跳至

首頁
12345...15

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 38647


41#
發表於 09-5-1 22:05 |只看該作者
原帖由 pekkle1120 於 09-5-1 21:49 發表
哦...咁好丫...不過我個女而家都係2歲3個月...
我諗遲少少先開始學...我自己細個時都有學琴...考到4級咋...但都唔記得晒喇...





哦,兩歲三個月唔使咁急住,
等佢返左學,settle down左先都未遲!

你有學過琴仲好喎,
小朋友學完返去,
你可以幫手同佢溫習,
又可以睇住佢練琴,
咁樣對佢學習有幫助!

嘩,你唔好講"四級咋"咁啦,
四級都唔差啦,
都過左一半喇!
算唔錯喇,你差一半就完成到八級喇!
同埋,聽我以前既老師講,
佢地個輩呀,
唔係好多人考到八級,
好多五級已經教得琴架喇
(當然係學得比較好個d啦)
所以,你學到四級都唔差架喇,
不過,而家八級都真係太普遍,
所以,我都要努力增值,
希望遲下考到演奏級啦!


男爵府

積分: 5451


42#
發表於 09-5-1 22:15 |只看該作者
咁等我個女今年番學...我再睇下佢有冇心學丫...
我知佢好鍾意唱歌同跳舞...所以遲下佢會學跳舞先...

雖然學到4級, 但太耐喇...所以我都唔記得點彈喇...
希望遲下囡囡肯學琴, 再彈下睇記唔記得啦...

原帖由 NoName 於 09-5-1 22:05 發表





哦,兩歲三個月唔使咁急住,
等佢返左學,settle down左先都未遲!

你有學過琴仲好喎,
小朋友學完返去,
你可以幫手同佢溫習,
又可以睇住佢練琴,
咁樣對佢學習有幫助!

嘩,你唔好講"四級咋"咁啦,
四級都唔差啦,
都過左一半喇!
算 ...


珍珠宮

積分: 38647


43#
發表於 09-5-1 22:25 |只看該作者
原帖由 pekkle1120 於 09-5-1 22:15 發表
咁等我個女今年番學...我再睇下佢有冇心學丫...
我知佢好鍾意唱歌同跳舞...所以遲下佢會學跳舞先...

雖然學到4級, 但太耐喇...所以我都唔記得點彈喇...
希望遲下囡囡肯學琴, 再彈下睇記唔記得啦...

...






佢返邊間幼稚園呀?

跳舞好呀,
我都好鍾意跳ballet,
不過成十幾年冇跳,唔記得晒lu!
當年我以為自己大個會做ballet老師,
點知,做左鋼琴老師!哈哈

鍾意音樂既,
想佢肯學琴唔難,
最初期既堂唔好太迫佢,
同佢玩下、唱下歌仔,
佢唔覺得抗拒就得架喇!

不過,等佢開左學,
習慣左學校生涯先啦,
始終剛剛開始返學,
好多野要適應、習慣,
一樣還一樣,逐步黎,
唔係佢會好辛苦架!


男爵府

積分: 5451


44#
發表於 09-5-2 12:24 |只看該作者
我都未決定個女讀邊個好...
聖彼德堂收左佢讀n1...今年9月..
但樂善堂會收左佢讀k1...不過要10年2月...
所以我都諗緊讀邊間好d...

佢好鐘意唱歌跳舞...
所以我希望佢都喜歡彈琴...
不過你都講得o岩...等佢適應左kindergarten o既生活先...再學其他野會好d...

原帖由 NoName 於 09-5-1 22:25 發表






佢返邊間幼稚園呀?

跳舞好呀,
我都好鍾意跳ballet,
不過成十幾年冇跳,唔記得晒lu!
當年我以為自己大個會做ballet老師,
點知,做左鋼琴老師!哈哈

鍾意音樂既,
想佢肯學琴唔難,
最初期既堂唔好太迫佢,
同佢玩下、唱下歌仔,
...


珍珠宮

積分: 38647


45#
發表於 09-5-2 19:35 |只看該作者
原帖由 pekkle1120 於 09-5-2 12:24 發表
我都未決定個女讀邊個好...
聖彼德堂收左佢讀n1...今年9月..
但樂善堂會收左佢讀k1...不過要10年2月...
所以我都諗緊讀邊間好d...

佢好鐘意唱歌跳舞...
所以我希望佢都喜歡彈琴...
不過你都講得o岩...等佢適應左kin ...





你鍾意邊間多D呀?

揀幼稚園就真係幫唔到你,
冇留意開呢區既幼稚園,
out晒!哈哈

你揀個兩間係咪都好好架?
有冇直屬心儀小學既?


男爵府

積分: 7472

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


46#
發表於 09-5-6 14:32 |只看該作者
大家好,我住新圍架,5知大家歡5歡迎我呢?


珍珠宮

積分: 38647


47#
發表於 09-5-6 14:39 |只看該作者
原帖由 shingwai 於 09-5-6 14:32 發表
大家好,我住新圍架,5知大家歡5歡迎我呢?






歡迎加入!

你有冇小朋友呀?


男爵府

積分: 7472

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


48#
發表於 09-5-6 15:28 |只看該作者
2歲10個月啦~今年9月會返K1.


複式洋房

積分: 469


49#
發表於 09-5-6 16:34 |只看該作者
大家好,

我都係住係新圍呀, 我有一囝8 years old.
我係在職媽咪.


男爵府

積分: 7472

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


50#
發表於 09-5-6 16:50 |只看該作者
我都係在職,仔仔比99湊.


複式洋房

積分: 469


51#
發表於 09-5-6 17:03 |只看該作者
原帖由 shingwai 於 09-5-6 16:50 發表
我都係在職,仔仔比99湊.



你囝讀邊間幼稚園?
你係邊區返工?


男爵府

積分: 7472

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


52#
發表於 09-5-6 17:12 |只看該作者
阿仔而家响聖西門返半日暫託,畀佢同D小朋友玩下,好過留响屋企咁悶.9月返ST.PETER讀KI.


珍珠宮

積分: 38647


53#
發表於 09-5-6 22:57 |只看該作者
原帖由 軒媽咪 於 09-5-6 16:34 發表
大家好,

我都係住係新圍呀, 我有一囝8 years old.
我係在職媽咪.




Hello,歡迎!

你仔仔讀邊間小學呀?

你做咩職業呀?


複式洋房

積分: 469


54#
發表於 09-5-7 10:41 |只看該作者
原帖由 NoName 於 09-5-6 22:57 發表




Hello,歡迎!

你仔仔讀邊間小學呀?

你做咩職業呀?


Hi, 早晨.

我囝讀青松(山景).

我係荔枝角返工, 係一個普通的文員仔.


珍珠宮

積分: 38647


55#
發表於 09-5-7 11:34 |只看該作者
原帖由 軒媽咪 於 09-5-7 10:41 發表


Hi, 早晨.

我囝讀青松(山景).

我係荔枝角返工, 係一個普通的文員仔.






咦,你仔仔返學,
同你返工都幾就腳喎!
不過,你放工坐咩車呀?
去到個個站巴士冇位坐喎!

P.S. 我之前個份工,都係做個普通既文員仔!


複式洋房

積分: 469


56#
發表於 09-5-7 14:40 |只看該作者
我放工搭村巴, 所以一定有位坐, 好方便.
早上坐輕鐵送囝回校後, 坐巴士返工, 都算OK.


男爵府

積分: 5451


57#
發表於 09-5-7 21:15 |只看該作者
我都冇特別話鐘意邊間....
只係大小表哥都o係st. peter 度讀...
所以想讀埋一間...
但女女太細得2歲3個月, 唔想佢日日要坐車番學...
所以先諗住出年2月比佢讀住樂善堂先囉...
原帖由 NoName 於 09-5-2 19:35 發表

你鍾意邊間多D呀?

揀幼稚園就真係幫唔到你,
冇留意開呢區既幼稚園,
out晒!哈哈

你揀個兩間係咪都好好架?
有冇直屬心儀小學既?

[ 本帖最後由 pekkle1120 於 09-5-7 21:16 編輯 ]


珍珠宮

積分: 38647


58#
發表於 09-5-7 23:00 |只看該作者
原帖由 軒媽咪 於 09-5-7 14:40 發表
我放工搭村巴, 所以一定有位坐, 好方便.
早上坐輕鐵送囝回校後, 坐巴士返工, 都算OK.





咁都幾方便喎!


珍珠宮

積分: 38647


59#
發表於 09-5-7 23:02 |只看該作者
原帖由 pekkle1120 於 09-5-7 21:15 發表
我都冇特別話鐘意邊間....
只係大小表哥都o係st. peter 度讀...
所以想讀埋一間...
但女女太細得2歲3個月, 唔想佢日日要坐車番學...
所以先諗住出年2月比佢讀住樂善堂先囉...
...





有親戚讀埋同一間學校都幾好喎,
有個照應嘛!

日日坐車返學又真係幾辛苦既,
但St. Peter有冇話同邊間好好既小學有聯繫呀?
如果有,辛苦D都要喇!


子爵府

積分: 11191


60#
發表於 09-5-8 00:07 |只看該作者
noname:我大仔現時都無咩野啦...醫生本來話連一針.但幫佢連針哥哥話兩針會穩陣d....唔知係咪前日.爆線...哈哈..個仔仲猛問我..會唔會有事..暈了...我解釋過佢知個哥哥幫佢連兩針係驚爆線....(哈哈..解釋完無耐又要解釋過,煩了)現時傷口開始脫皮.有好多大細隆.無左d肉,睇到都驚(因為我怕睇傷口...).又要扮無野. 我諗心情好左好多.學校有老師有同學問佢....仲有...我大仔好開心同我講.話呢幾日放學...少左人阻住佢行. 咁我都放心佢囉

[ 本帖最後由 四眼雞丁 於 09-5-8 00:08 編輯 ]

首頁
12345...15

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo