想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1160


41#
發表於 10-6-29 23:14 |只看該作者
我就M前紅D都會有粉紅線,係BINGO呢個月就出現排卵時O既深粗~
如果你有深粗就可以用綠D CHECK~
原帖由 estherkuen 於 10-6-29 14:28 發表
我都唔知AR, 我只係記得DAY11個日我有少少發燒既感覺, 但當時返左大陸散心, 所以没CHECK到, 但返左來香港後只用左紅D chenk左幾日都好淺色諗住無排EGG, 但就出現左上以既情況,想問: 如果無BINGO依家CHENK紅 ...


大宅

積分: 2782


42#
發表於 10-6-29 23:50 |只看該作者
我無晒綠D LA, 依家只有等, 等到唔來M既第3-7日先CHENK曼仔LA
原帖由 man_021 於 10-6-29 23:14 發表
我就M前紅D都會有粉紅線,係BINGO呢個月就出現排卵時O既深粗~
如果你有深粗就可以用綠D CHECK~


大宅

積分: 2782


43#
發表於 10-6-30 12:53 |只看該作者
我依家都好驚又食炸糊, 前两日放得太多GA希望係呢次度, 今日諗起都覺得驚, 如果唔中點算, 我又用點樣面對當時GA心情AR, 依家心情真係好煩好亂AR


大宅

積分: 1160


44#
發表於 10-6-30 14:08 |只看該作者
我覺得真係要同自己講,緊張幫唔到件事,
4月o個次period,我又係以為自己會中,
買o左幾百蚊棒棒,又clearblue又曼仔又準快易又萬寧牌,
點知除o左萬寧牌有水印之外,其餘全部白雪雪,
之後m遲o左10幾日先o黎,
原因係day 25先排卵!!
激到我跳起~
我覺得放鬆反而有幫助~係有就一定check到~~
原帖由 estherkuen 於 10-6-30 12:53 發表
我依家都好驚又食炸糊, 前两日放得太多GA希望係呢次度, 今日諗起都覺得驚, 如果唔中點算, 我又用點樣面對當時GA心情AR, 依家心情真係好煩好亂AR


子爵府

積分: 10328


45#
發表於 10-6-30 14:14 |只看該作者
我今日day 25, 今個cycle day 14排egg, 尋日忍唔住用紅d, 有條淺線, 大約20%, 我知m前都會有, 所以都唔信自己會Bingo住, 今晚再check多次紅d, 希望條線會深粗啦...但唔敢用棒棒或者綠d, 一來時間尚早, 二來真係好驚呀


大宅

積分: 2782


46#
發表於 10-6-30 19:24 |只看該作者
我都知要放鬆, 但有時諗得太多, 信以為真, 所以我依家係度叫醒自己LO, 唔俾自己再諗落去, 費事到時食炸糊果陣接受唔到LA
原帖由 man_021 於 10-6-30 14:08 發表
我覺得真係要同自己講,緊張幫唔到件事,
4月o個次period,我又係以為自己會中,
買o左幾百蚊棒棒,又clearblue又曼仔又準快易又萬寧牌,
點知除o左萬寧牌有水印之外,其餘全部白雪雪,
之後m遲o左10幾日先o黎,
原因係day 25 ...


子爵府

積分: 10328


47#
發表於 10-6-30 20:27 |只看該作者
原帖由 estherkuen 於 10-6-30 19:24 發表
我都知要放鬆, 但有時諗得太多, 信以為真, 所以我依家係度叫醒自己LO, 唔俾自己再諗落去, 費事到時食炸糊果陣接受唔到LA


我咪又係, 今日day25, 啱啱用紅d, 條線同尋日一樣淺, 有約20%, 無加深呀, 今日排egg後第11日, 我聽miffy話, 要第12日check 紅d, 有深粗表示有機...咁我等埋聽日先, 但真係好緊張, 又驚吃炸糊, 叫自己唔好諗, 但又控制唔到


大宅

積分: 2782


48#
發表於 10-6-30 21:09 |只看該作者
我尋日晚上8點鍾左右CHENK紅D明明有50-70%GA, 但今早起床CHENK個陣紅D得返5-10%, 我都唔知點解, 我依家唔理LA, 佢要來就來, 唔來就唔好來, 但唔好遲來, 最憎D M婆婆媽媽GA LA
原帖由 jessiechen 於 10-6-30 20:27 發表


我咪又係, 今日day25, 啱啱用紅d, 條線同尋日一樣淺, 有約20%, 無加深呀, 今日排egg後第11日, 我聽miffy話, 要第12日check 紅d, 有深粗表示有機...咁我等埋聽日先, 但真係好緊張, 又驚吃炸糊, 叫自己唔好諗, 但又 ...


子爵府

積分: 10328


49#
發表於 10-6-30 21:31 |只看該作者
原帖由 estherkuen 於 10-6-30 21:09 發表
我尋日晚上8點鍾左右CHENK紅D明明有50-70%GA, 但今早起床CHENK個陣紅D得返5-10%, 我都唔知點解, 我依家唔理LA, 佢要來就來, 唔來就唔好來, 但唔好遲來, 最憎D M婆婆媽媽GA LA
...


紅D唔可以100%作準, 唔好理, 一日M未嚟都有機, 我家下都係咁諗, 因為急都無用


大宅

積分: 2782


50#
發表於 10-7-1 12:36 |只看該作者
我今日換衣服時唔小心電到個乳頭, 好敏感同埋有D痛又令到我心思思, 諗住可能真係有左既想法, 真係好想罵自己"唔好笨LA, 邊有咁易有AR"


子爵府

積分: 10328


51#
發表於 10-7-1 13:08 |只看該作者
原帖由 estherkuen 於 10-7-1 12:36 發表
我今日換衣服時唔小心電到個乳頭, 好敏感同埋有D痛又令到我心思思, 諗住可能真係有左既想法, 真係好想罵自己"唔好笨LA, 邊有咁易有AR"


唉, 我咪又係, 總之有的咁多唔舒服, 都以為自己bingo, 另一方面又會話自己, 邊有咁易呀...咪亂諗嘢...好煩呀


大宅

積分: 2782


52#
發表於 10-7-1 19:51 |只看該作者
我諗我既M小姐今個月會遲來LA, 因為我來M之前既4-7日會谷M, 但我到依都未有谷M既感覺, 一遲來我又會開始亂諗野LA, 諗到佢來GA時候, 然後就會心情低落
原帖由 jessiechen 於 10-7-1 13:08 發表


唉, 我咪又係, 總之有的咁多唔舒服, 都以為自己bingo, 另一方面又會話自己, 邊有咁易呀...咪亂諗嘢...好煩呀


子爵府

積分: 10328


53#
發表於 10-7-1 20:05 |只看該作者
原帖由 estherkuen 於 10-7-1 19:51 發表
我諗我既M小姐今個月會遲來LA, 因為我來M之前既4-7日會谷M, 但我到依都未有谷M既感覺, 一遲來我又會開始亂諗野LA, 諗到佢來GA時候, 然後就會心情低落
...


咁會唔會係bingo咗呀? 唔好咁灰啦, 今個月唔得, 咪下個月再試囉, 實會成功的


別墅

積分: 757


54#
發表於 10-7-1 20:26 |只看該作者
唔好緊張呀! 我今個月以為有左, 但驗到唔係bingo,其實係m遲左8, 我之前大半年都未試過m遲左多過2,3日, 醫生話我太緊張啦.


子爵府

積分: 10328


55#
發表於 10-7-1 20:30 |只看該作者
原帖由 kikilala2010 於 10-7-1 20:26 發表
唔好緊張呀! 我今個月以為有左, 但驗到唔係bingo,其實係m遲左8, 我之前大半年都未試過m遲左多過2,3日, 醫生話我太緊張啦.

係呀, 緊張會影響排卵架, 所以唔好太緊張


大宅

積分: 2782


56#
發表於 10-7-1 21:44 |只看該作者
我依家都唔敢諗得太多, 我驚我到時接受唔到AR
原帖由 jessiechen 於 10-7-1 20:05 發表


咁會唔會係bingo咗呀? 唔好咁灰啦, 今個月唔得, 咪下個月再試囉, 實會成功的


大宅

積分: 2782


57#
發表於 10-7-1 21:50 |只看該作者
我依家同大家講野既厡因就係要放鬆自己, 要將所有既心情同心事都講晒出來, 咁個腦先至唔會亂諗野


[ 本帖最後由 estherkuen 於 10-7-2 11:04 編輯 ]


大宅

積分: 2782


58#
發表於 10-7-4 09:37 |只看該作者
原帖由 jessiechen 於 10-6-30 20:27 發表


我咪又係, 今日day25, 啱啱用紅d, 條線同尋日一樣淺, 有約20%, 無加深呀, 今日排egg後第11日, 我聽miffy話, 要第12日check 紅d, 有深粗表示有機...咁我等埋聽日先, 但真係好緊張, 又驚吃炸糊, 叫自己唔好諗, 但又 ...

你今日M來未AR


民房

積分: 68


59#
發表於 10-7-5 12:59 |只看該作者
自從上次小 x 之後d m 都好準下,6月3黎完尋日買左支準快易 check 過,得一條紅另一條連淡粉紅都無,係咪太早驗呢 ? 我見佢個盒寫住 m 前5日都驗到我咪一試囉!

但我依家一d黎m 嘅個感覺都無,唔知係咪諗多左總係覺得自己係,心情開始緊張又擔心愈緊張d m 可能愈遲黎,一場歡喜一場空!

老公啱啱仲打電話問我d m 黎左味,真係有d 壓力添!


子爵府

積分: 10328


60#
發表於 10-7-5 14:20 |只看該作者
原帖由 estherkuen 於 10-7-4 09:37 發表

你今日M來未AR


我星期六check到bingo咗呀, 你又點呀?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo