自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 30685


41#
發表於 16-1-15 16:54 |只看該作者
Huuu 發表於 16-1-15 16:42
唔係你甘講!現在喺話A仔女到識婚任至生小朋友年齡,(1)俾父母話冇後為大,(2)俾父母攞同輩作比較被話跑輸 ...

A仔女唔需理會長輩所說的


男爵府

積分: 6413


42#
發表於 16-1-15 16:54 |只看該作者

引用:呢對係我自己女家個邊一對親戚長輩50後,佢

原帖由 Huuu 於 16-01-15 發表
本帖最後由 Huuu 於 16-1-15 16:26 編輯

呢對係我自己女家個邊一對親戚長輩50後,佢哋對仔女都年紀差唔 ...
咁都係當住班親戚呻下者,又唔係唔認仔,見人地有孫玩羨慕下好正常


子爵府

積分: 11902


43#
發表於 16-1-15 16:58 |只看該作者

回覆:做父母唔幫仔女結婚同時又指責無後為大不孝

而家d思想真奇怪,父母一定要幫囝囡買樓结婚??出街食饭要仔母出$?!


侯爵府

積分: 22800


44#
發表於 16-1-15 17:05 |只看該作者

引用:Quote:whoami1977 發表於 16-1-15 16:39 A

原帖由 miffyumiffy 於 16-01-15 發表
A父母好像係想:
- 唔付出 ...........................供書教學養到咁大都叫唔付出
- 仔女到某年紀後要自 ...
完全講中晒A父母平時啲價值觀!對呀!佢哋真喺甘諗!


不過我覺得父母攞嚟比較,還要話仔女跑輸過人,被成班親戚教點生bb,好…人要面樹要皮,至驚人哋想生bb但真喺計唔掂條數,針正死穴。

我覺得種瓜得瓜,種豆得豆,自己下手種唔好攞出嚟講點解唔喺瓜


Be positive, Stay stronger,Work harder, Learn Wiser, keep fighter, much smarter


大宅

積分: 3515


45#
發表於 16-1-15 17:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+妹妹貓咪+於+16-01-15+發表咁

原帖由 Happybabyhbb 於 16-01-15 發表
其實係兩件事

父母冇責任幫子女結婚買樓
你改下個主題會好啲。因為你topic話 「父母唔幫子女」乜乜乜。。 否則有危機




大宅

積分: 3515


46#
發表於 16-1-15 17:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Happybabyhbb+於+16-01-15+發

原帖由 skylingac 於 16-01-15 發表
你改下個主題會好啲。因為你topic話 「父母唔幫子女」乜乜乜。。 否則有危機



...
你改下個主題會好啲。因為你topic話 「父母唔幫子女」乜乜乜。。

否則你大機會有危機




子爵府

積分: 11042

BK Milk勳章


47#
發表於 16-1-15 17:09 |只看該作者
我係c奶 發表於 16-1-15 16:27
父母唔幫冇問題喎,靠自己慢慢儲,原來父母唔幫仔女係會俾人數嘅
...

樓主好似唔係呢個意思喎。。。?

而家係父母唔幫但又要話仔女唔結婚/生仔,

我理解係: 唔幫仔女OK, 但唔好指責佢地結唔結婚生唔生仔囉(如果因為無錢而唔敢實行的話)

應該係2回事。


伯爵府

積分: 15979


48#
發表於 16-1-15 17:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Happybabyhbb+於+16-01-15+發

原帖由 skylingac 於 16-01-15 發表
你改下個主題會好啲。因為你topic話 「父母唔幫子女」乜乜乜。。 否則有危機



...
我改唔到主題架,我唔係樓主




已刪除用户

積分: 55335


49#
發表於 16-1-15 17:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 71357

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 hashtag影視迷勳章


50#
發表於 16-1-15 17:11 |只看該作者
Huuu 發表於 16-1-15 17:05
完全講中晒A父母平時啲價值觀!對呀!佢哋真喺甘諗!
有時D 親戚都係關心佢先咁緊張, 如果亞仔唔想父母再咁講, 咪開心見誠同父母講啦, 以後唔好係人地面前講呢個話題, 自己父母有咩唔可以自己私下解決JE


伯爵府

積分: 15979


51#
發表於 16-1-15 17:13 |只看該作者

引用:Quote:我係c奶+發表於+16-1-15+16:27+父母

原帖由 chowchow2012 於 16-01-15 發表
樓主好似唔係呢個意思喎。。。?而家係父母唔幫但又要話仔女唔結婚/生仔,我理解係: 唔幫仔女 ...
就算有幫,都唔可以指責咯,子女應該有自己計畫。佢地唔鍾意小朋友的話,夾硬要生都唔識教同照顧




男爵府

積分: 9531


52#
發表於 16-1-15 17:16 |只看該作者

回覆:做父母唔幫仔女結婚同時又指責無後為大不孝

我會聽完就算


公爵府

積分: 25531

MommyPanel勳章 2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回


53#
發表於 16-1-15 17:17 |只看該作者
難道30幾歲人仲要父母養/幫?
父母留錢養老都好正常呀


侯爵府

積分: 22800


54#
發表於 16-1-15 17:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 skylingac 於 16-01-15 發表

原帖由 skylingac 於 16-01-15 發表
你改下個主題會好啲。因為你topic話 「父母唔幫子女」乜乜乜。。

否則你大機會有危機
請問應該點寫我都見好多人以為對仔女想父母幫

Be positive, Stay stronger,Work harder, Learn Wiser, keep fighter, much smarter


珊瑚宮

積分: 108889

畀面勳章 BK Milk勳章


55#
發表於 16-1-15 17:19 |只看該作者
回覆 Huuu 的帖子

各人家庭背景唔一樣, 唔會比較, 更加唔會批評~
<3<3Rilakkuma+PostPet+Pooh


已刪除用户

積分: 55335


56#
發表於 16-1-15 17:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 71357

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 hashtag影視迷勳章


57#
發表於 16-1-15 17:30 |只看該作者
miffyumiffy 發表於 16-1-15 17:23
我覺得係吹水豬UP下
正如未讀KG就講讀咩幼稚園, 未讀小學就講讀邊間小學, 就升中咪講下讀邊間中學, 未結婚 ...
同意, 上一輩都係比較謙虛, 唔會話自己個仔有幾叻幾叻, 一定係講你個仔就叻啦, 又咁又咁, 一齊飲茶食飯D 話題一定係圍繞 D仔孫到, 唔通傾國家大事一帶一路咩.


侯爵府

積分: 22800


58#
發表於 16-1-15 17:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 chowchow2012 於 16-01-15 發

原帖由 Happybabyhbb 於 16-01-15 發表
就算有幫,都唔可以指責咯,子女應該有自己計畫。佢地唔鍾意小朋友的話,夾硬要生都唔識教同照顧



...
我都見過A父母個仔嘅另一半,都叫做同我傾得幾句,作為A父母新抱佢更大壓力,佢都想有bb但又怕條數計唔掂,要個bb陪佢出嚟捱。她都講過我哋呢一代出嚟捱一捱,都可以有向上發展空間搵到食,但現在睇到政府時局人哋點供養小朋友怕自己兩公婆唔夠能力拉小朋友一把,萬一個小朋友讀到成績唔上唔落。……諗返起我哋以前讀到中五都話出嚟工作搵到飯食養到老婆,現在中五出嚟分分鍾只可以工搵佢。所以我都冇謂多口俾意見。

Be positive, Stay stronger,Work harder, Learn Wiser, keep fighter, much smarter


侯爵府

積分: 22800


59#
發表於 16-1-15 17:37 |只看該作者

引用:Quote:miffyumiffy 發表於 16-1-15 17:23

原帖由 WChan 於 16-01-15 發表
同意, 上一輩都係比較謙虛, 唔會話自己個仔有幾叻幾叻, 一定係講你個仔就叻啦, 又咁又咁, 一齊飲茶食飯D 話 ...
呢個位未交代清楚B父母俾完帖已走人,只有幾位姑媽姑姐及姑媽已婚仔女留在場,嗰時A父母那一句“你哋跑輸過人”喺對住自己仔女講。

之後就有班已婚表兄姊教點生養bb。

Be positive, Stay stronger,Work harder, Learn Wiser, keep fighter, much smarter


公爵府

積分: 26519


60#
發表於 16-1-15 17:39 |只看該作者
生不生仔關上一代什麼事 ? 佢出錢養定出力湊呀 ? 樣樣都不出就咪咁多聲氣啦 ?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo