樓市動向

跳至

首頁

尾頁
   7


別墅

積分: 745


41#
發表於 14-5-1 16:15 |只看該作者

回覆:KAKAMAMAKAKA 的帖子

新樓成交俾舊樓遲!成交舊樓先,租番自己買既新樓,裝修完就喺舊樓搬過去住,舊樓就可交吉了



viviii


複式洋房

積分: 436


42#
發表於 14-5-1 18:46 |只看該作者
回覆 becks' 的帖子

要比雙倍印花稅?


大宅

積分: 1874


43#
發表於 14-5-2 12:18 |只看該作者

引用:我都係買家短租比我(5個月)你放樓時同經

原帖由 baby317 於 14-04-30 發表
我都係買家短租比我(5個月)
你放樓時同經紀講埋就得
我2次換樓都係咁
咁請問是否買賣合約附帶條件?還是沒成交都簽定臨時租約?
買家成交後話唔租比你都得架!




珍珠宮

積分: 31256


44#
發表於 14-5-2 16:27 |只看該作者
Ol0314 發表於 14-4-30 15:13
個人都唔鐘意二奶行
我諗佢做好多銀行都會做
你可以問下
今日恆生問..真係火黎既. 得一個CS佢有客我企左係度15分鐘佢都起碼問我一句咩事呀.無理我...ANYWAY終於有個人黎問我咩事..點知問完原來個OFFER只係比佢地現有按揭客, 但我唔係呀..
我又去BEA問..佢話佢地可以比唔係現有客但OFFER無咁好..但佢暗示我知去番自己按揭個間做好D.因為銀行為咗留客唔會咁容易放資料比新銀行...


珍珠宮

積分: 31998


45#
發表於 14-5-2 18:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+baby317+於+14-04-30+發表我

原帖由 jessicatsehk 於 14-05-02 發表
咁請問是否買賣合約附帶條件?還是沒成交都簽定臨時租約?
買家成交後話唔租比你都得架!



...
買家仲驚過你
一. 佢明租比你 (即寫在臨約)
即連約出售非交吉
佢做唔到超過五成樓按
二. 之前己有按例 出售後唔認賬
買家total lost 錢又無 樓又無(見前文)
三. 唔好話唔認脹 賣家收晒錢
但懶死唔搬 買家仲煩
假設買家一心自住
1. 咁短租約都應無打厘印 咁點搵人收樓?
2. 佢租返你無同銀行講 而家又要搞收樓
分分鐘比人告 話做假文件 (即唔係交吉)

我係買家唔會take risk law




珍珠宮

積分: 31998


46#
發表於 14-5-2 18:17 |只看該作者

引用:Quote:Ol0314+發表於+14-4-30+15:13+個人都

原帖由 jojoplanet 於 14-05-02 發表
今日恆生問..真係火黎既. 得一個CS佢有客我企左係度15分鐘佢都起碼問我一句咩事呀.無理我...ANYWAY終於有個 ...
係呀 二奶行個service 真係好到無人有
聽agent 講
東仔而家做mortgage 係HQ 做 唔係行做
所以唔願做
你可以搵下按歇轉介公司
可能佢比到意見你




別墅

積分: 745


47#
發表於 14-5-2 22:21 |只看該作者

回覆:ChristyYu 的帖子

唔洗呀!只要証明一買一賣



viviii

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo