夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   7


已刪除用户

積分: 6787

開心吸收勳章


41#
發表於 17-5-25 10:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10348


42#
發表於 17-5-25 10:50 |只看該作者
beebee67890 發表於 17-5-25 07:38
自己安排好時間好緊要,其實晏晝可以唔使煮,上年我工人走咗佬之後都冇請新的,一直有工人幫手,得返自己一 ...

好多謝你既意見,大家都係咁講,我諗要好認真諗下點改善,唔洗成日唔開心家嘈屋閉
可能我性格太固執,每日三餐加小食,9成我親手整,每日一定有湯水,夏天煲竹庶矛根,冬天燉無花果雪梨,每日係廚房洗煮切忙到一身汗時間又長,少時間陪囝玩,唯有多d帶佢去街,真係好累,加上囝有時半夜喊,訓得唔好,個人長期好爆燥。
去睇下洗碗機,暫時呢個最有需要,諗辦法搵個位,另外我諗可以一星期去街食幾餐,減少去公園時間或次數。
今早c6 send whatsapp 同我講,好鐘意回家見到我同囝囝,但我成日發脾氣鬧囝鬧埋佢,囝成日扭計喊又唔要佢
我要好好反省一下
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg


瑪瑙宮

積分: 139710


43#
發表於 17-5-25 10:53 |只看該作者
本帖最後由 Nancy20090615 於 17-5-25 10:54 編輯
ricky0223 發表於 17-5-25 10:50
每日三餐加小食,9成我親手整,每日一定有湯水, ...

諗都諗到你有幾辛苦喇 唔好咁執著, 人的關係大於一切. 無人就無人食你 D 野.


男爵府

積分: 6156


44#
發表於 17-5-25 11:23 |只看該作者
ricky0223 發表於 17-5-25 10:50
好多謝你既意見,大家都係咁講,我諗要好認真諗下點改善,唔洗成日唔開心家嘈屋閉
可能我性格太 ...

心情調節咗就會好好多

見到你煮啲嘢...


大宅

積分: 4224


45#
發表於 17-5-25 11:30 |只看該作者
ricky0223 發表於 17-5-24 21:12
一齊5年,囝就2歲,放完產假返左三個月就辭職開始做ftm,年幾了,好累,每日早上7點起床,食奶、早餐,落街 ...

本帖最後由 dativebond 於 17-5-25 11:56 編輯

有工人肯瞓梳化床架,唔肯你每月醒多佢幾百都會有人制。

請姐姐真係好好多,每月多四五千,但你的生活會由奴隸變番正常人,可以好好享受親子樂,呢樣係無價!唔好迫死自己。

媽媽,唔駛事事做得完美架,分清乜野先係最重要。家務和有關小孩屎尿屁永遠無你好有耐性咁和小朋友相處咁重要,家務和小孩屎尿屁外判啦,否則你咁辛苦但唔開心,你估小朋友感覺唔到咩?

好似我地兩公婆都番工,請姐姐,我地一番屋企乜都唔駛做,所有時間都用黎和小朋友相處,我覺得有限時間放係親子樂比家務重要得太多。咁樣我地又開心,小朋友又開心。

真心,請鐘點或姐姐,你生活會有好大轉變,姐姐每個月四五千(既係每日百零蚊)係值到不得了。我都好感恩香港仲可以請外傭,亦好感恩有姐姐幫手。


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


46#
發表於 17-5-25 11:34 |只看該作者
ricky0223 發表於 17-5-25 10:50
好多謝你既意見,大家都係咁講,我諗要好認真諗下點改善,唔洗成日唔開心家嘈屋閉
可能我性格太 ...
小朋友大咗食吓街邊嘢OK架, 第時返學茶點咪又係買番嚟嘅麵包, 蛋糕, 早D比佢習慣吓, 自己又冇咁辛苦, 小心鬱出病呀, 要注意自己情緒


大宅

積分: 1264


47#
發表於 17-5-25 11:52 |只看該作者
ricky0223 發表於 17-5-24 21:12
一齊5年,囝就2歲,放完產假返左三個月就辭職開始做ftm,年幾了,好累,每日早上7點起床,食奶、早餐,落街 ...

好明白你,我想很多媽媽的生活都好像你
辛苦之中找一些樂趣
因為當佢大時你要做教導個part仲用心機
回想起,這些日常生活工作就等變得很小問題了
一起加油


水晶宮

積分: 50566


48#
發表於 17-5-25 13:34 |只看該作者
本帖最後由 tammy2008 於 17-5-25 13:40 編輯
ricky0223 發表於 17-5-25 10:50
好多謝你既意見,大家都係咁講,我諗要好認真諗下點改善,唔洗成日唔開心家嘈屋閉
可能我性格太 ...

我以前都係日日煲湯, 但而家懶了, 同埋覺煲湯好貴 ( 平平地都5-60, 滾湯唔計 ) 而且咁樣長時間煲, 到底仲有幾多營養剩底呢....我寧願短炒去保持營養素.....

你可以一煲湯分兩三日飲, 咪唔洗日日 side 火/煤氣, 時間囉, 洗切同埋之後掉渣都係好鬼煩....

整小食你應該係 enjoy 咁去整, 我隔日用4粒鐘去整麵包俾大小早餐食, 但我從無覺係浪費時間, 蛋糕甜點小食也是隨時可以依心情去弄, 不要迫自己嘛 ~

既然你有打算重新分配時間, 那先祝你生活愉快~


p.s. 其實你老公唔係啱晒, 不過先解決你自身的困擾, 之後再慢慢引導他吧...他那句: 你要走快d走, 但轉頭自己湊唔掂小朋友就 call 你求救真不應該....不過都有可能係利用個小朋友過橋想搵番你....你自己老公你自己看著辦吧....係男人番到屋企都想要呢種夢幻畫面, 但佢自己又付出咗幾多呢?? 係咪搵幾個錢就大晒呢??

忍唔住都要嘈多句: 個老婆太辛苦發吓脾氣, 個仔扭計唔食飯, 個老公可以掉低碗話唔食飯....碗筷仲要老婆番屋企慢慢洗...極品啊極品....


水晶宮

積分: 72641


49#
發表於 17-5-25 13:45 |只看該作者
ricky0223 發表於 17-5-24 21:12
一齊5年,囝就2歲,放完產假返左三個月就辭職開始做ftm,年幾了,好累,每日早上7點起床,食奶、早餐,落街 ...

You are not alone.我個仔要勁放電兼痴身、最辛苦唔係做、係身邊人唔體諒、其實女人好易氹、生活忙成咁兩公婆都無哂私人生活、遲d佢返半日會好d, 再點都抽d時間拍下拖輕鬆下啦、自己有返d私人空間透下氣


大宅

積分: 2079


50#
發表於 17-5-25 13:56 |只看該作者

回覆樓主:

同意, 吸塵機械人 加洗碗機! 你太focus on 小朋友, 其實佢已夠大要train 紀律, 咩叫落少次公園就唔得? 咁你有冇收好d 玩具先? 你今日唔收, 今日冇得落, 點喊都唔得


水晶宮

積分: 50566


51#
發表於 17-5-25 14:05 |只看該作者
SeaOtter 發表於 17-5-25 13:56
同意, 吸塵機械人 加洗碗機! 你太focus on 小朋友, 其實佢已夠大要train 紀律, 咩叫落少次公園就唔得? 咁你 ...


對, 做媽媽要教導小朋友, 不是反被小朋友教導 ~

樓主, 遲d小朋友小學有很多教育講座, 多去聽聽


珍珠宮

積分: 47485

畀面勳章 環保接龍勳章


52#
發表於 17-5-25 14:08 |只看該作者
其實你要試下調整個時間
我都做過ftm 不過我就唔多調合做
轉左我老公做ftb我就去番工
佢好嘆嫁 仲可以陪個女訓午覺 打機
因為家務我唔一定日日做
最近天氣唔好 我儲幾日衫一次過洗 之後我老公拿去乾衣店乾衣

公園唔會日日去
扭計就禁去 爸爸話走就要走
我老公湊女方面好得 反而我就唔得
個女完全唔會聽我話

樓主你要調整好時間 有D野唔駛日日做
可以蛇到就蛇


珍珠宮

積分: 47485

畀面勳章 環保接龍勳章


53#
發表於 17-5-25 14:13 |只看該作者
你要明白你係媽媽 話事既係你 而唔係個小朋友
我細女2歲 佢要自己負責執玩具 唔執就掉 掉左就唔買
佢仲會幫手做家務 (跟住我地尾 送紙巾咁)
買餸 不如試下整D可以食二日既 咁就唔駛成日買 日日落街咁
辦法總比困難多



大宅

積分: 1811


54#
發表於 17-5-25 14:41 |只看該作者
ricky0223 發表於 17-5-25 10:50
好多謝你既意見,大家都係咁講,我諗要好認真諗下點改善,唔洗成日唔開心家嘈屋閉
可能我性格太 ...

本帖最後由 火火炎炎 於 17-5-25 14:44 編輯

睇下你老公幾窩心
會send 番whatsapp 氹你~
要好好珍惜呀~
做ftm係辛苦嘅,年中無休⋯但係老公番工養家都有壓力呢~大家互相體諒啦~
家務嘅嘢唔好逼得自己咁緊~同老公同仔仔多啲相處時間,個家都幸福啲溫暖啲呀~



大宅

積分: 2527


55#
發表於 17-5-25 14:43 |只看該作者
做人媽咪好明白當然想比最好嘅小朋友,希望所有食既野都落手落腳整,營養價值就當然好。不過如果媽咪長時間壓力大唔開心,只掛住整野食冇時間陪小朋友玩,小朋友都唔會開心。

不如你先放手唔好整咁多野食,整完又要洗真係人都癲。早餐可以食粟米片加奶或麵包,午餐所有餸放入電飯煲一煲搞掂,慳水慳力。

我係 FTM 1 湊 2,我好懶,每日只煮午餐同晚餐,1 星期煲 1 次湯飲2日,自家製食物1星期整 1-2次。逢星期六日或紅日放假,全日出街食唔煮。

你小朋友已經 2 歲,開始有自理能力,可以開始訓練下佢。

玩具:每次只准玩一種玩具,例如:玩完 Lego 要執返好先可以玩車仔。

食飯:由佢自己食,初初係地下鋪報紙,由佢食到週圍都係,之後再清潔,慢慢佢會有進步仲唔駛你餵。你咪可以一齊食飯。

戒片:2歲太細表達能力唔好又唔識忍,會週圍瀨。週圍瀨代表佢未 ready, 你壓力已咁大就佢著返片先,等返學老師幫佢戒。健康院話3歲先適合戒片。

落公園:早上安排靜態活動,如睇書,玩車/Lego,下午先帶佢去公園放電,仲要預早同佢講一陣 Timer 響就要返屋企,唔係聽日唔黎玩。Timer 對我既小朋友好有效,我一般5分鐘前會講定就走,一響鐘佢地唔會扭繼跟我走。

陪瞓:係咪會陪到小朋友瞓先出房?可以講明每晚只陪 30 分鐘,Timer 響要自己瞓因爲媽媽要做家務,初初應該會喊,慢慢訓練,之後就容易掌握時間,佢瞓左可以做家務。

做 FTM 壓力真係好大,懂得分配時間,唔好執著每日要整咁多野食,再訓練小朋友自理能力,食飯換衫著鞋最緊要,你會越來越舒服。我 2 個已上幼稚園,雖然只有半日時間,已經舒服好多,你捱多1年,小朋友3歲返學後會好好多,加油!

點評

siulam1222    發表於 17-5-26 23:36


大宅

積分: 2527


56#
發表於 17-5-25 14:56 |只看該作者
ricky0223 發表於 17-5-24 23:43
好認真睇左大家意見
1、c6幫手,基本上無可能,我肚痛係廁所耐左,個囝喊都會拍門叫我快d
2、減少工作量, ...

老公返左成日工都好攰,佢肯陪小朋友玩等我抖下,我已經心滿意足,我冇要求佢做家務。如果唔想請工人/鐘點,換床單,抺廁所廚房等星期六/日早上老公睇住小朋友先做,平時每晚只做基本清潔。太攰想抖下不如考慮開30分鐘兒童節目俾佢睇,等自己可以休息下。


男爵府

積分: 9714


57#
發表於 17-5-25 16:21 |只看該作者
回覆 ricky0223 的帖子

叻女,你之前執得太正,辛苦了自己,搞到自己日做夜做心情唔好,其實老公同亞仔多少都會受罪,慢慢調節好生活節奏,唔好逼得自己咁緊,一個星期有幾餐出外食食唔死的,另外真係要好好留意自己嘅情緒,比自己輕鬆番啲,有返多少自己嘅生活,你心情好咗,對屋企人寬容啲,我諗你老公寧願食幾餐味精餐都唔想成日見到你嬲爆爆,唔開心兼家嘈屋閉,洗碗機有隻牌子叫九陽,另外樂聲 TR1HECN都好細的,我自己用緊,不過我唔識影相放上來,另外吸塵機我用緊小米,掃地機就用緊 irobot


男爵府

積分: 9714


58#
發表於 17-5-25 16:34 |只看該作者
本帖最後由 beebee67890 於 17-5-25 16:41 編輯
tammy2008 發表於 17-5-25 13:34
我以前都係日日煲湯, 但而家懶了, 同埋覺煲湯好貴 ( 平平地都5-60, 滾湯唔計 ) 而且咁樣長時間煲, 到底仲 ...

咁又係,如果老公會體諒感覺係好好多,我老公會幫手照顧細佬同幫手多少家務的,不過有時都覺得佢做咗成日野,想要佢休息下,買咗啲家務放手之後,其他嘢我都盡量自己做返晒,等佢返嚟有時間休息同玩下自己啲玩具,自己感覺輕鬆左心情好啲,大家開心,我諗樓主呢排可能好暴躁連帶老公都好冇癮,所以佢都冇晒耐性一見到你發脾氣佢又發脾氣,樓主試吓由於自己改起或者老公見到都會改善同會多番啲體諒,唔好為咗家務同煮飯傷害一家人感情,唔值


瑪瑙宮

積分: 139710


59#
發表於 17-5-25 16:53 |只看該作者
beebee67890 發表於 17-5-25 16:21
回覆 ricky0223 的帖子

叻女,你之前執得太正,辛苦了自己,搞到自己日做夜做心情唔好,其實老公同亞仔多 ...

紙拖把都好好用. 煲湯用真空煲喇唔使睇火.


翡翠宮

積分: 77029

2025勳章蛇年勳章


60#
發表於 17-5-25 17:04 |只看該作者
買部洗碗機,食完飯放曬入去洗,做少好多嘢.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo