自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


珍珠宮

積分: 39301

畀面勳章


41#
發表於 20-3-9 19:12 |只看該作者
greengreenbb 發表於 20-3-9 17:09
我下年先搬,所以唔可以搵疫情做借口><
其實偶爾過嚟都無問題嘅,可能一星期兩次咁,我係怕黎得太密,影響 ...

如果你怕佢嚟得太密,你可以 先下手為強,自己抱阿b過去玩,玩一陣跟住就走。


別墅

積分: 555


42#
發表於 20-3-9 19:16 |只看該作者
banbanmm 發表於 20-3-9 19:12
如果你怕佢嚟得太密,你可以 先下手為強,自己抱阿b過去玩,玩一陣跟住就走。
...

始終初生,我又唔太想成日抱來抱去><


別墅

積分: 555


43#
發表於 20-3-9 19:17 |只看該作者
idak 發表於 20-3-9 19:10
你考慮吓請陪月或鐘點,當老人家知道你有人幫,佢會放心D。

有請陪月丫^_^


珍珠宮

積分: 39301

畀面勳章


44#
發表於 20-3-9 19:18 |只看該作者
greengreenbb 發表於 20-3-9 19:16
始終初生,我又唔太想成日抱來抱去><

頭三個月就叫人盡量唔好上你屋企, 過咗三個月就唔係初生啦。
如果你真係好擔心,下次去健康院同姑娘講下。


別墅

積分: 555


45#
發表於 20-3-9 19:21 |只看該作者
banbanmm 發表於 20-3-9 19:18
頭三個月就叫人盡量唔好上你屋企, 過咗三個月就唔係初生啦。
如果你真係好擔心,下次去健康院同姑娘講下 ...

姑娘都可以傾家庭問題咩><


珍珠宮

積分: 39301

畀面勳章


46#
發表於 20-3-9 19:23 |只看該作者
greengreenbb 發表於 20-3-9 19:21
姑娘都可以傾家庭問題咩><

可以,產前產後情緒波動, 有需要佢哋會再觀察或者轉介, 無需要咪當傾訴下,邊個夠佢哋見大肚婆多?


水晶宮

積分: 67440


47#
發表於 20-3-9 19:25 |只看該作者
Sweetbabymom 發表於 20-3-9 17:54
你99 好好!我諗起我99,佢知我有左之後,冇一句好說話,同我老公講我有左吾關佢事,仲講過冇數次吾好揾佢 ...

替你難過
其實嗰時我99主動開聲話要湊我囡,我10萬個不願意,但最後都妥協!


別墅

積分: 555


48#
發表於 20-3-9 19:25 |只看該作者
banbanmm 發表於 20-3-9 19:23
可以,產前產後情緒波動, 有需要佢哋會再觀察或者轉介, 無需要咪當傾訴下,邊個夠佢哋見大肚婆多?
...

原來係咁架,咁等我到時盡訴心中情先^_^


別墅

積分: 555


49#
發表於 20-3-9 19:27 |只看該作者
cyyiu 發表於 20-3-9 19:25
替你難過
其實嗰時我99主動開聲話要湊我囡,我10萬個不願意,但最後都妥協!
...

我其實唔抗拒奶奶,不過當奶奶果邊家庭一聚集,我就有種唔舒服嘅感覺,可能太嘈><


珍珠宮

積分: 39301

畀面勳章


50#
發表於 20-3-9 19:28 |只看該作者
greengreenbb 發表於 20-3-9 19:25
原來係咁架,咁等我到時盡訴心中情先^_^

重點係唔開心同瞓唔著,婆媳關係係次要


侯爵府

積分: 20100


51#
發表於 20-3-9 19:30 |只看該作者
cyyiu 發表於 20-3-9 19:25
替你難過
其實嗰時我99主動開聲話要湊我囡,我10萬個不願意,但最後都妥協!
...

肯主動幫手係福氣


別墅

積分: 555


52#
發表於 20-3-9 19:31 |只看該作者
banbanmm 發表於 20-3-9 19:28
重點係唔開心同瞓唔著,婆媳關係係次要

無錯,真係要處理佢><


珍珠宮

積分: 39301

畀面勳章


53#
發表於 20-3-9 19:33 |只看該作者
greengreenbb 發表於 20-3-9 19:31
無錯,真係要處理佢><

因為體內荷爾蒙變化,情緒波動好多孕婦都會有, 並唔係孕婦自己性格有問題, 唔好畀太大壓力自己。


別墅

積分: 555


54#
發表於 20-3-9 19:35 |只看該作者
banbanmm 發表於 20-3-9 19:33
因為體內荷爾蒙變化,情緒波動好多孕婦都會有, 並唔係孕婦自己性格有問題, 唔好畀太大壓力自己。 :fu ...

多謝你開解,我都覺得情緒容易波動左,要學習下放鬆^_^


珍珠宮

積分: 39301

畀面勳章


55#
發表於 20-3-9 20:20 |只看該作者
greengreenbb 發表於 20-3-9 19:35
多謝你開解,我都覺得情緒容易波動左,要學習下放鬆^_^

唔使客氣,放鬆心情,但亦要傾聽自己內心的聲音,多啲上嚟吹水


別墅

積分: 555


56#
發表於 20-3-9 20:22 |只看該作者
banbanmm 發表於 20-3-9 20:20
唔使客氣,放鬆心情,但亦要傾聽自己內心的聲音,多啲上嚟吹水
...

好丫^_^多謝你


公爵府

積分: 29932


57#
發表於 20-3-9 20:31 |只看該作者
唸經


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


58#
發表於 20-3-9 20:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 555


59#
發表於 20-3-9 20:36 |只看該作者
Charlotte_mom 發表於 20-3-9 20:32
其實呢,一切在乎心態,開心唔開心,最大因素係你自己
兩代人,為湊b有磨擦係正常,謹記99+男家人唔會害你b ...

無錯!心態決定一切,要放寬心^_^


水晶宮

積分: 72336

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章


60#
發表於 20-3-9 20:39 |只看該作者
你99咩為人你應該好清楚,如果麻麻煩煩果種搬去真係自討苦吃,如果冇咩野又唔係同一間屋都唔會好大問題,成棚人睇BB 都係初期啫,耐左邊得閒成日黎吖,呢樣要自己睇開D 先

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo