自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


禁止訪問

積分: 4834


41#
發表於 09-6-27 01:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6337


42#
發表於 09-6-27 12:00 |只看該作者
你地好厲害, 連校長名都記得


伯爵府

積分: 19788


43#
發表於 09-6-27 12:17 |只看該作者
佢係我小學時最要好的同學仔.

原帖由 子洋爸 於 09-6-26 19:05 發表
嘩.....咁都搵得到D蘇屋童年既朋友仔....

[ 本帖最後由 ivyko 於 09-6-27 12:18 編輯 ]


別墅

積分: 729


44#
發表於 09-6-28 00:49 |只看該作者
鍾秋平~~我都唔記得.....好似係我4b or 4c pm,班主任. 生完乜記性都好似冇晒!!ha ha ha~~~~!!


大宅

積分: 1865

好媽媽勳章


45#
發表於 09-6-28 03:32 |只看該作者
原帖由 junyi 於 09-6-28 00:49 發表
鍾秋平~~我都唔記得.....好似係我4b or 4c pm,班主任. 生完乜記性都好似冇晒!!ha ha ha~~~~!!


如果我無記錯...鍾秋平...係下午4B班既班主任...


子爵府

積分: 10024


46#
發表於 09-6-28 08:29 |只看該作者
睇見大家既蘇屋童年, 我都忍唔住同大家share 下先~

我係幼稚園高班開始搬到so uk, 個時讀so uk幼稚園 (即杜鵑樓樓下, 近明愛個邊), 小學就基愛, 中學梗係燕京啦, 因為超近!!hahaha^^
我最記得我最愛既小食係大雄隔離個公園有個小食亭, 個度有熱狗買, 其實佢只係好簡單既熱狗包+腸仔+沙律醬, 再用小焗爐整熱, 但~超好味!!

中秋節時既百合廣場係最熱鬧~無論迎月到追月都有晚會, 成個so uk既居民都會聚在一起, 大人聽歌, 小朋友煲nap, 仲有免費汽水同月餅食, 真係玩到顛!

回憶真係好美好~多謝樓主!!!


別墅

積分: 729


47#
發表於 09-6-29 02:16 |只看該作者
原帖由 子洋爸 於 09-6-28 03:32 發表


如果我無記錯...鍾秋平...係下午4B班既班主任...


你咁好記性係咪讀4Bpm ga? 同埋我真係想知係咪識你,我估可能會識!! ha ha ha~~~

[ 本帖最後由 junyi 於 09-6-29 02:18 編輯 ]


大宅

積分: 1865

好媽媽勳章


48#
發表於 09-6-29 17:22 |只看該作者
原帖由 junyi 於 09-6-29 02:16 發表


你咁好記性係咪讀4Bpm ga? 同埋我真係想知係咪識你,我估可能會識!! ha ha ha~~~


個陣時我係基真乒乓球,羽毛球校隊....得過學界獎牌


大宅

積分: 1865

好媽媽勳章


49#
發表於 09-7-4 00:54 |只看該作者
:;pppp: :;pppp:


別墅

積分: 729


50#
發表於 09-7-4 01:50 |只看該作者
子洋爸 : 你有冇畢業相可post出嚟呀?我想睇吓喎!我就冇咗好多年la!由小學畢業至而家我都搬咗廾幾次屋,都唔知幾時唔見咯!!乓乒波同羽毛球,一d都鈎唔起我d記憶tim!!你讀邊班,我自己幾年畢業都唔知啦!

[ 本帖最後由 junyi 於 09-7-4 01:59 編輯 ]


大宅

積分: 1865

好媽媽勳章


51#
發表於 09-7-4 13:57 |只看該作者
原帖由 junyi 於 09-7-4 01:50 發表
子洋爸 : 你有冇畢業相可post出嚟呀?我想睇吓喎!我就冇咗好多年la!由小學畢業至而家我都搬咗廾幾次屋,都唔知幾時唔見咯!!乓乒波同羽毛球,一d都鈎唔起我d記憶tim!!你讀邊班,我自己幾年畢業都唔知啦! ...


畢業相就搵唔到...畢業證書就有
0個時我讀下4A


伯爵府

積分: 18575


52#
發表於 09-7-4 17:40 |只看該作者

回覆 1# 子洋爸 的文章

我都讀基真, 係上午班, 係元洲村住, 以前放學成日去so uk 玩架, 我係85年畢業生,


別墅

積分: 729


53#
發表於 09-7-5 00:42 |只看該作者
原帖由 子洋爸 於 09-7-4 13:57 發表


畢業相就搵唔到...畢業證書就有
0個時我讀下4A


證書係冇相嗰喎, 我都係唔會記得?咁你係咪住牡丹樓?你住15樓,我冇乜記性?我只記得一個同學住6/f炸?不過如果你講名我唸我一定記得!! 唔想公開可pm 我!! !!啊,好似有個姓雷同姓李都係住牡丹樓!!咁你記唔記得識唔識人住7/f?我以前晚晚都有落街打乒乓波嗰喎!!

[ 本帖最後由 junyi 於 09-7-5 01:56 編輯 ]


別墅

積分: 729


54#
發表於 09-7-5 00:45 |只看該作者
原帖由 pat614 於 09-7-4 17:40 發表
我都讀基真, 係上午班, 係元洲村住, 以前放學成日去so uk 玩架, 我係85年畢業生,


我諗我哋差唔多85年,不過我哋讀下午班!


大宅

積分: 1865

好媽媽勳章


55#
發表於 09-7-5 04:52 |只看該作者
原帖由 junyi 於 09-7-5 00:42 發表


證書係冇相嗰喎, 我都係唔會記得?咁你係咪住牡丹樓?你住15樓,我冇乜記性?我只記得一個同學住6/f炸?不過如果你講名我唸我一定記得!! 唔想公開可pm 我!! !!啊,好似有個姓雷同姓李都係住牡丹 ...


我都記得有個同學仔住7樓,不過真係要見到面先記得!!

請check pm....


大宅

積分: 1865

好媽媽勳章


56#
發表於 09-7-9 16:21 |只看該作者
原帖由 子洋爸 於 09-7-5 04:52 發表


我都記得有個同學仔住7樓,不過真係要見到面先記得!!

請check pm....


你記唔記得住壽菊樓15樓有個姓邱0架??


別墅

積分: 729


57#
發表於 09-7-10 03:22 |只看該作者
原帖由 子洋爸 於 09-7-9 16:21 發表


你記唔記得住壽菊樓15樓有個姓邱0架??



哈哈哈!!壽菊樓係邊都唔係好記得??邱乜乜? 男定女?
我淨係記得你好似好:loveliness: :loveliness: 嘅同學仔嚴xx!! ha ha ha!!!


大宅

積分: 1865

好媽媽勳章


58#
發表於 09-7-10 04:49 |只看該作者
原帖由 junyi 於 09-7-10 03:22 發表



哈哈哈!!壽菊樓係邊都唔係好記得??邱乜乜? 男定女?
我淨係記得你好似好:loveliness: :loveliness: 嘅同學仔嚴xx!! ha ha ha!!!


壽菊樓咪係牡丹樓隔離囉!!邱X昌,男,好似叫嚴...詩...韻


別墅

積分: 729


59#
發表於 09-7-12 02:36 |只看該作者
原帖由 子洋爸 於 09-7-10 04:49 發表


壽菊樓咪係牡丹樓隔離囉!!邱X昌,男,好似叫嚴...詩...韻



邱x昌,無印像, 但嚴乜乜,我專登唔開名你就爆全名!!咁佢係咪你個時嘅暗戀對像呢? 定係張x雯!!


大宅

積分: 1865

好媽媽勳章


60#
發表於 09-7-13 04:47 |只看該作者
原帖由 junyi 於 09-7-12 02:36 發表



邱x昌,無印像, 但嚴乜乜,我專登唔開名你就爆全名!!咁佢係咪你個時嘅暗戀對像呢? 定係張x雯!!


唔記得lu.... , x佩雯?...都係唔記得0左lu....
咁你有無同佢地聯絡呀?唔知佢地依家點呢??

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo