夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   8


大宅

積分: 1473


41#
發表於 17-6-3 22:13 |只看該作者
CTC2010 發表於 17-6-3 21:06
其實我也有這樣想,因我上年常突然給他發現喊,他便會發我脾氣,有一晚想取袋出走
...

啲男人就係甘賤格,你對佢喊,佢絕對吾會感受到你概痛苦,佢只會覺得你煩,不值。有能力就還自己一點尊嚴。


大宅

積分: 1473


42#
發表於 17-6-3 22:15 |只看該作者
Karinamama2627 發表於 17-6-3 21:17
其實去到咁,我已經會死心走。
一個人見你喊唔係心痛而係煩,怎至發皮四,再一齊,有何尊嚴!
算吧啦⋯⋯

Exactly ,我看透係一個人你對佢喊,即係表示痛苦,但佢毫無反應,佢已經不愛你了。


男爵府

積分: 5408


43#
發表於 17-6-3 22:28 |只看該作者
CTC2010 發表於 17-6-3 11:53
我地结婚已十年了,一直也很和諧,我出來做野,經濟獨立,自問、其他人丶他也話我是個好老婆,和99關係還 ...

明知個老公有小三你都可以忍左成年,佩服


別墅

積分: 698


44#
發表於 17-6-3 22:30 |只看該作者
Rubik 發表於 17-6-3 21:54
只有你自己先知你想唔想繼續要呢段婚姻,唔想要就平心靜氣同佢講,離婚唔一定係小三,既然冇證據佢有小三就 ...

我指冇上法庭的證據,佢我有他其他證據,不過他也可次不認


伯爵府

積分: 19137


45#
發表於 17-6-3 22:55 |只看該作者
CTC2010 發表於 17-6-3 11:53
我地结婚已十年了,一直也很和諧,我出來做野,經濟獨立,自問、其他人丶他也話我是個好老婆,和99關係還 ...

甘都忍左佢一年,如果係我,我會即刻叫佢走


水晶宮

積分: 58595


46#
發表於 17-6-4 01:22 |只看該作者
CTC2010 發表於 17-6-3 13:43
很高興你回覆我,我睇了你的文章後才令自己能企番起身。之前我是想要他回頭,但讀完你的文章,每日也讀, ...
JM,那段說話是要配搭intention 的。

你說 "叫他離開這個家,只是想他認真想下我和他的關係" ...... 你為何有這個想法呢?第一、你認為他未有認真想過嗎?你又知道他未曾認真想過嗎?第二、你期望他認真想過之後會作出什麼決定和行動呢?到時他認真想過之後,如果決定離開、不想要這個家,你能欣然接受而不反抗嗎?

是否要叫他離開這個家 ...... 請不要聽任何人的意見 (包括全為愛的意見),只要傾聽你自己的心,是你自己的決定。別人的意見都只是反映了別人自己的想法及立場,they are not living your life, then why you should listen to them?And why they can make decision for you!

所以,我的文章你作為參考就好、作為啟發、作為協助和導引就好。最終的決定權在你手,而這個跟你c6是否還想要這個家或你c6如何看你和他的關係,並無直接關係。

我沒有意見能給你,只能導引你去找到自己的答案及決定,而在這過程中很重要的是你要對自己夠坦白和誠實,這樣你才會真正做到最好的決定及找到最真實的答案。

"你還想要這個家嗎?" 以及 "認真想下我和他的關係" ...... 其實更重要的是你自己 (而並不只是他) 要去探索及認真思考的。

那麼,你已經認真探索及思考過了嗎?已經有答案了嗎?


瑪瑙宮

積分: 139681


47#
發表於 17-6-4 08:05 |只看該作者
CTC2010 發表於 17-6-3 21:16
所以我有時都唔知點做。

想聽下過來人分享先决定。

你都舉棋不定, 都拖左一年你都無叫佢走, 又唔使突然急到要呢兩日叫佢走. 你諗清楚自己想點先郁, 唔好郁左黎後悔.

點評

Ocean11    發表於 17-6-6 13:27


男爵府

積分: 8250


48#
發表於 17-6-4 08:16 |只看該作者
回覆 s7824 的帖子

講得好


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


49#
發表於 17-6-4 09:55 |只看該作者
s7824 發表於 17-6-3 18:54
其實唔需要到佢公作上軌道先叫佢走,應該即刻趕佢走。你咁「體諒」佢,佢唔會感恩,男人一定要喺落難時先 ...
啱,等個女考完試就請賤男走。之後有兩個月暑假俾個女適應。
你突然要佢走,可以殺佢一個措手不及。
到呢個時候,要保護自己和個女先,

仲理D賤人工作上唔上軌道做乜!


伯爵府

積分: 18627


50#
發表於 17-6-4 12:41 |只看該作者
本帖最後由 kiki523 於 17-6-4 13:34 編輯

......


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


51#
發表於 17-6-4 19:50 |只看該作者
CTC2010 發表於 17-6-3 21:12
我也怕他會跟我爭,因他知我緊張個囡。

實在证據是沒有的,上次出走後,他電話已改了密碼

你用嚟試佢會唔會緊張想返嚟就唔好叫佢走,博唔過。
如果真係想佢走,就好似上面JM講,平淡地叫就得,你話驚佢未READY 發癲,我覺得你READY自己先啦。


珍珠宮

積分: 47485

畀面勳章 環保接龍勳章


52#
發表於 17-6-4 20:02 |只看該作者
我自己就覺得 如果你想離婚你可以叫佢走
如果唔想離就諗辦法去解決二個人之間既問題
如佢有朋友有親戚 你叫佢走總有人會收留佢
我都收留過幾個朋友 有D最後離埋婚 忍左好耐
搬出黎之後覺得個世界原來如此美好

樓主最重要係你自己想點 而唔係你覺得佢會點
好多野都不設預期 唔一定會跟住你個plan去走
做人有二手準備好


公爵府

積分: 28062

好媽媽勳章


53#
發表於 17-6-4 20:30 |只看該作者
樓主的底線去到邊? 仲會同佢按摩?
真係好難想像, 俾我day one 己踼咗佢出街九萬幾里
網上世界咩人都有 ,謝絕介紹買賣 ,謝絕代購!


子爵府

積分: 10499


54#
發表於 17-6-5 00:09 |只看該作者
樓主忍耐力很強,忍耐變成忍辱.... 你幫他按摩,也是想他回頭是岸吧!但已經一年了,給自己一個限期吧!他不回頭便和他完結吧!(當然唔好話佢知個限期)

仲有,佢見你喊,佢反而發脾氣,而唔係安慰,悔疚... 他已不愛你了~

放生自己吧,爲甚麼仲要忍,抑壓/收埋情緒!?


男爵府

積分: 9553

DHA勳章


55#
發表於 17-6-5 00:43 |只看該作者
你好勇敢,因為你真係好愛佢~我當初發現時,即刻離開,最後佢又跪又做好多野先留低。明明係佢既錯,你不應該自扁身價,愛自己多一些


禁止訪問

積分: 788


56#
發表於 17-6-5 01:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 11


57#
發表於 17-6-5 03:35 |只看該作者
你準備好了不如而家做。


別墅

積分: 698


58#
發表於 17-6-5 12:08 |只看該作者
全為愛 發表於 17-6-4 01:22
JM,那段說話是要配搭intention 的。

你說 "叫他離開這個家,只是想他認真想下我和他的關係" ...... 你為 ...

不好意思,我忽略了intention. 你令我當頭棒喝。是的,現他每日也留在這個家。他應該有認真想過,只可惜那邊仍然吸引著他。當然我仍在努力維繫中,我每時每刻仍想要這個家丶他和女兒。

我已常常與女兒表現得好快樂的,找話題與他建立關係,只是對方回應冷淡。我沒有放棄,要繼續努力。

其實全為愛你真的能引導和啓發了我思考,沒有了你,我撐不到今天,但自己有時又忘記了或想歪了。多謝你令我再思考,檢討自己,從今天再好好學習愛的功課!


翡翠宮

積分: 79228


59#
發表於 17-6-5 13:02 |只看該作者
其實佢過左一年; 而家唔走留底, 根本係佢已經whatever reasons 甩左第三者/準備甩; 而你又唔趕佢走; 何樂而不為 我係佢都留

你接受呢個結局, 佢一定唔會走; 個家一定唔會散; 不過隔一輪佢又黎料; 你繼續接受就OK了.


禁止訪問

積分: 845


60#
發表於 17-6-5 17:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo