家庭理財

跳至

首頁
12345...18

尾頁
   29


公爵府

積分: 28802

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


41#
發表於 22-4-8 20:46 |只看該作者
caliamama 發表於 22-4-7 19:47
因為樓主想長揸,佢啲錢唔係會隨時攞出嚟用,主要係攞嚟收息,其實每一年有佢滿意嘅利息就ok,根本唔需要 ...


石油建議857,386,883邊隻好?
我想加埋石油落月供度



禁止訪問

積分: 12573


42#
發表於 22-4-8 23:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10951

畀面勳章


43#
發表於 22-4-9 00:33 |只看該作者
Rainy 發表於 22-4-8 20:46
石油建議857,386,883邊隻好?
我想加埋石油落月供度

三隻入面我自己偏向386,浮動冇咁大,利又高

點評

baby_happy    發表於 22-4-20 02:25


水晶宮

積分: 59180

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


44#
發表於 22-4-9 07:38 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-8 23:17
但係點知幾時叫好殘呢?好似中海油咁,我見佢嗰時去到7元,而家升得咁勁(我10.x放咗),我都唔知幾時先可 ...

點為之殘,最簡單睇日線圖都略知一二。883 而家強勢,之前2年都喺$7.5- $9.5呢個波幅上落,今年先因回A (再配合地緣政治不穩) 而衝穿呢個區間,未來短期都冇可能去返7元。不過883始終受國際油價影響,有人話穩陣,我就不太認為,都係一隻炒股而已。其實你$7入,$10.x 沽,已賺呢個升幅,可考慮將資金換馬。


禁止訪問

積分: 12573


45#
發表於 22-4-9 08:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 59180

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


46#
發表於 22-4-9 08:30 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-9 08:12
謝謝,睇嚟我要學下睇日線圖。

我唔係$7.x入,我係分兩注,$9.6,$8.4,到$7.x已經無錢入了

我有買收息股,但主要唔係用來收息,例如前幾年4.x買939,到6.x 都沽,如果收息和賺取波幅兩樣揀,我多數揀後者,增值快。不過過多幾年,我都會儲返多少少收息股,開始部署退休,自己打算退休前10年內完成部署(儲收息股)。

btw,你上面388和2800,完全唔同性質


禁止訪問

積分: 12573


47#
發表於 22-4-9 08:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 59180

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


48#
發表於 22-4-9 10:08 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-9 08:48
本帖最後由 chitchit0520 於 22-4-9 08:49 編輯

我而家就係好似你講咁樣,買左,到升得多,就賣咗,不 ...

我會睇圖表+倉位+資金流向,去決定入貨或沽貨。任何股票都有一些升跌週期,我唔會只買唔賣,分別只係持貨時間長定短。如果倉嘅股票數量多(我唔會買超過10隻),更加要定期檢視及整理。

至於退休問題,我仲有10幾年退休,但都應該會提早少少,不過唔太捨得份人工同公積金,預計提早都係55歲。退休計劃方面,本身我有儲蓄保險,年金,再加埋股票及其他,都應該足夠。


禁止訪問

積分: 12573


49#
發表於 22-4-9 10:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 59180

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


50#
發表於 22-4-9 10:21 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-9 10:15
本帖最後由 chitchit0520 於 22-4-9 10:15 編輯

你講嗰啲好專業,我唔識啊!

強積金我冇,唔知點運作。我儲公積金,離職就要結束戶口。如果可以,我都好想公積金戶口可以keep ,因為而家每年增值30幾萬。


水晶宮

積分: 59180

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


51#
發表於 22-4-9 10:33 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-9 10:15
本帖最後由 chitchit0520 於 22-4-9 10:15 編輯

你講嗰啲好專業,我唔識啊!

至於你話攞1M 買收息股,係可以嘅,不過就真係要小心賺息蝕價嘅問題。我有朋友幾年前退休,退休金 all in 匯豐(80幾蚊),唉!


禁止訪問

積分: 12573


52#
發表於 22-4-9 10:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 59180

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


53#
發表於 22-4-9 11:09 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-9 10:46
本帖最後由 chitchit0520 於 22-4-9 10:46 編輯

我咪就係俾匯豐嚇親囉!

本帖最後由 MissMaMa 於 22-4-9 11:14 編輯

年金我做咗2份,一份係延期年金,係退稅用,每年供6萬,供5年,第6年每月攞,一直攞10年。另一份係終身年金,2016年做,供10年,而家仍供緊,呢份65歲開始攞,直至百年歸老。


水晶宮

積分: 59180

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


54#
發表於 22-4-9 11:12 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-9 10:46
本帖最後由 chitchit0520 於 22-4-9 10:46 編輯

我咪就係俾匯豐嚇親囉!

5號仔,呢20幾年睇住佢興衰,最好嘅日子已過去,最衰嘅情況每幾年出現一次,唔再值得信賴。不過,如果用黎炒,某些時候仍可以。


禁止訪問

積分: 12573


55#
發表於 22-4-9 12:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10292


56#
發表於 22-4-9 14:15 |只看該作者
bhamcy 發表於 22-4-7 20:46
上年年頭買883貪佢高息,當時未扣税好似有8-9厘,之後就減派息,今年連7月嗰次息都取消埋
...

佢唔係取消, 好似回a 後會派返


洋房

積分: 97


57#
發表於 22-4-9 14:31 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-9 11:09
本帖最後由 MissMaMa 於 22-4-9 11:14 編輯

年金我做咗2份,一份係延期年金,係退稅用,每年供6萬,供5 ...

你好,想聽聽你對年金既睇法,可以分享下嗎?我覺得買年金,不如自己儲,因為依加既10元,等於十年二十年後既1元,我的思維正確嗎?(emoji)


水晶宮

積分: 59180

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


58#
發表於 22-4-9 15:09 |只看該作者
anniewong25 發表於 22-4-9 14:31
你好,想聽聽你對年金既睇法,可以分享下嗎?我覺得買年金,不如自己儲,因為依加既10元,等於十年二十年 ...

對於年金嘅睇法,我會用保守但安全去形容,唔會蝕本金,但亦唔會有驚喜。點解你覺得而家10元,係10年後嘅1元?如果港元真係咁貶值,就相當恐怖。


洋房

積分: 97


59#
發表於 22-4-9 15:16 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-9 15:09
對於年金嘅睇法,我會用保守但安全去形容,唔會蝕本金,但亦唔會有驚喜。點解你覺得而家10元,係10年後嘅1 ...

其實咪即係等於以前用100元可以睇到普通私家醫生,依加閒閒地都要400元先可以睇到病。我理解有無錯?(emoji)


水晶宮

積分: 59180

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


60#
發表於 22-4-9 15:27 |只看該作者
anniewong25 發表於 22-4-9 15:16
其實咪即係等於以前用100元可以睇到普通私家醫生,依加閒閒地都要400元先可以睇到病。我理解有無錯?(emoj ...

有理解錯,甲類消費物價指數較能反映基本通脹

首頁
12345...18

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo