意過妙麗架

我估無


別墅

積分: 964


48#
發表於 14-1-12 01:18 |只看該作者

回覆:其實波特有無鍾意過妙麗架

似乎好多人都係覺得男女主角最終都會係埋一齊,幸福快樂咁生活落去。。。


伯爵府

積分: 15459


49#
發表於 14-1-12 01:23 |只看該作者

引用:點解之前中意張秋而家變左金妮?

原帖由 wing324 於 14-01-12 發表
點解之前中意張秋而家變左金妮?
書會講得清楚啲,張秋有同harry一齊,不過因為第五集佢出賣左哈利佢地,又成日以為佢同妙麗有野,就無聲無色分左手




翡翠宮

積分: 78964


50#
發表於 14-1-12 01:24 |只看該作者

引用:我唔鍾意佢同榮恩,好唔襯

原帖由 BabyChristy 於 14-01-11 發表
我唔鍾意佢同榮恩,好唔襯
一朵鮮花插在⋯⋯



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


伯爵府

積分: 15459


51#
發表於 14-1-12 01:25 |只看該作者

回覆:其實波特有無鍾意過妙麗架

不過電影版金妮好普通唔靚女(書講佢係靚女來的!)可能拍第一集的時候無諗過佢要同哈利一對!




子爵府

積分: 13894

玩具勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章


52#
發表於 14-1-12 01:30 |只看該作者
BabyChristy 發表於 14-1-11 23:32
我唔鍾意佢同榮恩,好唔襯
me2!!!!


子爵府

積分: 13894

玩具勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章


53#
發表於 14-1-12 01:31 |只看該作者
KamMui 發表於 14-1-12 01:25
不過電影版金妮好普通唔靚女(書講佢係靚女來的!)可能拍第一集的時候無諗過佢要同哈利一對!



...
個金妮直情醜啦...真係搵錯人..搞到佢同harry勁唔match!!!!!


水晶宮

積分: 51674

畀面勳章 BK Milk勳章


54#
發表於 14-1-12 01:32 |只看該作者

回覆:其實波特有無鍾意過妙麗架

其實係電影版選角啫,逐年咁拍,哈利越嚟越白,妙麗越嚟越靚,金妮越嚟越

其實我鍾意榮恩對孖仔哥哥多啲



點評

Freesia_cat  咁我覺得選角選得最差係張秋,因為書裡面講佢係勁靚女,萬人迷,但電影裡面完全感覺唔到。Ginny選角就一般啦!不過初頭幾集佢真係好兄弟個妹feel,咁都啱返角色需要嘅。   發表於 14-1-12 02:03
yuexu  哈哈  發表於 14-1-12 01:38


珍珠宮

積分: 41970

好媽媽勳章 BK Milk勳章


55#
發表於 14-1-12 01:38 |只看該作者

回覆:其實波特有無鍾意過妙麗架

哈利原本鐘意張秋,之後鐘意金莉
妙麗一直鐘意榮恩,有集講開舞會,妙麗已講到好明,係榮思檬成成

唔好點評我,電話睇唔到點評


禁止訪問

積分: 9945

畀面勳章 大廚勳章


56#
發表於 14-1-12 09:33 |只看該作者

回覆:其實波特有無鍾意過妙麗架

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 37631


57#
發表於 14-1-12 09:37 |只看該作者

引用:不過電影版金妮好普通唔靚女(書講佢係靚女

原帖由 KamMui 於 14-01-12 發表
不過電影版金妮好普通唔靚女(書講佢係靚女來的!)可能拍第一集的時候無諗過佢要同哈利一對!



...
電影版金妮勁老,妙麗、luna靚佢好多




水晶宮

積分: 64720

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章


58#
發表於 14-1-12 09:43 |只看該作者

回覆:其實波特有無鍾意過妙麗架

演員由小朋友演到大, 大家都世估唔到隆巴頓, 最後變得越靚你, harry 越後越唔識高。 榮欣越演越肥, 係孖仔可以由第一集順利保持到個樣無走得咁厲害


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


59#
發表於 14-1-12 14:50 |只看該作者

回覆:其實波特有無鍾意過妙麗架

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 61763


60#
發表於 14-1-12 15:04 |只看該作者
milky_red 發表於 14-1-12 01:32
其實係電影版選角啫,逐年咁拍,哈利越嚟越白,妙麗越嚟越靚,金妮越嚟越

其實我鍾意榮恩對孖仔哥 ...

其實成套戲, 得 Cedric & Hermione 係睇得下.
其餘的角色, 是愈大個愈醜樣.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo