跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 395


41#
發表於 10-12-21 14:28 |只看該作者
原帖由 pamelaywy 於 10-12-21 12:31 發表
謝謝各位的祝福
今朝終於第一次抱到早產的妹妹, 她心臟的雜聲少了, 照過心臟顯示沒大問題, 今朝開始不供氧氣, 可以自己呼吸同離開加護病房... 所以終於可以第一次餵她食奶.
但明天是否能夠跟我出院仍是未知之數..... ...


總之相信醫生吧!妹妹都好厲害,希望可以同你一起出院,一起過一個快樂的聖誕節!


禁止訪問

積分: 1010


42#
發表於 10-12-21 14:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 21457


43#
發表於 10-12-21 15:22 |只看該作者
原帖由 crow 於 10-12-21 14:45 發表
我都生咗啦,係病房多數見d bb都有機會要訓箱, 即使唔係開刀,都會因為留係產道太耐,面黃之類既問題, 唔可以咁快見媽媽住. 不過問題不大既,最緊係母子平安既啫,開刀既個個傷口都好痛,希望妳快d復原啦^^ 我眼見都好多開 ...

公喜你丫...


禁止訪問

積分: 1010


44#
發表於 10-12-21 16:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 781


45#
發表於 10-12-21 16:44 |只看該作者
原帖由 crow 於 10-12-21 14:45 發表
我都生咗啦,係病房多數見d bb都有機會要訓箱, 即使唔係開刀,都會因為留係產道太耐,面黃之類既問題, 唔可以咁快見媽媽住. 不過問題不大既,最緊係母子平安既啫,開刀既個個傷口都好痛,希望妳快d復原啦^^ 我眼見都好多開 ...



嘩!! 恭喜哂你呀!!!! 咁你係順產定開刀呀???


別墅

積分: 979


46#
發表於 10-12-21 17:20 |只看該作者
恭喜晒! 您終於可以抱到妹妹,希望妹妹叻叻,聽日同您一齊出院過一個熱鬧的聖誕!您也要好好保重啊!


原帖由 pamelaywy 於 10-12-21 12:31 發表
謝謝各位的祝福
今朝終於第一次抱到早產的妹妹, 她心臟的雜聲少了, 照過心臟顯示沒大問題, 今朝開始不供氧氣, 可以自己呼吸同離開加護病房... 所以終於可以第一次餵她食奶.
但明天是否能夠跟我出院仍是未知之數..... ...


禁止訪問

積分: 1010


47#
發表於 10-12-21 18:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5191


48#
發表於 10-12-23 18:02 |只看該作者
我好多fd生左後都有產後抑鬱, 你成日冇覺好訓, 心情有冇影響到呀?
定係睇到BB已經心滿意足呢?


禁止訪問

積分: 438


49#
發表於 10-12-23 23:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 4841


50#
發表於 10-12-23 23:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3464


51#
發表於 10-12-24 00:00 |只看該作者
恭喜晒生o左 o既媽媽!
有時間休息多d!呢個月係最辛苦o拉!
加油!

又有bb出世o拉!真開心
2011 新手媽媽^^
hello!我係201101王小b^^
12w1 彈o下彈o下 訓覺豬@@ 30w2  嘴仔勁似爸爸
16w1 又係訓覺豬><
17w2 吮吮食指  好鬼Q^^
20w4 郁手踢腳冇時停 原來係百厭仔><
28w1 原來係肥b= =


禁止訪問

積分: 438


52#
發表於 10-12-24 00:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo