嬰兒醫護

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 34931


41#
發表於 04-9-21 15:27 |只看該作者

Re: 法國醫院既馬焯康醫生?!

梁頌賢醫生係咪o係法國醫院長註架?


禁止訪問

積分: 2437


42#
發表於 04-9-21 15:45 |只看該作者

Re: 法國醫院既馬焯康醫生?!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34931


43#
發表於 04-9-21 15:52 |只看該作者

Re: 法國醫院既馬焯康醫生?!

希望你個囡囡早D好返啦!


男爵府

積分: 8193


44#
發表於 04-9-21 17:09 |只看該作者

Re: 法國醫院既馬焯康醫生?!

我只係問咗姑娘門診有咩醫生, 佢話一係馬醫生, 另一個就係梁醫生,我諗梁醫生應該都係駐院既, 其實我生既時候, 我有個朋友係法國醫院做, 係佢叫我揾馬醫生睇BB, 話佢好喎, 而病房姑娘又話佢好同埋好緊BB喎. 不過我唔多覺..........見咗佢幾次只係覺得佢冇咩表情, 好cool咁, 最令我唔like佢, 係佢好似對BB無咩愛心, 睇完好似冇睇過咁,唔知呢啲係咪叫醫生款呢?? ?-(


珍珠宮

積分: 34931


45#
發表於 04-9-21 21:05 |只看該作者

Re: 法國醫院既馬焯康醫生?!

我都覺得馬醫生好 cool, 唔似兒科醫生, 但我就真係唔知佢係咪我地講得吟差. 如果有人睇過馬醫生又覺得佢好既話, 唔該入黎講下呀, 冇胃錯怪好人嗎!


大宅

積分: 4441


46#
發表於 04-9-21 22:07 |只看該作者

Re: 法國醫院既馬焯康醫生?!

各位媽咪:
咁你地知唔知有位劉定宇醫生,佢好唔好架?


大宅

積分: 2664


47#
發表於 04-9-21 23:46 |只看該作者

Re: 法國醫院既馬焯康醫生?!

My elder daughter had been treated by Dr. Ma a few years ago.He was OK and my daughter recovered soon after his medication.


禁止訪問

積分: 2437


48#
發表於 04-9-22 12:06 |只看該作者

Re: 法國醫院既馬焯康醫生?!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 34


49#
發表於 04-9-22 17:11 |只看該作者

Re: 法國醫院既馬焯康醫生?!

Can you PM me the name of the doctor?

Thank you.

Smarties 寫道:
cway,
我本人在爆發SARS前兩月勁咳+不停發燒, 半夜入法國睇佢, 話無乜事, "dum"咗兩日都無好轉, 即睇番自己的家庭醫生入了養和, 驗出喉嚨生滿痱滋感染發燒,醫生話都差點便肺炎, 入院那晚是年三十晚, 整個新年要在醫院過! 另外有次我囡囡7個月時發燒入住法國時遇上我的朋友,她囡囡一樣發燒住院,她說醫院recommend 這馬醫生,於是她呻到不得了,只是"dum"症及唔批出院...
如想介紹我的兒科醫生給你,請pm我,我對仔女跟這兒科醫生一段日子,診斷好準又唔"dum"症,醫生費唔貴.也是註法國醫院的.
Smarties


伯爵府

積分: 16171


50#
發表於 04-9-22 17:28 |只看該作者

Re: 法國醫院既馬焯康醫生?!

我個大仔一出世就開始睇馬醫生,so far我個人覺得無問題,依家細仔都係睇佢,我覺得佢都唔算好cool,因為每次見到我大仔都會問"仔呀仔,邊到唔舒服?"。見到細仔都會引佢玩l。不過睇醫生真係人夾人,有d人睇過好唔代表你都ok。


珍珠宮

積分: 34931


51#
發表於 04-9-22 17:40 |只看該作者

Re: 法國醫院既馬焯康醫生?!

我都覺得有人夾人黎樣野. 不過既然黎位馬醫生咁多媽咪有投訴, 我覺得你自己都應該特別留意下, 防一防好d!


男爵府

積分: 9822

好媽媽勳章


52#
發表於 04-9-22 19:21 |只看該作者

Re: 法國醫院既馬焯康醫生?!

Smarties

我bb都係o係法國醫院出世,係陳麗燕接生,佢睇埋兒科,所以唔專業, 請介紹法國醫院兒科醫生比我,
另外氏我住o係土瓜灣區, 有無診所兒科醫生介紹, 謝謝!
該用戶已被刪除

53#
發表於 04-9-22 23:29 |只看該作者

Re: 法國醫院既馬焯康醫生?!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 129


54#
發表於 04-9-23 00:04 |只看該作者

Re: 吳天柱醫生是兒科+家庭科

係呀Dr.Ng 都幾好的, 又唔會開抗生素比小朋友食, 又同小朋友講笑及玩, 都算細心。(不過衰在冇電話預約,日日勁多人, 等好耐) :mrgreen:


大宅

積分: 2275


55#
發表於 04-9-23 10:04 |只看該作者

Re: 法國醫院既馬焯康醫生?!

小美人 - 好開心你個女出左院...


民房

積分: 14


56#
發表於 05-7-17 19:00 |只看該作者

Re: 法國醫院既馬焯康醫生?!

你好, 法國醫院內仲有無好醫生介紹? 我現在睇開馬焯康的


禁止訪問

積分: 363


57#
發表於 05-7-17 22:28 |只看該作者

Re: 法國醫院既馬焯康醫生?!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo