自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


寶石宮

積分: 257467

馬年勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 王國教室勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 Poo得好勳章


41#
發表於 3 天前 |只看該作者
oncloud9 發表於 26-6-22 22:39
我唔想佢冇我批准之下五月份私自幫我供!

其實供款跟返規矩,係唔駛你批准,現在問題係佢整錯!所以唯有追返
放下自在


洋房

積分: 65


42#
發表於 3 天前 |只看該作者
cattz288 發表於 26-6-22 23:14
其實供款跟返規矩,係唔駛你批准,現在問題係佢整錯!所以唯有追返

個問題係佢供款無跟規矩,無啦啦扣咗我份人工走去供五月嘅強積金


大宅

積分: 3243

2025勳章蛇年勳章


43#
發表於 前天 00:15 |只看該作者

回覆樓主:

肯定僱主扣錯。而家全部用empf 做供款,個白痴empf 係唔可以提早供款,一定要足60日後的果期糧才可以供。呢点我好肯定,因為我試過&又問過hotline. 除非係你之前tick 左係自願性供款。
而家上empf 應該睇到5月份供款,你上去睇睇啦


洋房

積分: 65


44#
發表於 前天 00:43 |只看該作者
BO_BO 發表於 26-6-23 00:15
肯定僱主扣錯。而家全部用empf 做供款,個白痴empf 係唔可以提早供款,一定要足60日後的果期糧才可以供。呢 ...

感謝您啊,好清楚啊。我依家上去睇先,但係我點睇都係佢嘅供款呢?


洋房

積分: 65


45#
發表於 前天 00:47 |只看該作者
本帖最後由 oncloud9 於 26-6-23 00:49 編輯
BO_BO 發表於 26-6-23 00:15
肯定僱主扣錯。而家全部用empf 做供款,個白痴empf 係唔可以提早供款,一定要足60日後的果期糧才可以供。呢 ...

一蚊都冇喎,錢就扣咗我


attach1_sign/tmp/phpUx0QJ0
attach2_sign/tmp/phpqMweRs


水晶宮

積分: 64510


46#
發表於 前天 07:14 |只看該作者
oncloud9 發表於 26-6-23 00:47
一蚊都冇喎,錢就扣咗我

下月10號前呀


侯爵府

積分: 22038


47#
發表於 前天 07:36 |只看該作者
本帖最後由 siumachu 於 26-6-23 07:39 編輯
Candy_CHUNG_LAU 發表於 26-6-23 07:14
下月10號前呀

5月份供款係要6月10號前供,唔係下個月呀!

不過其實係7月10先夠期第一次供款。


水晶宮

積分: 64510


48#
發表於 前天 07:40 |只看該作者
本帖最後由 Candy_CHUNG_LAU 於 26-6-23 07:41 編輯
siumachu 發表於 26-6-23 07:36
5月份供款係要6月10號前供,唔係下個月呀!

但。。。5月份
僱用期都未足60天

所以咪同樓主講下月10號前囉


侯爵府

積分: 22038


49#
發表於 前天 07:43 |只看該作者
Candy_CHUNG_LAU 發表於 26-6-23 07:40
但。。。5月份
僱用期都未足60天喎

所以樓主先開post問公司扣左5月供款,查eMPF冇供款


水晶宮

積分: 64329


50#
發表於 前天 08:13 |只看該作者
oncloud9 發表於 26-6-23 00:47
一蚊都冇喎,錢就扣咗我

你樓上用計數機都講得好清楚7月10日先供第一期,你等到7月10日後見唔到先算冇供


水晶宮

積分: 52915


51#
發表於 前天 08:14 |只看該作者

回覆樓主:

已供咗入 MPF, 你發脾氣唔做都唔會攞得返。做滿60日係必須供 MPF,唔等於唔可以提早供。因你入職唔係整月開始,而 MPF 係公司大圍做,無須要個別員工同意,佢咁做無犯法。供咗入 MPF,難聽啲講句,就算係計多咗你,你都攞唔返出嚟,唔好講你今次數無計錯。

除非你證明到公司扣咗錢但無供到,咁你就可以舉報佢。


水晶宮

積分: 64510


52#
發表於 前天 08:17 |只看該作者
siumachu 發表於 26-6-23 07:43
所以樓主先開post問公司扣左5月供款,查eMPF冇供款

正常呀

下個月才一次過將僱主+僱員 MPF存入


侯爵府

積分: 24527


53#
發表於 前天 08:19 |只看該作者

回覆樓主:

叫HR解釋清楚,如果扣錯要退返,如果可以唔做呢份工的話,去勞工處投訴佢


水晶宮

積分: 64510


54#
發表於 前天 08:24 |只看該作者
本帖最後由 Candy_CHUNG_LAU 於 26-6-23 08:29 編輯
oncloud9 發表於 26-6-22 22:39
我唔想佢冇我批准之下五月份私自幫我供!

你入職時自己填咗MPF form喎

唔通以為個個月供MPF 都要得你批准啩


大宅

積分: 3243

2025勳章蛇年勳章


55#
發表於 前天 08:44 |只看該作者
oncloud9 發表於 26-6-23 00:47
一蚊都冇喎,錢就扣咗我

所以我話empf 唔会比你提早供款,佢个system 係set 左60天後才入到供款。找你hr, 叫佢退番僱員5月个part 供款比你啦。


子爵府

積分: 11447

馬年勳章 睛靈勳章


56#
發表於 前天 09:02 |只看該作者
oncloud9 發表於 26-6-22 22:38
滙豐都係咁寫

我公司一向都係咁做法。


子爵府

積分: 11447

馬年勳章 睛靈勳章


57#
發表於 前天 09:04 |只看該作者
oncloud9 發表於 26-6-22 23:12
個重點係我唔想佢私自拎我五月嘅人工走去供款 !

咁你唯有提出要求退款,但公司會覺得你麻煩,雙方最後bye bye.


洋房

積分: 65


58#
發表於 前天 09:30 |只看該作者
Candy_CHUNG_LAU 發表於 26-6-23 08:24
你入職時自己填咗MPF form喎

唔通以為個個月供MPF 都要得你批准啩

我填咗form咁係咪代表佢可以亂用?以你嘅邏輯,我填咗form,係咪代表佢四月就可以即刻扣我?


洋房

積分: 65


59#
發表於 前天 09:32 |只看該作者
幸福花海 發表於 26-6-23 08:19
叫HR解釋清楚,如果扣錯要退返,如果可以唔做呢份工的話,去勞工處投訴佢
...

因為上個月發現懷孕,所以諗住都唔會做落去。


洋房

積分: 65


60#
發表於 前天 09:33 |只看該作者
JoanC 發表於 26-6-23 08:14
已供咗入 MPF, 你發脾氣唔做都唔會攞得返。做滿60日係必須供 MPF,唔等於唔可以提早供。因你入職唔係整月 ...

積金易冇顯示佢供過

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo