夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


公爵府

積分: 27460


41#
發表於 17-8-24 20:09 |只看該作者

回覆樓主:

應該都有呢個原因嘅,不過重要都係個人,個男人有咁嘅心,點都係會佢混


侯爵府

積分: 21304


42#
發表於 17-8-24 20:58 |只看該作者
我係女人如果我老公走樣我都減少性欲同他sex啦,何況係視覺同埋感官動物的男人。做女人唔好自欺欺人話咩男人要出軌身邊個女人靚到李嘉欣都出軌先得架,呢個世界講probability,男人會出軌同生病一樣,唔知幾時會有,但係自己扮靚同埋打預防針就會減少發生既機會囉。


大宅

積分: 4346


43#
發表於 17-8-24 21:16 |只看該作者
flori 發表於 17-8-24 20:58
我係女人如果我老公走樣我都減少性欲同他sex啦,何況係視覺同埋感官動物的男人。做女人唔好自欺欺人話咩男 ...

絶對同意


大宅

積分: 4346


44#
發表於 17-8-24 21:18 |只看該作者
sumsum_so 發表於 17-8-24 15:58
依家佢愛你,放個屁都係香,到佢唔愛你,你做咩都黑佢憎,想唔輸就要增值自己,唔只外在,內在都要,拖你 ...

邊個男人唔喜歡靚女呀


珍珠宮

積分: 40792

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


45#
發表於 17-8-24 21:49 |只看該作者
贊成


子爵府

積分: 11164


46#
發表於 17-8-24 22:23 |只看該作者
好多第三者醜過/身材差過正室,所以好難一概而論既....但我認為無論男女任何時候都要keep,keep得好永遠好處多過唔keep先啦


大宅

積分: 4346


47#
發表於 17-8-24 22:30 |只看該作者
艾森 發表於 17-8-24 22:23
好多第三者醜過/身材差過正室,所以好難一概而論既....但我認為無論男女任何時候都要keep,keep ...

既然係咁,就咪鬼玩啦


男爵府

積分: 7481


48#
發表於 17-8-24 22:39 |只看該作者

回覆樓主

外型係重要,但點keep都唔及後生女;做女人要知分寸,唔好下下張住老公,知情識趣比較重要。


大宅

積分: 4346


49#
發表於 17-8-24 23:28 |只看該作者
北寄貝 發表於 17-8-24 22:39
外型係重要,但點keep都唔及後生女;做女人要知分寸,唔好下下張住老公,知情識趣比較重要。
...

欣宜同李嘉欣,你會選邊個?


男爵府

積分: 7481


50#
發表於 17-8-25 00:00 |只看該作者
Joannechau777 發表於 17-8-24 23:28
欣宜同李嘉欣,你會選邊個?

呢d未咄咄逼人囉!
無人叫你做R惡婆,做人唔使咁兩極既。
每人選擇唔同啫,女人年紀大左,除非天生麗質、養尊處優,否則點都會走樣。
外在美唔夠,未用其他搭夠囉。一個相處舒服、有趣味既女人,始終有佢的吸引力。



大宅

積分: 4346


51#
發表於 17-8-25 00:19 |只看該作者
北寄貝 發表於 17-8-25 00:00
呢d未咄咄逼人囉!
無人叫你做R惡婆,做人唔使咁兩極既。
每人選擇唔同啫,女人年紀大左,除非天生麗質、 ...

冇咄咄逼人呀,衹是討論啫,無謂咁認真啦

其實有好多女人,年紀大左,反而比後生個時更美架,唔好睇少老女人的變化呀。


伯爵府

積分: 15215


52#
發表於 17-8-25 07:25 |只看該作者
如果身型fit, 但樣普通,同樣靚,但肥矮,邊個好?
我贊成keep, 外在美內在美,性格修養內涵都要keep, 不為別人,為自己。


子爵府

積分: 13999


53#
發表於 17-8-25 07:33 |只看該作者

回覆樓主

Keep係for自己 有咩事上黎都有market 增加自信心


瑪瑙宮

積分: 139710


54#
發表於 17-8-25 08:29 |只看該作者
oannechau777 發表於 17-8-24 11:45
對,其實執靚自己,並不一定氹對方開心,而係氹自己開心,有多D自信,比朋友讚下,都唔知幾滿足(emoji)
...
味話喎,尋日楼面姐姐叫我做妹妹,我 5x 架喇


大宅

積分: 4346


55#
發表於 17-8-25 09:48 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-8-25 08:29
味話喎,尋日楼面姐姐叫我做妹妹,我 5x 架喇

我都係呀,在fb,D朋友問我點解靚左同後生左,問我係咪整左容,把我同二十幾年前我的相片比較


瑪瑙宮

積分: 139710


56#
發表於 17-8-25 10:08 |只看該作者
Joannechau777 發表於 17-8-25 09:48
我都係呀,在fb,D朋友問我點解靚左同後生左,問我係咪整左容,把我同二十幾年前我的相片比較
...
越 KEEP 越開心, 唔好停


大宅

積分: 4346


57#
發表於 17-8-25 10:19 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-8-25 10:08
越 KEEP 越開心, 唔好停

係,大家咁話


男爵府

積分: 9554


58#
發表於 17-8-25 18:18 |只看該作者

回覆樓主

keep 係令自己有價值 男人變心無得救 搵另外一個 都要靠自己keep
te quiero mucho mi amo


侯爵府

積分: 23167


59#
發表於 17-8-25 20:26 |只看該作者
Joannechau777 發表於 17-8-24 23:28
欣宜同李嘉欣,你會選邊個?

我諗大部份男人會話:兩個都要,鄭小姐性格堅強樂觀又有錢,做正室;李小姐靚女,負責貌美如花,做情人。


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


60#
發表於 17-8-26 02:11 |只看該作者
mrsjacky 發表於 17-8-25 07:25
如果身型fit, 但樣普通,同樣靚,但肥矮,邊個好?
我贊成keep, 外在美內在美,性格修養內涵都要keep, 不為 ...

有得揀的話,兩個都唔會要啦。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo