二手市場

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2588

畀面勳章


41#
發表於 10-7-27 12:14 |只看該作者
我估佢開咗幾個USER NAME. 大家要留意下.


原帖由 MAYANGUSPO 於 10-7-27 11:59 發表
大家要嚴正tick除此人, 真係不知所謂...簡直係BK既毒血... 遲粒幾鐘仲要冇反應??? 呀joey媽您真係極度有耐性...絕對有品
:weapon:


大宅

積分: 4967


42#
發表於 10-7-27 12:16 |只看該作者
我一早都係咁諗...但唔識查ip add, 但如係"藍田"地點既...各位都要特別小心...


禁止發言

積分: 1462

好媽媽勳章


43#
發表於 10-7-28 00:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 86


44#
發表於 10-7-29 04:38 |只看該作者
嘩....你呢個人都好識講大話ga bo...
係你1直話入左...."
之後我出post話報警你先至話check銀行話atm過數失敗,,叫我比2rd 個a/c 你.....你至ok
唔say 報警你仲死口話過左~!
講真atm過數過5到ge都會出張紙話失敗la
&我問你入數時個a/c 嘅户口持有人姓セ名セ...你都答5到...
可想而知你有冇過la~!!
我之前賣惠氏4時大大隻字寫名$250
之後你再入數又話貴又セ...只可比$200我都算
你仲好意思係度9 up 廿四~!!
你呢種人really冇葯可救~!@@"
你再咁落去....遲早1日"賴野"
小心比香港政府遣返反大陸~!!
原帖由 Wuchunqin 於 10-7-28 00:26 發表


你自己提供的a/c有問題, 593 ****8567我用個個銀行都過唔到, 我打電話話你知之後, 你話你漏著係前面的012
甘我已經係20/7入數$250(買你惠3買一送一), 之後我見到你的post賣惠3買一送一, 先知你係寄#4俾我, 但我明 ...


超級版主

積分: 84853

超級版主


45#
發表於 10-7-29 09:41 |只看該作者
Wuchunqin = tata8727

1.帳戶使用:
本版只能使用一個固定戶口張貼文章或回覆(如發現使用分身戶口,可被封鎖所有帳戶)


男爵府

積分: 5654


46#
發表於 10-7-29 09:49 |只看該作者
真係化人心醒


大宅

積分: 3280


47#
發表於 10-7-29 09:51 |只看該作者
我都剛剛同哩個人"交過手",條友係咁反口又還價,side我時間,我都費事賣畀佢,執返身彩...


原帖由 cymc7135 於 10-7-29 04:38 發表
嘩....你呢個人都好識講大話ga bo...
係你1直話入左...."
之後我出post話報警你先至話check銀行話atm過數失敗,,叫我比2rd 個a/c 你.....你至ok
唔say 報警你仲死口話過左~!
講真atm過數過5到ge都會出張紙話失敗la
& ...


大宅

積分: 3439

好媽媽勳章


48#
發表於 10-7-29 09:57 |只看該作者
嘩!原來佢有兩個ID架? 好彩呢度有一醒目既BK MAMA識穿左佢....之前佢有PM我話用BB用品換奶粉COUPON,我打完俾佢之後,佢話轉頭覆電話.....最後都係冇覆.....


大宅

積分: 4967


49#
發表於 10-7-29 10:08 |只看該作者
bktcc版主今次真係好醒目呀 巧開心 應一早block晒佢d post la...


男爵府

積分: 5580


50#
發表於 10-7-31 10:53 |只看該作者
我好好彩,收到$200,由23/7糾纏到
28/7晚終於收到錢,從未試過咁痳煩!


男爵府

積分: 6775

醒目開學勳章 畀面勳章


51#
發表於 10-7-31 11:00 |只看該作者
我之前都見過有個媽媽收購藥房用的COUPON, 都係大6人, 佢有3個A/C(起馬), 但一PM你就比個TEL no., 你一打去就係講唔五的廣東話, 果3個A/C PM你的電話都係同一個~ 佢都係住藍田的, 我第一次賣野比佢都好快收到入數, 之後就要吹佢, 又話而家落街入, 要我寄咗完, 但果日我寫好信封貼埋郵票都未收到, 我見過了收信時間咪第二日寄囉! 點知第二日都未入數! 我唔買比佢, 佢又用另一個A/C PM我喎!~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo