自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


男爵府

積分: 9986

開心吸收勳章


41#
發表於 19-1-4 14:29 |只看該作者
題外話,呢個屋苑名我成日睇成『戇居』


公爵府

積分: 29081


42#
發表於 19-1-4 14:36 |只看該作者

回覆樓主:

呢個譚生都幾好笑,搵5萬幾都唔租樓,仲要個女同親戚住 劏房,9唔搭8


翡翠宮

積分: 96840

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 認識瑞士牛牛第一回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


43#
發表於 19-1-4 14:36 |只看該作者
藍田譚C奶 發表於 19-1-4 14:26
一聽到耐地太太就攞來做標題. 報紙寫佢英國 或英國太大就唔同.
話說上次抽居屋..我朋友住樂富嘅.佢 ...

記者/作者


翡翠宮

積分: 96840

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 認識瑞士牛牛第一回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


44#
發表於 19-1-4 14:38 |只看該作者
babyco 發表於 19-1-4 14:36
呢個譚生都幾好笑,搵5萬幾都唔租樓,仲要個女同親戚住 劏房,9唔搭8

租左樓咪買唔到樓囉


琥珀宮

積分: 152982


45#
發表於 19-1-4 14:43 |只看該作者
阿女要同親戚住劏房?.......................................................................................邊個親戚咁抵得諗?


琥珀宮

積分: 152982


46#
發表於 19-1-4 14:44 |只看該作者
cat222 發表於 19-1-4 11:25
呢個譚XX(August)3X歲已經月入5.2萬元 都唔係第1次見報.

https://lihkg.com/thread/434126/page/9
5.2萬要個女住劏房?


珍珠宮

積分: 48828


47#
發表於 19-1-4 14:53 |只看該作者
tansyneko 發表於 19-1-4 14:44
5.2萬要個女住劏房?

本帖最後由 yurijm 於 19-1-4 14:56 編輯

唔係5.2萬了
加咗人工,應該超過5.7萬元
因為首置上車盤家庭月入既最低資格係每月收入超5.7萬元
譚生聲稱有內地妻,未有香港身分證
姐係佢一人已月入超5.7萬元

但放個親生囡去住劏房
又在其他報導中被記者引述「如不成功抽首置,會再抽新居屋」
居屋家庭入息上限為5.7萬元
譚生一人月入已超資,何來有資格抽新居屋?

呢篇新聞好多爆點
冇詳細睇既人,就會被記者誤導


琥珀宮

積分: 152982


48#
發表於 19-1-4 15:03 |只看該作者
yurijm 發表於 19-1-4 14:53
本帖最後由 yurijm 於 19-1-4 14:56 編輯

唔係5.2萬了
嘩,咁真係好爆喎,5.7萬都仲要放女去住劏房,住劏房親戚環境唔好仲要幫佢湊多件,老實5.7萬都買唔到樓咩,就算話咩開支大點點點,唔買租間大小小都得啦,玩嘢咩


侯爵府

積分: 21304


49#
發表於 19-1-4 15:08 |只看該作者
呢個盤真係伏味濃,啲間隔衰過公屋,人地公屋都有明廁明廚。有返咁上下既收入既人應該買二手私樓,起碼第日可以唔使補地價賣樓換樓或者放租俾人。


珊瑚宮

積分: 109189

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


50#
發表於 19-1-4 15:39 |只看該作者
cinda72. 發表於 19-1-4 13:16
310萬想買1000呎單位呀?
1/4實呎差不多


珊瑚宮

積分: 109189

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


51#
發表於 19-1-4 15:39 |只看該作者
cinda72. 發表於 19-1-4 13:16
310萬想買1000呎單位呀?
1/4實呎差不多


珍珠宮

積分: 32599


52#
發表於 19-1-4 16:55 |只看該作者
李斯特 發表於 19-1-4 14:13
月入5萬都搵唔到女朋友

睇返報導幅相
譚先生33歲
但張相唔似33歲,似43多d


珍珠宮

積分: 32599


53#
發表於 19-1-4 16:56 |只看該作者
小源 發表於 19-1-4 12:15
個女好慘 個老豆唔識諗

分開住已經慘
仲要住劏房


象牙宮

積分: 216490


54#
發表於 19-1-4 17:02 |只看該作者
本帖最後由 961123 於 19-1-4 17:06 編輯

香港地搵五萬七 都冇乜運行。 因為佢嘅年代都好難畀到首期。 樓價又貴。 所以(時機)係好 重要 嘅!


伯爵府

積分: 18443


55#
發表於 19-1-4 17:14 |只看該作者
tansyneko 發表於 19-1-4 15:03
嘩,咁真係好爆喎,5.7萬都仲要放女去住劏房,住劏房親戚環境唔好仲要幫佢湊多件,老實5.7萬都買唔到樓咩,就算 ...
咪係囉,所以我覺得作估多d。


大宅

積分: 1574


56#
發表於 19-1-4 17:17 |只看該作者
個個人都想抽到


寶石宮

積分: 292943

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


57#
發表於 19-1-4 19:23 |只看該作者

回覆樓主:

譚生好心接返個囡同住


翡翠宮

積分: 93757

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


58#
發表於 19-1-4 19:39 |只看該作者
takataka 發表於 19-1-4 12:22
都唔知係咪做枚,﹖次次抽樓第一日申請都總有啲騎呢case嘅人彈出彈入俾人訪問﹖一家三口咁樣分三個地方住, ...

我估係記者做左很多訪問,但揀最吸睛的個案去報導。


珍珠宮

積分: 31726


59#
發表於 19-1-4 19:54 |只看該作者
小源 發表於 19-1-4 09:15
市區重建局馬頭圍道「煥然懿居」450個首置單位,今日(3日)起接受申請以及開放示範單位供市民參觀。從事銷 ...

公司有個新同事來港十年,老婆都係鄉下娶,有間公屋。抽居。

早幾日聖誕假,上大陸收樓! 家鄉間屋剛剛裝修好!7百幾尺。打算買多間。



用戶要求終止服務

積分: 346556

HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 開心吸收勳章


60#
發表於 19-1-4 21:12 |只看該作者
JunJunJu 發表於 19-1-4 14:29
題外話,呢個屋苑名我成日睇成『戇居』



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo