自由講場

跳至

首頁

尾頁
   8


男爵府

積分: 9863


41#
發表於 19-1-29 12:12 |只看該作者
抹茶珍珠 發表於 19-1-28 17:40
平平地UCC 117, 不過有少少苦

請問這隻可否就甘加熱水就可飲?


子爵府

積分: 12489


42#
發表於 19-1-29 12:19 |只看該作者
我暫時都未識欣賞, 一直都想飲


珍珠宮

積分: 32179

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


43#
發表於 19-1-29 12:47 |只看該作者
hellololo 發表於 19-1-29 11:42
同意,我都係早上一杯(自家制),平平地吉之島Topvalu 咖啡粉,甘甘甜甜,可以一試。
12元店已有濾柸及過濾 ...



大宅

積分: 4149

2025勳章蛇年勳章


44#
發表於 19-1-29 12:55 |只看該作者
winpoopoo 發表於 19-1-29 12:12
請問這隻可否就甘加熱水就可飲?

加熱水即溶飲得, 好方便


珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


45#
發表於 19-1-29 13:32 |只看該作者
我覺得苦


男爵府

積分: 6326


46#
發表於 19-1-29 13:44 |只看該作者
wawafu 發表於 19-1-29 12:08
兩隻有咩分別?

本帖最後由 kk121290 於 19-1-29 13:44 編輯

Americano- espresso底+熱水
Long black- 熱水底+espresso
次序不同,long black味道會比較濃啲


男爵府

積分: 9863


47#
發表於 19-1-29 14:24 |只看該作者
抹茶珍珠 發表於 19-1-29 12:55
加熱水即溶飲得, 好方便

謝謝你


大宅

積分: 3303


48#
發表於 19-1-29 16:36 |只看該作者
sfccwy 發表於 19-1-29 12:09
仲有cold brew


都好難揾到間肯造cold brew, 而且飲佢多數落奶
忘了佢都可以當齋啡
不過下午荼時間,好想飲杯超邪惡既維也納咖啡


珍珠宮

積分: 44660


49#
發表於 19-1-29 21:15 |只看該作者
kk121290 發表於 19-1-29 13:44
本帖最後由 kk121290 於 19-1-29 13:44 編輯

Americano- espresso底+熱水

請問1 cup 分量espresso 你用大約幾多ml熱水底沖long black?


男爵府

積分: 5181


50#
發表於 19-1-29 21:29 |只看該作者
小天使 發表於 19-1-28 17:28
但有邊隻介紹?我現在是飲咖啡粉。

你試下大家樂嘅特濃,都ok架,或者starbucks 嘅Americano,都易入口


男爵府

積分: 6326


51#
發表於 19-1-30 10:13 |只看該作者
bobosweet 發表於 19-1-29 21:15
請問1 cup 分量espresso 你用大約幾多ml熱水底沖long black?

我自己大約1:2 水係2


男爵府

積分: 6108


52#
發表於 19-1-30 10:52 |只看該作者

回覆樓主:

同道中人! 我飲齋啡十幾年了。
通常啲人話飲唔到齋啡都係因為啲咖啡品質唔靚,或用最深度烘焙的咖啡豆。
咖啡粉就可免則免了,入門首選日本咖啡豆, 因為相對溫和, 開始適應後就試印尼, 非州品種。 我自己比較喜歡歐洲的豆, 最愛意大利的品種, 烘焙度4左右的。 磨豆時和職員講用濾紙, 佢地就會調較粗幼度,因為做expresso 就另一粗幼度的。
外國人就比較喜歡強烈的, 像巴西, 法國的豆。
自從走糖奶後, 血糖穩定, 牙齒又沒變黃(奶類屬酸性, 較易將咖啡色數帶入牙齒)
有奶的咖啡也易口臭。
身邊朋友巳經不少轉喝齋啡。


水晶宮

積分: 55366

2018復活節勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


53#
發表於 19-1-30 11:14 |只看該作者
每朝一杯, 指定動作!


複式洋房

積分: 406


54#
發表於 19-1-30 11:17 |只看該作者
間中飲下就好, 日日飲幾杯好快骨質疏鬆


伯爵府

積分: 15094


55#
發表於 19-1-30 11:26 |只看該作者
冇奶我受唔倒,只喜歡Hazelnut latte.


珍珠宮

積分: 44660


56#
發表於 19-1-30 11:31 |只看該作者
kk121290 發表於 19-1-30 10:13
我自己大約1:2 水係2

Thx


子爵府

積分: 11180


57#
發表於 19-1-30 11:36 |只看該作者
manman333 發表於 19-1-30 10:52
同道中人! 我飲齋啡十幾年了。
通常啲人話飲唔到齋啡都係因為啲咖啡品質唔靚,或用最深度烘焙的咖啡豆。
...

我都轉飲齋啡幾年了,要熱飲,每日一至兩杯。

以前飲咖啡奶茶會腸胃不適,依家飲齋啡竟然腸胃好咗,無再胃痛,應該是自己對奶或糖敏感,走糖走奶便無事。


大宅

積分: 4149

2025勳章蛇年勳章


58#
發表於 19-1-30 12:53 |只看該作者
yschau 發表於 19-1-30 11:36
我都轉飲齋啡幾年了,要熱飲,每日一至兩杯。

以前飲咖啡奶茶會腸胃不適,依家飲齋啡竟然腸胃好咗,無再 ...




水晶宮

積分: 52761


59#
發表於 19-1-30 13:26 |只看該作者
唔飲唔安樂


伯爵府

積分: 18509


60#
發表於 19-1-30 14:01 |只看該作者

回覆樓主:

飲過一杯,好苦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo