立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
翡翠宮
積分: 93757
原帖由 EVA222 於 10-10-6 15:44 發表 我細佬個女,讀我女以前間小學,我女年代返半日,未興網上學習,好他條,細佬話個女去完補習社已7時幾,未完架,回家仲要做網上功課,我女都話幾變態.
禁止訪問
積分: 73927
積分: 102652
大宅
積分: 2249
原帖由 Sherryko9 於 10-10-6 16:48 發表 我覺得普遍小學都係甘!阿囡小3時真係勁多功課,多左TSA的習作要應付,
男爵府
積分: 5978
侯爵府
積分: 24052
原帖由 KT0603 於 10-10-6 16:47 發表 咁你就要多D讚吓個仔啦! 我仔仔都係小三,佢算乖又合作,多數喺嫲嫲度做完功課. 仔仔仲會喺我奶奶家食埋晚飯. 大約7點前後,我會接仔仔返屋企,咁我就快速煮飯,仔仔就對功課執書包, 如果"時運高"無咩錯漏,咁仔 ...
公爵府
積分: 27878
原帖由 Jasmine-4711 於 10-10-6 16:52 發表 TSA 是甚麼?
珍珠宮
積分: 38430
原帖由 Super-Man 於 10-10-6 17:03 發表 全港性系統評估 for p3 & p6學生.
原帖由 katrinaau2002 於 10-10-6 16:53 發表 哇..做功要做到成10點幾11點嫁..真係好慘 我小女讀直資小三..每日功課唔多..半至一小時一定做完..姐係5點前一定做晒功課..之後就係玩,彈琴,睇TV,溫下習,食飯,沖涼.. 每日準時8:30分訓嫁 ...
伯爵府
積分: 16040
積分: 18921
積分: 38742
原帖由 oilamyoyo 於 10-10-6 14:39 發表 啱喇...有咁多小三媽媽喺樹.... 想問下你地check功課...係只check佢做哂填哂d位置..唔理佢錯定啱就ok...等老師改左先改正定係check到有錯就即刻教佢改返啱佢? 我就一直都係續題check...錯左就即刻改...唔 ...
原帖由 kikiboy 於 10-10-6 17:12 發表 小一都有本 TSA 功課喎, 係咪由小一開始操D學生呀?
水晶宮
積分: 70422
積分: 6587
原帖由 快樂 於 10-10-6 17:02 發表 我都覺得小朋友好慘,番到屋企咁多功課,番學時間已經咁長,D學校有冇諗過架??
積分: 8701
積分: 49733
原帖由 kit2004 於 10-10-6 17:50 發表 我果個仲慘讀下午班,每日差不多10樣功課.做到11:00pm都冇時間溫習同練琴.朝早又要補習.但補得兩個鐘又夠鍾番學.
積分: 18456
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy