夫婦情感

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   2


大宅

積分: 2866


41#
發表於 18-10-28 16:01 |只看該作者
回覆 In2c68 的帖子

當然大家有責任但孩子係佢手上跌傷
我當時不在場


大宅

積分: 2866


42#
發表於 18-10-28 16:03 |只看該作者
回覆 In2c68 的帖子

我想講的是佢無供養孩子 當然儲到錢
我相信法官會明白
我娘家也願意照顧


大宅

積分: 1147


43#
發表於 18-10-28 16:03 |只看該作者
chujai127 發表於 18-10-28 13:37
回覆 CMMANDY 的帖子

對啊我一簽租約果下鬆哂

分開吓未必係壞事,你心情會好啲


大宅

積分: 1147


44#
發表於 18-10-28 16:04 |只看該作者
chujai127 發表於 18-10-28 16:03
回覆 In2c68 的帖子

我想講的是佢無供養孩子 當然儲到錢

娘家永遠係最大支柱


別墅

積分: 743

畀面勳章


45#
發表於 18-10-28 16:08 |只看該作者
chujai127 發表於 18-10-28 16:03
回覆 In2c68 的帖子

我想講的是佢無供養孩子 當然儲到錢

呢個重難証明, 佢如果話每個月有俾過現金你, 而你當初住係佢到, 佢可以話你地食佢地住佢地咁都唔叫供養? 而佢叫過你地番去, 但你唔番, 都可以變成佢想供養但你不接受! 所以你還是問清楚再揾個最有利的方案


珍珠宮

積分: 32775


46#
發表於 18-10-28 16:09 |只看該作者
好少叫人離婚,但以你呢個case,自己搞得掂兩個細,真的唔需要睇佢屋企面色或佢面色做人,我會簽好哂文件,然後就話佢知你會唔會選擇改變,會就繼續睇吓大家磨唔磨合到,佢唔肯變嘅,你走都唔可惜


子爵府

積分: 11746


47#
發表於 18-10-28 18:03 |只看該作者
In2c68 發表於 18-10-28 14:47
只係最壞打算, 打唔打官司已係一回事, 上到法庭又另一回事, 你以為你老公揾咁多, 結果佢上到庭可能show俾 ...

其實你識唔識撫養權考慮咩?唔係邊個錢多就判比邊個。好睇主要照顧者係邊個,一講個爸爸長期唔喺香港湊,一個月見對仔女都唔知有無幾個鐘已經輸左大半,仲要樓主經濟有基礎,亦有女家幫忙。而如果初生bb食人奶,贏面好高。


翡翠宮

積分: 79228


48#
發表於 18-10-28 18:20 |只看該作者
In2c68 發表於 18-10-28 14:47
只係最壞打算, 打唔打官司已係一回事, 上到法庭又另一回事, 你以為你老公揾咁多, 結果佢上到庭可能show俾 ...


樓主不嬲係主要照顧者
你估只係睇户口有幾多錢?


子爵府

積分: 10958

馬年勳章


49#
發表於 18-10-28 18:21 |只看該作者
In2c68 發表於 18-10-28 02:58
我好少叫人分開, 但睇完你的情況, 分開可能係最好的解決的方法! 只係你可能會面對佢要同你要番一個小朋友, ...

佢咁少返屋企,點會要小朋友


別墅

積分: 743

畀面勳章


50#
發表於 18-10-28 18:24 |只看該作者
KILW 發表於 18-10-28 18:03
其實你識唔識撫養權考慮咩?唔係邊個錢多就判比邊個。好睇主要照顧者係邊個,一講個爸爸長期唔喺香港湊, ...

其實佢講的上到庭都係得佢講, 佢老公同樣可以講另一版本, 所以最後好大機會一人一半! 除非佢老公唔要


子爵府

積分: 10958

馬年勳章


51#
發表於 18-10-28 18:33 |只看該作者
兩夫妻好果感情好,就算幾忙都會抽時間見面,講電話,但你老公家用冇俾,冇養仔女,冇關心老婆,即係掛名老公,真係唔知要嚟做乜,我係你都會離婚


瑪瑙宮

積分: 139710


52#
發表於 18-10-28 19:27 |只看該作者
靠條癈枈死得.


大宅

積分: 2866


53#
發表於 18-10-28 20:12 |只看該作者
回覆 KILW 的帖子

謝謝你🙇🏻‍♀️🙇🏻‍♀️我本身睇到睇錢多少突然好擔心


大宅

積分: 2866


54#
發表於 18-10-28 20:13 |只看該作者
回覆 SUMSUM_88 的帖子

佢會為家人爭番個男孫


大宅

積分: 2866


55#
發表於 18-10-28 20:14 |只看該作者
如果有機會無左個仔 我會選擇拖
我接受唔到。。


子爵府

積分: 10958

馬年勳章


56#
發表於 18-10-28 20:18 |只看該作者
chujai127 發表於 18-10-28 20:13
回覆 SUMSUM_88 的帖子

佢會為家人爭番個男孫

咁千萬不要搬返去,你同小朋友安定落黎,佢冇對小朋友付出過,點爭


翡翠宮

積分: 79228


57#
發表於 18-10-28 20:32 |只看該作者
chujai127 發表於 18-10-28 20:14
如果有機會無左個仔 我會選擇拖
我接受唔到。。

好心正正經經問律師


大宅

積分: 2866


58#
發表於 18-10-28 20:40 |只看該作者
回覆 mini1204 的帖子

我會的 謝謝你!


禁止訪問

積分: 1471


59#
發表於 18-10-28 21:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 79228


60#
發表於 18-10-28 21:48 |只看該作者
chujai127 發表於 18-10-28 20:40
回覆 mini1204 的帖子

我會的 謝謝你!

意見個個不同
不過最終要專業人士先幫到你
加油!!!

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo