立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 4028
rose-mag 發表於 17-4-27 21:57 有大窩size, 成隻鑊咁都有,你唔係要拋鑊唔駛驚太重,係拎上拎落冇可能單手搞掂。 ...
王國長老
積分: 174325
baby_alpaca 發表於 17-4-27 22:14 我本身唔識拋,無呢個煩惱。心思思都真系想試下轉呢個牌子,貪它無塗層。甘你有無試過炒中式送菜 ...
侯爵府
積分: 20523
珍珠宮
積分: 31348
ccss115 發表於 17-4-27 21:29 但我完洗完用抹手纸擦會有黑色,甘即系點?
積分: 20039
rose-mag 發表於 17-4-27 22:16 鑊夠熱油落夠就冇咩問題,就算痴底都唔驚,鋼絲擦侍候,完全冇問題。
登!登!登! 發表於 17-4-28 07:56 回覆 baby_alpaca 的帖子 重架, 你試上手感受吓個重量先好買
男爵府
積分: 5571
積分: 9017
cakecakemango 發表於 17-4-30 21:04 回覆 Happie 的帖子 只有K11?
Happie 發表於 17-4-30 21:38 店員說只是K11, 好似是搬遷清貨
cakecakemango 發表於 17-4-30 21:03 回覆 Happie 的帖子 多款嗎?
Happie 發表於 17-4-30 21:49 有小型oval, square, 三格焗盤;平底WOK - 有大, 有細小的, 有很淺的 去CAMP 有個鐵挽的 DUTCH OVEN; 許蓋 ...
水晶宮
積分: 62838
yeung_ma 發表於 17-5-1 22:07 大家覺得咁樣一撻撻, 有些黑色已經脫落了, 仲可以繼續用嗎 ?
Happie 發表於 17-4-30 15:57 回覆 mei524 的帖子 K11生活館, E家清緊貨,
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy