家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 8044


41#
發表於 14-2-28 12:50 |只看該作者

引用:如果揾十萬都唔夠駛,+揾一萬嗰d應該餓死哂

原帖由 seenfu 於 14-02-28 發表
如果揾十萬都唔夠駛, 揾一萬嗰d應該餓死哂
使法唔同,搵再多都可以使曬。


男爵府

積分: 6231


42#
發表於 14-2-28 13:51 |只看該作者

回覆:「中產基層」 月入5萬月月清 vs 月入近十萬一樣唔夠使

搵多洗多,學識理財,搵一萬都可以養活一家人都大有人在

點評

333s  要學識量入為出  發表於 14-3-1 02:08


男爵府

積分: 6751


43#
發表於 14-2-28 14:09 |只看該作者
有人提議話中產小朋友可以去下一些慈善機構開的pg, 又或讀官津小學可以慳錢. 講下這些慈善機構開的 pg 或興趣班. 我小朋友好細個時去過幾次, 當玩下. 一班公屋的家長好嘈, 上上下堂又鬧下個仔, 個仔又亂畫野, 個亞媽跟住又鬧, 好似街市. 個老師水準又差, 課堂內容好似塞時間. 同外面收錢的私人 pg 小朋友真係差好遠.

咁講唔係叫人去一定要讀好貴的 pg, 但當你上過一些慈善機構攪的班, 再比較外面. 你係唔會再參加平的興趣班. 最重要係耳濡目染, 邊個想小朋友去外面接觸世界時, 原來有咁多嘈雜聲音影響佢的心智! 所以提議去參加慈善機構開的興趣班的人, 有無真係比較過兩邊水準係相差幾遠!


男爵府

積分: 6751


44#
發表於 14-2-28 14:13 |只看該作者
同意無話夠唔夠使, 好似若論家庭收入都在五萬以上. 小朋友又係讀九龍塘幼稚園, 又係補習, 工人, 供樓等等. 但平時使費唔係好豪. 有時上網淘上野, 都唔覺好迫咁喎. 有人話10萬收入都唔夠使就真係要調節下生活. 唔好人有我有心態先得架.


大宅

積分: 1238


45#
發表於 14-2-28 17:45 |只看該作者
回覆 maggielmy 的帖子

咁可唔可講下點理財可以搵一萬養活一家4口...仲可以俾埋雙方父母呢?


大宅

積分: 1238


46#
發表於 14-2-28 17:53 |只看該作者
我覺得搵5萬要養雙方父母, 有兩個小朋友, 又要供樓, 個個月岩岩好一d
都唔出奇呀...亦都唔係大駛果d lo...唔通真係要餐餐咸魚no 飯先算慳咩...

不過如果月入10萬家庭都唔夠駛又好似過份左...搵10萬唔夠駛真係要睇你點駛了...

點評

333s  1万.5万.10万 都要學識"量入為出"  發表於 14-3-1 02:09


男爵府

積分: 8205


47#
發表於 14-2-28 18:30 |只看該作者

回覆:「中產基層」 月入5萬月月清 vs 月入近十萬一樣唔夠使

可以覺得唔夠洗, 人家喜歡點過生活係自己嘅選擇,但係唔可以講到自己好慘, 要政府幫囉。 呢d叫唔知足, 唔知醜。

點評

333s    發表於 14-3-1 02:04


男爵府

積分: 8205


48#
發表於 14-2-28 18:33 |只看該作者

引用:回覆+maggielmy+的帖子咁可唔可講下點理財

原帖由 Rainyfung 於 14-02-28 發表
回覆 maggielmy 的帖子

咁可唔可講下點理財可以搵一萬養活一家4口...仲可以俾埋雙方父母呢? ...
其實一d都唔奇, 報紙都有報過好多, 不過壓力係好大,都唔想有人咁慘。


男爵府

積分: 8044


49#
發表於 14-2-28 19:31 |只看該作者

引用:回覆+maggielmy+的帖子咁可唔可講下點理財

原帖由 Rainyfung 於 14-02-28 發表
回覆 maggielmy 的帖子

咁可唔可講下點理財可以搵一萬養活一家4口...仲可以俾埋雙方父母呢? ...
一定要一齊住公屋,樣樣樣慳,申請各種政府福利先得。

如果兩公婆都係獨生,要養齊四個真係好難。


大宅

積分: 1910


50#
發表於 14-2-28 23:12 |只看該作者

引用:供養父母+$15000即是話,+佢地父母當年是月

原帖由 Henrymama 於 14-02-28 發表
本帖最後由 Henrymama 於 14-2-28 11:46 編輯

供養父母 $15000
俾$15000父母唔等於佢地父母當年係月光族冇積蓄,等子女養嘅。我認為作為父母唔好寄望子女供養,但作為子女係應份供養父母。俾$15000四大長老其實真係唔多,合理。


禁止訪問

積分: 15530


51#
發表於 14-2-28 23:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Henrymama+於+14-02-28+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2260


52#
發表於 14-3-1 10:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Henrymama+於+14-02-28+發表

原帖由 Timan 於 14-02-28 發表
俾$15000父母唔等於佢地父母當年係月光族冇積蓄,等子女養嘅。我認為作為父母唔好寄望子女供養,但作為子女 ...
Agree! 我地2公婆都係比$150004大長老,我屋企2老住私樓,但已退休,退休金不多,已用盡, 所以我完全明白記者個例子係合理! 作為仔女,養父母係應該的!!




男爵府

積分: 8044


53#
發表於 14-3-1 11:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Timan+於+14-02-28+發表俾$15

原帖由 BBCoffee 於 14-03-01 發表
Agree! 我地2公婆都係比$150004大長老,我屋企2老住私樓,但已退休,退休金不多,已用盡, 所以我完全明白記者個 ...
咁如果你地兩個都係搵5萬,咁開支上都好難分配。


男爵府

積分: 9435


54#
發表於 14-3-1 17:33 |只看該作者
0030 發表於 14-2-25 16:06
回覆 333s 的帖子

那我们所謂的基層,雖無中產搵甘多,都一樣要供供養父母,要供樓,要供養子女喔:igiveup ...
自力更生, 敬沛!


大宅

積分: 3873


55#
發表於 14-3-3 02:15 |只看該作者

回覆:「中產基層」 月入5萬月月清 vs 月入近十萬一樣唔夠使

搵50000我都唔敢自稱中產啦.
其實個case 好多人都係類似。

差在, (1)我冇請工人, 只有鐘點
(2)停車場要二千幾
(3)大陸仲有供多層樓
(4) BB 未出世, 未知第時教育方面洗費




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo