跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 474


41#
發表於 09-2-11 11:15 |只看該作者
Hi,

我想問仲有沒有位呀? 2/14 日PC
club 聚會 + 飲茶, 但是老公+亞囝同埋來. 如果可以的話, 請你PM 我,


大宅

積分: 1068


42#
發表於 09-2-12 17:28 |只看該作者
Chris,
2月7日玩得好開心呀, 當日好大頭蝦, 前一晚部相機叉左電又唔記得帶, 可否分享當日既相片呢?你有冇 facebook?如有請 add 我

[email protected]

肇謙媽, 你又有冇呀?真係好想睇相

真係好開心可以一齊玩


大宅

積分: 1638


43#
發表於 09-2-14 00:04 |只看該作者
我send左去你email度. 不過唔多.

原帖由 Forever@Friends 於 09-2-12 17:28 發表
Chris,
2月7日玩得好開心呀, 當日好大頭蝦, 前一晚部相機叉左電又唔記得帶, 可否分享當日既相片呢?你有冇 facebook?如有請 add 我

[email protected]

肇謙媽, 你又有冇呀?真係好想睇相

真係好開心可以一齊 ...


大宅

積分: 2446


44#
發表於 09-2-14 00:15 |只看該作者
我都有d wor!不過今晚要瞓la!後日send俾你la!我仲有恩恩個笑樣tim ar!
原帖由 Forever@Friends 於 09-2-12 17:28 發表
Chris,
2月7日玩得好開心呀, 當日好大頭蝦, 前一晚部相機叉左電又唔記得帶, 可否分享當日既相片呢?你有冇 facebook?如有請 add 我

[email protected]

肇謙媽, 你又有冇呀?真係好想睇相

真係好開心可以一齊 ...


大宅

積分: 1638


45#
發表於 09-2-14 00:34 |只看該作者
咁有冇媽咪影左謙謙既相, 可唔可以send番比我!


大宅

積分: 2108


46#
發表於 09-2-15 10:08 |只看該作者
原帖由 marinamama 於 09-2-14 00:34 發表
咁有冇媽咪影左謙謙既相, 可唔可以send番比我!


你add我msn,大家交換相啦!!


大宅

積分: 1638


47#
發表於 09-2-15 18:13 |只看該作者
我search唔到你, 麻煩你add我啦. [email protected]

原帖由 cherrychris 於 09-2-15 10:08 發表


你add我msn,大家交換相啦!!


大宅

積分: 1068


48#
發表於 09-2-16 01:36 |只看該作者
Chris ~ 返到公司先 add 你啦, thanks!
肇謙媽 ~ 唔該哂
林林媽 ~ 咁正比你睇到恩恩個笑樣.....hehe, 一定要大家 share 啦

Thanks all of you

[ 本帖最後由 Forever@Friends 於 09-2-16 01:43 編輯 ]


大宅

積分: 1638


49#
發表於 09-2-16 16:08 |只看該作者
我c6話將7/2 pc club bb過隧道果d video 放左上網比你地download. 佢話應該係霖霖彤彤&恩恩既喎. 請自己check check.
090207 恩恩過隧道1
http://www.badongo.com/vid/1026717
090207 恩恩過隧道2
http://www.badongo.com/vid/1026834
090207 謙謙抱恩恩媽
http://www.badongo.com/vid/1026848
090207 tungtung過隧道1
http://www.badongo.com/vid/1026858
090207 tungtung過隧道2
http://www.badongo.com/vid/1026870
090207 霖霖過隧道
http://www.badongo.com/vid/1026896

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo