夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   3


男爵府

積分: 8127


41#
發表於 19-7-27 10:53 |只看該作者
vanillayee 發表於 19-7-26 18:58
回覆 小菜豆 的帖子

另外我想講, 我同佢講, 搵唔到嘢做算數, 你退休, 我攪掂, 你只要做好家務攪掂個仔就ok ...

其實你先生唔適合「主內」。男人性格都係粗枝大葉啲,唔會有女人嗰種細心。如果佢做到全職爸爸打理到頭家當然最好,打理唔到其實即係佢唔適合做。一係叫返佢出黎返工請工人算啦,你再迫佢鬧佢都冇用。同埋,男人性格係議事論事,佢未必會明點解佢掉錯野會被講成為「人格有問題」... 女人先會明「如果咁咁都唔得,即係咁咁咁」啦。


珊瑚宮

積分: 109169

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


42#
發表於 19-7-27 11:45 |只看該作者
alicego62 發表於 19-7-26 16:38
嬴左塲交,輸左個家
呢個


翡翠宮

積分: 79226


43#
發表於 19-7-27 12:18 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽


男爵府

積分: 8929


44#
發表於 19-7-28 08:14 |只看該作者
華妹妹 發表於 19-7-26 17:50
或者我分享下,我同c6一齊左10幾年,佢好多壞習慣都好惡頂,不過咁多年都講過無數次,其實都冇咁好氣,我 ...

同感,我地都一樣,已經無氣講由佢


大宅

積分: 2654


45#
發表於 19-7-28 17:06 |只看該作者
vanillayee 發表於 19-7-26 17:45
回覆 華妹妹 的帖子

六年了, 要講嘅一早講過曬, 每日做錯嘅一件或者更多件,我成日都講, 容忍有限度, 以前 ...

唔好講係容忍,咁好易出事,用體諒會好些嗎?我同老公20年喇,佢做得唔啱,味我做,2公婆,冇分得咁清楚啦


洋房

積分: 45


46#
發表於 19-7-29 15:52 |只看該作者
回覆 ml628 的帖子

今日各位真係好, 或者我都仲係做得好不足卦, 多謝你哋嘅意見, 我會再諗諗睇吓點.


複式洋房

積分: 121


47#
發表於 19-8-2 08:31 |只看該作者
vanillayee 發表於 19-7-26 15:56
今日我老公又做嘢唔睇清楚就做, 又做錯咗, 比我打電話去鬧佢. 佢話我夾硬話係佢做佢無辦法,我講返之前點發 ...

樓主其實你老公唔睇清楚就做係激氣,但有必要鬧咩?你鬧極佢都唔會令佢下次做好啲,相反你咁樣比左個位佢入你


大宅

積分: 2834


48#
發表於 19-8-2 11:34 |只看該作者
其實樓主你鬧嘅係d乜嘢事?家庭生活所碎事?定會影響好大嘅事?如果做得唔好,可以再同佢講,等佢下次再做,冇必要定為錯事,我諗你老公都唔好受,仲有係你不停批評佢人格有問題,如果我老公咁話我,我會極度傷心,所以先處理好你嘅語氣態度,讓他能好好接受你嘅教導,我諗效果會更好


複式洋房

積分: 125


49#
發表於 19-8-2 20:00 |只看該作者
見到樓主個PO,即刻心虛,我喺屋企就係周不時做錯嘢嗰個,成日唔小心整爛啲嘢,洗完臉一地水,唔記得交電費,係佢老豆面前亂講嘢等等... 成日朦下朦下乜都要我老公執手尾... 但係咁耐以黎,佢真係一次都無鬧過我我諗下如果佢鬧我我應該會好Hurt。如果對方仲可以配合有計傾既,不如搵個好時間坐低傾下個 root cause 係邊,兩公婆一齊試下解決啦,可能你老公都唔知點解決先可以唔激嬲你,我諗佢應該唔知係特登做錯為左要搞嬲你掛


珍珠宮

積分: 30515


50#
發表於 19-8-2 20:21 |只看該作者
vanillayee 發表於 19-7-26 17:07
回覆 HOPEFORBB 的帖子

我總相信我有屈過佢, 但一定唔會多, 佢自己都講我係唔會屈人嘅人. 佢做錯嘢10次我 ...

甘咪唔好用鬧方法處理


子爵府

積分: 12727


51#
發表於 19-8-5 08:52 |只看該作者
我c6又係粗心大意,對屋企,生活上,小朋友上D野冇sense 嘅,教極都甩甩漏漏,簡單D就係豬隧友一名。
我都成日忍吾住話佢,但佢會覚得我係鬧佢;其實我係接受吾到一個成年人,只是一D生活上嘅簡單嘢都做吾到。
我都吾識一笑置之,有時即情吾想同佢一齊生活,成日同佢執手尾,好攰好攰呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo