立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 7452
原帖由 MissMaMa 於 14-07-14 發表 本帖最後由 MissMaMa 於 14-7-14 10:03 編輯
水晶宮
積分: 59318
PINK2007 發表於 14-7-14 00:56 請問大安家有聽過D13榴槤?因我買時個牌寫住D13!
複式洋房
積分: 120
子爵府
積分: 14151
原帖由 MissMaMa 於 14-07-14 發表 大馬榴槤真係好多品種,仲有D15,紅肉仔,紅蝦,葫蘆。。。
積分: 5751
MissMaMa 發表於 14-7-14 12:50 大馬的榴槤會編號碼,D13, D24等等,係唔同品種。D24味道較淡,D13味道較濃較甜,貓山王味道最濃最甜,帶苦 ...
OTTO1092 發表於 14-7-15 01:16 新加坡有無咁多款食 同埋賣榴槤會唔會有牌寫榴槤名架
原帖由 MissMaMa 於 14-07-15 發表 去geylang會比較多款式,但未必全部都有得食,有寫名架,如geylang食榴槤要格價。 ...
寶石宮
積分: 252608
原帖由 OTTO1092 於 14-07-15 發表 geylang近邊到架?
原帖由 MissMaMa 於 14-07-14 發表 大馬的榴槤會編號碼,D13, D24等等,係唔同品種。D24味道較淡,D13味道較濃較甜,貓山王味道最濃最甜,帶苦 ...
原帖由 OTTO1092 於 14-07-15 發表 新加坡有無咁多款食 同埋賣榴槤會唔會有牌寫榴槤名架
mercurycc 發表於 14-7-15 10:56 榴蓮街有架,好多檔好多款。
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy