立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 9863
抹茶珍珠 發表於 19-1-28 17:40 平平地UCC 117, 不過有少少苦
子爵府
積分: 12489
珍珠宮
積分: 32179
hellololo 發表於 19-1-29 11:42 同意,我都係早上一杯(自家制),平平地吉之島Topvalu 咖啡粉,甘甘甜甜,可以一試。 12元店已有濾柸及過濾 ...
大宅
積分: 4149
winpoopoo 發表於 19-1-29 12:12 請問這隻可否就甘加熱水就可飲?
珊瑚宮
積分: 112006
積分: 6326
wawafu 發表於 19-1-29 12:08 兩隻有咩分別?
抹茶珍珠 發表於 19-1-29 12:55 加熱水即溶飲得, 好方便
積分: 3303
sfccwy 發表於 19-1-29 12:09 仲有cold brew
積分: 44660
kk121290 發表於 19-1-29 13:44 本帖最後由 kk121290 於 19-1-29 13:44 編輯 Americano- espresso底+熱水
積分: 5181
小天使 發表於 19-1-28 17:28 但有邊隻介紹?我現在是飲咖啡粉。
bobosweet 發表於 19-1-29 21:15 請問1 cup 分量espresso 你用大約幾多ml熱水底沖long black?
積分: 6108
水晶宮
積分: 55366
複式洋房
積分: 406
伯爵府
積分: 15094
kk121290 發表於 19-1-30 10:13 我自己大約1:2 水係2
積分: 11180
manman333 發表於 19-1-30 10:52 同道中人! 我飲齋啡十幾年了。 通常啲人話飲唔到齋啡都係因為啲咖啡品質唔靚,或用最深度烘焙的咖啡豆。 ...
yschau 發表於 19-1-30 11:36 我都轉飲齋啡幾年了,要熱飲,每日一至兩杯。 以前飲咖啡奶茶會腸胃不適,依家飲齋啡竟然腸胃好咗,無再 ...
積分: 52761
積分: 18509
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy