夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 199


41#
發表於 17-7-5 12:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6552


42#
發表於 17-7-6 01:15 |只看該作者

回覆樓主

吾會介意,就算我搵多d屋企開支都係佢所以多少都吾關佢事


子爵府

積分: 10720


43#
發表於 17-7-10 18:12 |只看該作者

回覆樓主:

要教育下佢渦
我覺得兩公婆盡量不要講錢
安排好生活便ok
我老公覺得比到安穩生活
佢家人是他的榮幸


男爵府

積分: 6670


44#
發表於 17-7-10 20:20 |只看該作者
牛奶樽Milky 發表於 17-6-30 23:09
我c6一直都搵到下錢,我就搵得少,之前仲減左新,佢就話實係我performance 唔好,所以俾人減,
但其實好多 ...

你平時買好多野嗎?如果佢已經有比足夠家用,你自己想買既野咪用自己錢買。

我老公話搵錢養老婆係男人既責任,洗錢方面無計較的,安排我在家休息,不要返工。

我本身自己財政ok的,而基本上所有洗費都係佢出,不過如果我自己想買非必須品(袋,手飾,衫)都自己去買,廢時佢太大經濟壓力


伯爵府

積分: 18072


45#
發表於 17-7-14 09:15 |只看該作者
770217 發表於 17-7-1 10:38
我覺得應該唔會囉, 喺男人心目中我哋女人搵錢只不過係搵錢買花戴, 自己賺到嘅錢就自己買嘢, 從來都唔會 ...

咁就係分別喇
有啲係有jer有膊頭
有啲係得條jer (呢啲其實算不上男人喇)

點評

pi0219    發表於 17-7-14 16:30


大宅

積分: 3492

2025勳章蛇年勳章 畀面勳章


46#
發表於 17-7-14 15:44 |只看該作者
bellmai 發表於 17-7-14 09:15
咁就係分別喇
有啲係有jer有膊頭
有啲係得條jer (呢啲其實算不上男人喇)



伯爵府

積分: 19678


47#
發表於 17-7-15 12:00 |只看該作者

回覆樓主

佢愛錢多過愛你。


珍珠宮

積分: 30223


48#
發表於 17-7-20 21:53 |只看該作者
mini1204 發表於 17-7-1 09:10
佢本身格衰
不過亦有女人睇吾起揾$少既男人
所以格衰不分男女

同意,是他不懂尊重妻子!係衰格的


公爵府

積分: 25065


49#
發表於 17-7-21 10:19 |只看該作者
唔會喎!我男友講話搵多搵少都係靠自己,有咩好睇唔起,伸手檔無特別理由就睇唔起

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo