烹飪搵食

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   27


大宅

積分: 4028


41#
發表於 17-4-27 22:14 |只看該作者
rose-mag 發表於 17-4-27 21:57
有大窩size, 成隻鑊咁都有,你唔係要拋鑊唔駛驚太重,係拎上拎落冇可能單手搞掂。
...

我本身唔識拋,無呢個煩惱。心思思都真系想試下轉呢個牌子,貪它無塗層。甘你有無試過炒中式送菜會痴底嗎?唔好意思太多問題


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


42#
發表於 17-4-27 22:16 |只看該作者
baby_alpaca 發表於 17-4-27 22:14
我本身唔識拋,無呢個煩惱。心思思都真系想試下轉呢個牌子,貪它無塗層。甘你有無試過炒中式送菜 ...

鑊夠熱油落夠就冇咩問題,就算痴底都唔驚,鋼絲擦侍候,完全冇問題。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


侯爵府

積分: 20523


43#
發表於 17-4-28 07:54 |只看該作者
本帖最後由 登!登!登! 於 17-4-28 08:12 編輯

回覆 貪靚媽 的帖子

係, 不過好好用, 煎蛋, pancake, 煎菜甫蛋, 煎九菜蛋一流, 我試過蒸鴨翼, 用隔夜飯餸做燴飯, 煮白飯都ok, 睇書學架!有時一個人啱啱好


侯爵府

積分: 20523


44#
發表於 17-4-28 07:56 |只看該作者
回覆 baby_alpaca 的帖子

重架, 你試上手感受吓個重量先好買


珍珠宮

積分: 31348


45#
發表於 17-4-28 08:57 |只看該作者
ccss115 發表於 17-4-27 21:29
但我完洗完用抹手纸擦會有黑色,甘即系點?

洗多次囉!之後揸返層少少油,抹到乾淨為止。煮多幾次,洗多幾次就冇架啦!


珍珠宮

積分: 31348


46#
發表於 17-4-28 09:17 |只看該作者

回覆樓主:

激死!今日又俾我發現工人用中大火嚟煎蛋
煎到啪哩啪啦,即刻入廚房叫佢閂細個火。成日諗住大火住嘢快,但冇諗到會整壞啲嘢。


侯爵府

積分: 20039

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 開心吸收勳章 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章


47#
發表於 17-4-28 17:11 |只看該作者
有沒有jm去開生活館幫我看看炒餸鑊幾錢?
萬分感激!


大宅

積分: 4028


48#
發表於 17-4-29 21:29 |只看該作者
rose-mag 發表於 17-4-27 22:16
鑊夠熱油落夠就冇咩問題,就算痴底都唔驚,鋼絲擦侍候,完全冇問題。

多謝你的寶貴意見


大宅

積分: 4028


49#
發表於 17-4-29 21:33 |只看該作者
登!登!登! 發表於 17-4-28 07:56
回覆 baby_alpaca 的帖子

重架, 你試上手感受吓個重量先好買

多謝提醒,會去試下實物先。另外請問熱鍋會不會要好耐?因為放工回家已經系打仗甘,如果熱得太慢真系頂唔順,有d心思思又想試下近來大熱的熟鐵鍋


男爵府

積分: 5571


50#
發表於 17-4-30 15:57 |只看該作者
回覆 mei524 的帖子

K11生活館, E家清緊貨,
Lodge 做緊4清貨! 有時間就去睇下啦!


男爵府

積分: 9017


51#
發表於 17-4-30 21:03 |只看該作者
回覆 Happie 的帖子

多款嗎?


男爵府

積分: 9017


52#
發表於 17-4-30 21:04 |只看該作者
回覆 Happie 的帖子

只有K11?


男爵府

積分: 5571


53#
發表於 17-4-30 21:38 |只看該作者
cakecakemango 發表於 17-4-30 21:04
回覆 Happie 的帖子

只有K11?
店員說只是K11, 好似是搬遷清貨


男爵府

積分: 9017


54#
發表於 17-4-30 21:44 |只看該作者
Happie 發表於 17-4-30 21:38
店員說只是K11, 好似是搬遷清貨

多款?


男爵府

積分: 5571


55#
發表於 17-4-30 21:49 |只看該作者
cakecakemango 發表於 17-4-30 21:03
回覆 Happie 的帖子

多款嗎?
有小型oval, square, 三格焗盤;平底WOK - 有大, 有細小的, 有很淺的
去CAMP 有個鐵挽的 DUTCH OVEN;
許蓋煲: 大煲, 小煲仔
木墊, 隔熱賿柄套
店員話, 賣了就唔補貨


男爵府

積分: 9017


56#
發表於 17-4-30 21:52 |只看該作者
Happie 發表於 17-4-30 21:49
有小型oval, square, 三格焗盤;平底WOK - 有大, 有細小的, 有很淺的
去CAMP 有個鐵挽的 DUTCH OVEN;
許蓋 ...

Thanks


水晶宮

積分: 62838

馬年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


57#
發表於 17-5-1 22:07 |只看該作者
本帖最後由 yeung_ma 於 19-4-25 14:22 編輯


.







珍珠宮

積分: 31348


58#
發表於 17-5-1 22:51 |只看該作者
yeung_ma 發表於 17-5-1 22:07
大家覺得咁樣一撻撻, 有些黑色已經脫落了, 仲可以繼續用嗎 ?

下!用左幾耐?


珍珠宮

積分: 31348


59#
發表於 17-5-1 22:52 |只看該作者
Happie 發表於 17-4-30 15:57
回覆 mei524 的帖子

K11生活館, E家清緊貨,

4折


水晶宮

積分: 62838

馬年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


60#
發表於 17-5-1 23:16 |只看該作者
本帖最後由 yeung_ma 於 19-4-25 14:23 編輯

.

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo