自由講場

跳至

首頁
12345...10

尾頁
   8


男爵府

積分: 6275


41#
發表於 14-11-26 15:32 |只看該作者
我老公一個月會提兩三次叫我辭職...吾好做。
但我吾想。因為佢亦吾系揾得多。再者,吾想甘樣比人養。雖然我都好想辭職休息一段時間。但最後都打消念頭。
依家我都吾會在佢面前呻工作D野,如果吾系,佢實一句:辭職啦 !


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


42#
發表於 14-11-26 15:37 |只看該作者
為兩餐, 要返工呀


大宅

積分: 4021


43#
發表於 14-11-26 15:37 |只看該作者

引用:Quote:超級特務 發表於 14-11-26 15:02 同

原帖由 hcd 於 14-11-26 發表
本帖最後由 hcd 於 14-11-26 15:19 編輯
自己既健康好緊要,冇左健康身體乜都假,你咁既情況,請鐘點做家務啦!


子爵府

積分: 13170

畀面勳章 BK Milk勳章


44#
發表於 14-11-26 15:37 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工?

我c6無所謂,我問過佢呢個問題,佢話最緊要我自己開心我以前份工幾辛苦,同佢呻時佢會叫我辛苦可以唔做,或放幾個月假休息下。而家份工好開心無咩壓力,其實我自己就prefer返工,唔想做全職家庭主婦





大宅

積分: 3129


45#
發表於 14-11-26 15:39 |只看該作者
回覆 hcd 的帖子

我C6從來都冇想過唔使我返工,我生完兩個之後,超唔想返工,想做FTM。我份工搵唔多,冇升職機會,我一D都唔留戀,成日想辭職。我都好羨慕FTM, 覺得佢哋C6好錫老婆。我除咗要返工,其餘時間都係FTM,因為我冇工人,咩都要做,身體亦越來越差,但C6從冇叫我休息吓。我想我都要做到退休嗰日!


水晶宮

積分: 50971

2018復活節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


46#
發表於 14-11-26 15:42 |只看該作者

回覆:hcd 的帖子

佢唔想我工作,只想我照顧好兩個囡


侯爵府

積分: 21588

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 冬日勳章 陪月勳章 畀面勳章


47#
發表於 14-11-26 15:43 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工?

我老公係我鍾意點佢都支持,佢知我想有自己事業(雖然我書都未讀完),條擦鞋仔就話要打本比我做生意做老闆娘,又話要將間公司上市比我做上市公司主席(吹到天花龍鳳,真係信佢一成,雙目失明),不過基本上佢都認同要返工,而我自己都想返,但如果我話唔返或遲d先返都冇問題




子爵府

積分: 14574


48#
發表於 14-11-26 15:43 |只看該作者

引用:身邊好多有小朋友的媽媽都係ftm,+就算要返

原帖由 hcd 於 14-11-26 發表
身邊好多有小朋友的媽媽都係ftm, 就算要返工, 一係part time, 一係份工可以hea 做, 無咩壓力......

有時同 ...
我c6都想我返工!




子爵府

積分: 11810


49#
發表於 14-11-26 15:44 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工

我 c6 搵得唔多, 但唔想我返工, 堅持要我湊好個女。 我想返 part time 都要同佢嘈


子爵府

積分: 10773


50#
發表於 14-11-26 15:48 |只看該作者
我都身體唔好.. 在職時成日諗幾時可以唔駛做, 到家陣真係無得做喇, 3個星期我已經想死, 還是在職好


用戶要求終止服務

積分: 5479


51#
發表於 14-11-26 15:53 |只看該作者

回覆:hcd 的帖子

其實無咩好羨慕,我c6唔算揾好多,以前我返工時佢都係噤叫我辛苦唔好做,到我生左bb無做一斷時間,雖然唔係話俾說話我聽,但成日有意無意同人提話我唔洗做,佢1個養3個加3貓,又同我講要再揾多d錢等我地買野可以豪d, 可以我對號入座,聽得多都有d唔開心。
我現在真係想返返工再揾人湊bb, 不過c6又唔想


子爵府

積分: 13655


52#
發表於 14-11-26 16:07 |只看該作者

引用:身邊好多有小朋友的媽媽都係ftm,+就算要返

原帖由 hcd 於 14-11-26 發表
身邊好多有小朋友的媽媽都係ftm, 就算要返工, 一係part time, 一係份工可以hea 做, 無咩壓力......

有時同 ...
No hard feeling, 佢坦白者,你以家吾辛苦,少儲蓄,就輪到你仔女第日辛苦,你稔下而家D人幾長命。雖然甜言蜜言係人都想聽




大宅

積分: 1934


53#
發表於 14-11-26 16:55 |只看該作者
回覆 hcd 的帖子

我好明白妳的心情.系人都知道多份人工好使好多,但身體吾舒服,日日死頂,日子好難過.

我明白,因我同你的情況相似,應該更差

我病了好多年,藥越食越多,但c6一直都想我頂下去,因我的人工不少

有時都好想聽佢講一句:老婆,返來吾好做啦!

自己都未必捨得吾做,但一句叫妳回來休息的說話都冇,點止係hard feeling,直情係heart broken!


珍珠宮

積分: 32281

hashtag影視迷勳章


54#
發表於 14-11-26 16:57 |只看該作者
想, 因為我好大洗


子爵府

積分: 13797


55#
發表於 14-11-26 17:01 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工

只會好驚我唔返工

我的婧婧係2004年9月10日出世啦! 重3.2kg


伯爵府

積分: 15123

畀面勳章


56#
發表於 14-11-26 17:05 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工

我老公會尊重我决定,唔返就養我,如果我想返佢都唔會反對,但當然想我唔好返,因為佢信唔過工人,所以最後做左ftm


珍珠宮

積分: 32775


57#
發表於 14-11-26 17:08 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工?

我冇小朋友,但我超唔鐘意返工,c6成日叫我唔好做,咁易咩,鬼捨得放棄份糧 佢又唔係搵好多

所以冇咩好羨慕,得個講字




男爵府

積分: 6603


58#
發表於 14-11-26 17:09 |只看該作者
zaba 發表於 14-11-26 15:04
樓主, 或者你可以考慮轉工, 唔好令自己咁辛苦.
唔需要有hard feeling, 其實返工有返工好, FTM 亦未必你想像 ...
其實我都吾係想做FTM, 只係覺得, C6完全無視我好辛苦......


侯爵府

積分: 20164


59#
發表於 14-11-26 17:10 |只看該作者

引用:身邊好多有小朋友的媽媽都係ftm, 就算要返

原帖由 hcd 於 14-11-26 發表
身邊好多有小朋友的媽媽都係ftm, 就算要返工, 一係part time, 一係份工可以hea 做, 無咩壓力......

有時同 ...
自己想唔想工作唔到其他人想唔想喔。
就等於佢養唔養你亦都唔系你可以想囉。
你覺得你老公甘樣想法有問題,其實你有無覺得你要佢養你亦一樣有hard feel呢?


男爵府

積分: 6603


60#
發表於 14-11-26 17:10 |只看該作者
小貓1124 發表於 14-11-26 15:11
我話唔返佢話唔得,話會同社會脫節
不過我份工無咩壓力~
工作無壓力, 羨慕!

首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo