論盡家傭

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4900


41#
發表於 16-5-7 15:11 |只看該作者
請問你地會接受工人fb有八百幾咁朋友嗎?我想請個工人就係咁而家考慮緊請唔請?


子爵府

積分: 11435


42#
發表於 16-5-7 16:13 |只看該作者

引用:請問你地會接受工人fb有八百幾咁朋友嗎?我

原帖由 tailovetnb 於 16-05-07 發表
請問你地會接受工人fb有八百幾咁朋友嗎?我想請個工人就係咁而家考慮緊請唔請?
...
我又睇唔到佢有幾多朋友
無Add佢系睇唔到




珍珠宮

積分: 30213


43#
發表於 16-5-7 17:06 |只看該作者
mydearson 發表於 16-5-3 16:08
我都係上兩星期無意中發現姐姐的FB, 原來工作時間早午晚一直都有upload於我家/屋苑的自拍照, 但最過份係今 ...

好嘔心,但佢嘅事,我不能管她私事,但好過份,點可以主人房比佢擺上Fb?好大膽!


別墅

積分: 602


44#
發表於 16-5-8 01:16 |只看該作者
mw7183 發表於 16-4-25 11:23
我系FB 內見到你可能認識的人有姐姐, 我就CLICK 入去睇下,
見到成日UPLOAD 野同SHARE 野, 都無所謂.
但見到 ...

佢帶埋你個仔去試衫,咁咪即係係你個仔面前除衫?咁好核突喎


別墅

積分: 594


45#
發表於 16-5-8 01:42 |只看該作者
mw7183 發表於 16-4-26 16:11
我姐姐經常系我家自拍
仲系Fb寫明拍自我家大廈名
如果唔系睇到佢Fb我都唔知佢咁喜歡自拍

要同佢講唔可以咁做喎!


珍珠宮

積分: 35145


46#
發表於 16-5-8 02:14 |只看該作者
eva930 發表於 16-4-26 19:05
之前用我髮捲佢D頭髮粗而我幼好易認, 仲要一早我要用, 佢又要買送, 焗住要我清理, 秋天沒問我穿我D襪褲, 用 ...

我賓又係咁!用我仔,同我d野,開頭偷野食先,我已經諗佢會吾會偷野,同你個—樣,4個多月,—開始已吾見野,慢慢愈來愈多,肯定佢偷,佢好貪心,你自己留意下


大宅

積分: 2495


47#
發表於 16-5-12 16:34 |只看該作者
回覆 melonfans 的帖子

我之前係GMARKET買左D襪回來都未捨得穿, 叫佢搵出來又唔見, 我只係知佢仲意寄野回鄉, 屋企女人太多野搞, 係沒既都應該沒LU, 因為佢既原因我SHOPPING都少左意慾.我個個太得閒, 因為仔女返全日班佢9-5都好自由, 仲要比我知佢化妝, 指甲, SET頭, 一個人係屋企自己房內換吊蒂衫玩自拍, 錄自己唱歌.....我要打理自己公司根本沒時間理佢, 但屋企都叫做CLEAN, 為何我覺得佢沒咩做呢, 其實一間屋大執一次平時都不用太多時間, 我又真係唔知可以比咩佢做, 所以佢有話好仲意呢份工, 話佢都不會黑口黑FACE, 因為真係沒人管1-5, 我都儘量諗下佢一個人可以在家有咩做, 但講真一個人又點會AUTO YA..@@


大宅

積分: 2495


48#
發表於 16-5-12 16:39 |只看該作者
回覆 melonfans 的帖子

講真佢地好得閒一個人在家都悶, D野心知己經抄暈哂, 要沒既都已經沒, 叫自己唔再買唯有.


大宅

積分: 4683

畀面勳章


49#
發表於 16-5-12 17:06 |只看該作者
Kanas114 發表於 16-5-8 01:16
佢帶埋你個仔去試衫,咁咪即係係你個仔面前除衫?咁好核突喎
...

但又無理由叫小朋友在試身室出面等喎!


珍珠宮

積分: 35145


50#
發表於 16-5-12 22:19 |只看該作者
eva930 發表於 16-5-12 16:39
回覆 melonfans 的帖子

講真佢地好得閒一個人在家都悶, D野心知己經抄暈哂, 要沒既都已經沒, 叫自己唔再買 ...

最煩我要用嗰d畀佢偷哂先討厭


珊瑚宮

積分: 107889

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 減齡達人勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 陪月勳章


51#
發表於 16-5-12 23:06 |只看該作者
果個係upload時間啫,對嗎?會不會啲相已影了一段時間,果陣才upload?


大宅

積分: 2595


52#
發表於 16-5-13 03:44 |只看該作者
mw7183 發表於 16-4-27 18:03
咁Keep住留意
我個工人好小Say Sorry

我個就sorry掛係口
問我任何野都先say sorry


子爵府

積分: 11435


53#
發表於 16-5-13 07:43 |只看該作者

引用:果個係upload時間啫,對嗎?會不會啲相已影

原帖由 poonsun 於 16-05-12 發表
果個係upload時間啫,對嗎?會不會啲相已影了一段時間,果陣才upload?
就算系Upload都係日頭我返左工時




子爵府

積分: 11435


54#
發表於 16-5-13 08:19 |只看該作者

引用:回覆+melonfans+的帖子我之前係GMARKET買左

原帖由 eva930 於 16-05-12 發表
回覆 melonfans 的帖子

我之前係GMARKET買左D襪回來都未捨得穿, 叫佢搵出來又唔見, 我只係知佢仲意寄野回 ...
你不如改請鍾點好過
手腳唔乾淨好麻煩
唔通我地連放自己野系屋企都唔得




珊瑚宮

積分: 107889

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 減齡達人勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 陪月勳章


55#
發表於 16-5-13 09:57 |只看該作者
mw7183 發表於 16-5-13 07:43
就算系Upload都係日頭我返左工時
咁都無問題嘅。


子爵府

積分: 11435


56#
發表於 16-5-13 10:36 |只看該作者

引用:Quote:mw7183+發表於+16-5-13+07:43+就算系

原帖由 poonsun 於 16-05-13 發表
咁都無問題嘅。
其實唔太過份都由佢
最緊要做好份內事




珊瑚宮

積分: 107889

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 減齡達人勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 陪月勳章


57#
發表於 16-5-13 11:47 |只看該作者
mw7183 發表於 16-5-13 10:36
其實唔太過份都由佢
最緊要做好份內事
認同。


大宅

積分: 2495


58#
發表於 16-5-13 16:40 |只看該作者
回覆 mw7183 的帖子

真係有諗過唔用佢, 好煩


大宅

積分: 2495


59#
發表於 16-5-13 16:43 |只看該作者
賓妹仲難服待過我地, 我地好理佢地感受, 而佢地就, 今日又話完佢, 好人沒好報, 佢唔理我仔一個人係度看TV


伯爵府

積分: 17995

hashtag影視迷勳章


60#
發表於 16-5-13 17:11 |只看該作者
我姐姐都有以屋企背景自拍, 我覺得問題不大, 只要唔好POST 我女.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo