自由講場

跳至

首頁

尾頁
   5


侯爵府

積分: 21308

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 想生BB熱投


41#
發表於 9 小時前 |只看該作者
之後有試過想買醫療保,然後話我以前入過醫院,我講咗上次係中毒,跟住又搵人照我個肝,然後又話超聲波聲音回聲粗覺得我肝唔正常,於是唔保,除非有醫生寫紙保証我個肝係完全冇問題,跟住我個淋巴核大啲又話懷疑係腫瘤,然後又唔肯保。保險嘅嘢永遠都係冇事時候乜都話保,有事嘅時候就乜都唔保,唔係佢哋點樣樣賺錢。


琥珀宮

積分: 156808

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


42#
發表於 8 小時前 |只看該作者
試過$3xxx claim 唔到
係因為爭公立醫院份醫生報告
Claim 前已專登打上去問過
要交乜文件先去check

到做好晒 就要臨時加埋醫生填嘅報告

醫生已經開左轉介信 同 要做乜 點解做
諸多樓蘭
宏利



大宅

積分: 1473


43#
發表於 8 小時前 |只看該作者
BGCOME08 發表於 26-6-25 11:36
Bxxx呀,look落樓梯/炒車,如果係外傷骨扭傷要照x光佢話冇得賠,但如果危害到生命就話有喎。佢話呢d係意外 ...

高端醫保,如果住院,不是你俾墊底費,其他保險會俾咩?


水晶宮

積分: 64342


44#
發表於 8 小時前 |只看該作者
本帖最後由 whyyou 於 26-6-25 12:46 編輯
mickeywinnie3 發表於 26-6-25 10:06
最近都發生咗,危疾係包心臟病,但係做完通波仔手術,佢又話心臟係有唔同嘅病況,所以通波仔又唔包咁奇怪 ...

通波仔點算危疾呀?通波仔係血管問題,唔係心臟問題



侯爵府

積分: 22042


45#
發表於 8 小時前 |只看該作者
My-jade 發表於 26-6-25 12:26
不嬲保險要claim都好好多嘢阻滯,前排東張西望先至講過一個case,自己都親身經歷過家居保,樓上水浸水浸到 ...

邊間保險公司咁衰?

我claimed 過One Degree同Allianz都有理賠冇叫我claim 樓上喎。


琥珀宮

積分: 191357

馬年勳章


46#
發表於 8 小時前 |只看該作者
本帖最後由 mandy952 於 26-6-25 12:49 編輯
My-jade 發表於 26-6-25 12:26
不嬲保險要claim都好好多嘢阻滯,前排東張西望先至講過一個case,自己都親身經歷過家居保,樓上水浸水浸到 ...

咁買黎做咩呢,唔係應該係保險賠左再保險去揾樓上嘅咩
最重要係邊間家居保


男爵府

積分: 6914


47#
發表於 8 小時前 |只看該作者
本帖最後由 sun6628 於 26-6-25 13:13 編輯
mickeywinnie3 發表於 26-6-25 08:57
每年買萬幾蚊危疾保險買咗十幾廿年到真係有事嘅時候又話唔符合條件⋯⋯
...

係,好奸我試過, 是manxxxe
我嗰時20幾歲買,跟住突然間買咗差唔多一年入咗醫院話我有血壓高, 我當時是腸胃炎入醫院之後驗到血壓高,20幾歲點會知道自己有血壓高,跟住呢佢話一係賠左就唔賠但要我簽一份嘢話個腎終身唔受保,嗰時細個唔識
佢話一係退返晒啲錢俾我,咪拎番哂D $

後尾先知原來血壓高會影響個腎,所以佢咪嗱嗱聲叫我簽一份話終身唔受保


大宅

積分: 2498


48#
發表於 8 小時前 |只看該作者
BGCOME08 發表於 26-6-25 10:56
我買的係高端醫保,買時就話乜都包賠足(當然我冇續個case問),但我估唔到我話腳痛話想照吓d筋骨就話唔包。 ...

呢樣我明喎,高端醫療係住院嚟㗎嘛,咁你去門診做檢查性嘅嘢梗係唔包啦,都唔係入醫院,我老公前嗰排佢喺門診做MRI佢份高端醫療都唔包架,反而公司嗰份醫療就賠,因為有包門診。


公爵府

積分: 25860


49#
發表於 8 小時前 |只看該作者
回覆 mickeywinnie3 的帖子

係, 我都供了十幾年, 都考慮CUT, 搵笨到死


翡翠宮

積分: 85816

2025勳章蛇年勳章


50#
發表於 8 小時前 |只看該作者
LedTV 發表於 26-6-25 12:35
試過$3xxx claim 唔到
係因為爭公立醫院份醫生報告
Claim 前已專登打上去問過

Me too AiA
自由太多會令世人失去平衡


水晶宮

積分: 55689

虎到金來勳章


51#
發表於 8 小時前 |只看該作者
mandy952 發表於 26-6-25 12:03
保險一向都係揾笨
親戚要通波仔,私家20萬手術費可以claim10萬,政府3萬全包,仲有埋覆診攞藥,最後佢地cu ...

要睇保險包咩喎,唔係手術費幾多就一定包晒先岩,保險都有平貴


洋房

積分: 68


52#
發表於 8 小時前 |只看該作者
買左咁多年,到用既時候又咁多關卡,真係好無奈


子爵府

積分: 14414

2024年龍年勳章


53#
發表於 8 小時前 |只看該作者
本帖最後由 wln 於 26-6-25 13:22 編輯
mickeywinnie3 發表於 26-6-25 10:06
最近都發生咗,危疾係包心臟病,但係做完通波仔手術,佢又話心臟係有唔同嘅病況,所以通波仔又唔包咁奇怪 ...

家人都通過波仔 ,係老人家。兩位都9成以上。佢哋兩位年過70 ,每年兩萬幾至3萬住院醫療保險。
其實睇吓你買咩保險


大宅

積分: 1254


54#
發表於 8 小時前 |只看該作者
保險公司計晒機率,
危疾唔係實報實消,係難d
住院都要睇下您個情况係唔係真係需要住院,有d多個6小時先計


子爵府

積分: 11922


55#
發表於 7 小時前 |只看該作者
本帖最後由 jessicasiu 於 26-6-25 13:46 編輯
mickeywinnie3 發表於 26-6-25 08:57
每年買萬幾蚊危疾保險買咗十幾廿年到真係有事嘅時候又話唔符合條件⋯⋯
...

我試過,買咗30年, 一直都好健康,後來有次胃炎因為瘦咗好多, 醫生建議下照下, 但去申請claim 錢,話我份單買咗幾十年太舊,條項無更新,所以claim 吾到,後來發難告佢, 先即刻赔,最後發覺買保險無用,供咗錢,仲要求人比,不如自己儲錢, 全部保單取消晒


子爵府

積分: 14517


56#
發表於 7 小時前 |只看該作者
BGCOME08 發表於 26-6-25 10:56
我買的係高端醫保,買時就話乜都包賠足(當然我冇續個case問),但我估唔到我話腳痛話想照吓d筋骨就話唔包。 ...

我理解有唔同,高端醫保係包入院治療或日間手術,無論係疾病或意外引起。門診一向唔包,意外扭親睇醫生毋需入院係claim意外保。


侯爵府

積分: 21308

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 想生BB熱投


57#
發表於 7 小時前 |只看該作者
siumachu 發表於 26-6-25 12:46
邊間保險公司咁衰?

我claimed 過One Degree同Allianz都有理賠冇叫我claim 樓上喎。
英國保X


侯爵府

積分: 21308

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 想生BB熱投


58#
發表於 7 小時前 |只看該作者
mandy952 發表於 26-6-25 12:47
咁買黎做咩呢,唔係應該係保險賠左再保險去揾樓上嘅咩
最重要係邊間家居保
...
manxxxe


翡翠宮

積分: 85816

2025勳章蛇年勳章


59#
發表於 7 小時前 |只看該作者
jessicasiu 發表於 26-6-25 13:45
我試過,買咗30年, 一直都好健康,後來有次胃炎因為瘦咗好多, 醫生建議下照下, 但去申請claim 錢,話我份單 ...

情況同你一樣,話買咗咁多年條款,佢會改咗,但係客人係照供,你冇同佢講內容有變,你今次發爛係啱嘅!!因為個agent係朋友如果發爛可能朋友都冇得做
自由太多會令世人失去平衡


侯爵府

積分: 21308

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 想生BB熱投


60#
發表於 7 小時前 |只看該作者
jessicasiu 發表於 26-6-25 13:45
我試過,買咗30年, 一直都好健康,後來有次胃炎因為瘦咗好多, 醫生建議下照下, 但去申請claim 錢,話我份單 ...
發難告佢, 先即刻赔

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo