自由講場

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   0


男爵府

積分: 9055

醒目開學勳章 畀面勳章


41#
發表於 11-2-17 13:29 |只看該作者
晚晚食6隻就真係誇張D!


珍珠宮

積分: 39762

開心吸收勳章 醒目開學勳章


42#
發表於 11-2-17 13:32 |只看該作者
原帖由 RebeccaChan 於 11-2-17 12:51 發表
唔知雞腳又有冇野?

發覺而家D雞翼有好多血絲,似前冇.......
而家洗既時我會大力渣番D血水出黎!


雞腳都唔好食多,雞翼用黎打雌激素,雞腳用黎打抗生素的,(唔記得舊年定前年) 台灣有個伯伯好鍾意食雞腳,後來中咗超級惡菌,任何抗生素都無用,藥石無靈 ~


大宅

積分: 1922


43#
發表於 11-2-17 13:32 |只看該作者
thanks , 咁你要同女戒少d 雞亦同埋蟹呀
原帖由 ccng888 於 11-2-17 12:40 發表
我朋友4歲女兒早幾日係胸部附近有一粒野凸咗出嚟,去睇醫生,醫生問佢女兒係咪好鍾恴食雞亦?? 朋友答佢個女晚晚都食約6隻雞中亦... 醫生就話太多啦...雞亦有好多激素,就係D激素令到佢個女咁,並叫佢個女吾好再食雞亦住,等個 ...


複式洋房

積分: 299


44#
發表於 11-2-17 13:39 |只看該作者
之前電視節目有專家話:其實激素打去邊都係一樣架啦~打咗會全身走,唔通打咗落隻翼度就只係留咗係隻翼度咩?咁咪正你打嗰隻翼發大?


男爵府

積分: 6226


45#
發表於 11-2-17 13:41 |只看該作者
做媽媽既問題大d lor....佢有咩理由會比個女晚晚食6只雞亦架.
咩食物都係 食過量都吾好.....


男爵府

積分: 5231


46#
發表於 11-2-17 13:41 |只看該作者
雞腳不是打針的部位, 但有人講過, D藥會向下走, 聚哂係腳??

唔知真唔真????


原帖由 Giant 於 11-2-17 12:59 發表


打針都唔會打落隻腳度啦, 又冇肉又難捉…

[ 本帖最後由 happymother88 於 11-2-17 13:44 編輯 ]


珍珠宮

積分: 45698


47#
發表於 11-2-17 13:42 |只看該作者
原帖由 wcpcelia 於 11-2-17 13:25 發表
都聽過...
但小朋友多數都中意食雞亦的
學校午餐個個禮拜總有一餐食雞翼
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


男爵府

積分: 5231


48#
發表於 11-2-17 13:43 |只看該作者
喜美盛惠$150元一隻

原帖由 123BB 於 11-2-17 13:15 發表
食嘉美雞有冇問題架??真係咩都唔食得啦

[ 本帖最後由 happymother88 於 11-2-17 13:45 編輯 ]


伯爵府

積分: 16072

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


49#
發表於 11-2-17 13:44 |只看該作者
6隻, 仲要每日, 唔止雞翼啦, 好多野日日都食, 仲要食咁多都好有問題
Latte, 又名臭TE或臭喵


伯爵府

積分: 19839

畀面勳章


50#
發表於 11-2-17 13:46 |只看該作者
食雞唔好多食知好耐;4歲晚晚都食約6隻雞中亦好似多左D......
原帖由 ccng888 於 11-2-17 12:40 發表
我朋友4歲女兒早幾日係胸部附近有一粒野凸咗出嚟,去睇醫生,醫生問佢女兒係咪好鍾恴食雞亦?? 朋友答佢個女晚晚都食約6隻雞中亦... 醫生就話太多啦...雞亦有好多激素,就係D激素令到佢個女咁,並叫佢個女吾好再食雞亦住,等個 ...


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


51#
發表於 11-2-17 13:46 |只看該作者
咁每晚6隻又太多,我都係每星期煮一次,阿囡每次都係食2-3隻咋!!
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


琥珀宮

積分: 156798

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


52#
發表於 11-2-17 13:49 |只看該作者
原帖由 ivory0915 於 11-2-17 13:32 發表


雞腳都唔好食多,雞翼用黎打雌激素,雞腳用黎打抗生素的,(唔記得舊年定前年) 台灣有個伯伯好鍾意食雞腳,後來中咗超級惡菌,任何抗生素都無用,藥石無靈 ~ ...


mouth: mouth: mouth:


琥珀宮

積分: 156798

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


53#
發表於 11-2-17 13:50 |只看該作者
原帖由 Welewala 於 11-2-17 13:39 發表
之前電視節目有專家話:其實激素打去邊都係一樣架啦~打咗會全身走,唔通打咗落隻翼度就只係留咗係隻翼度咩?咁咪正你打嗰隻翼發大?


亦係最集中地方


珊瑚宮

積分: 112212

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 DHA勳章


54#
發表於 11-2-17 13:51 |只看該作者
晚晚食又真係好多,我地約一星期一次到喇!


珊瑚宮

積分: 105357

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 玩具勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


55#
發表於 11-2-17 13:53 |只看該作者
日日食6隻就真係誇張D!mouth:


珍珠宮

積分: 41176

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


56#
發表於 11-2-17 14:02 |只看該作者
關於打針問題的誤解:

我家以前(廿十多年前)是養雞的, 所以知道打針的位置.

出生的第1, 2, 3 星期分別要 滴鼻 / 刷肛/ 種痘(翅膀中央位置)

第4星期是打一種叫新城病的疫苗 ~ 胸部
之後都冇乜針要打, 但定期打雞喙切短, 防止打架受傷甚至死亡!

大約養至100天, 這才打"肥丸", 位置是後頸皮, 25天後才可出售.

今天的就不知改變多少 !


伯爵府

積分: 17775


57#
發表於 11-2-17 14:02 |只看該作者
食少d雞亦真係好d喎!我女是一個小肥妹!我一直好小在家中整雞亦的!除左出去bbq食小小雞亦外!基本上真係好小食既!佢過左12歲生日先來m來架!好彩!


伯爵府

積分: 18456


58#
發表於 11-2-17 14:04 |只看該作者
每日食6隻, 又真係誇張D
世間最美妙的事情,就是擁有一個溫馨的家庭。我們可自然從容地回到家中,無拘無束地被家庭接納為其中的成員。 ;-) (維斯各特)


水晶宮

積分: 72308

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章


59#
發表於 11-2-17 14:06 |只看該作者
我老公都係咁講, 如要唔好食咁多, 唔單單係雞翼, 應該係雞, 不過我諗豬牛羊都會有激素囉, 菜又話落濃藥, 真係唔知可以安全食d咩? 可能而家人類太多, 食物唔用激素唔夠供應食物比人類, 最後人類食得多激素又病死. 死咁d人對呢個地球係有好處. 可能係生態循環黎
原帖由 Welewala 於 11-2-17 13:39 發表
之前電視節目有專家話:其實激素打去邊都係一樣架啦~打咗會全身走,唔通打咗落隻翼度就只係留咗係隻翼度咩?咁咪正你打嗰隻翼發大?


水晶宮

積分: 67215


60#
發表於 11-2-17 14:08 |只看該作者
我已經唔會買雞翼煮比呀女食, 去呀麻呀婆度如果佢地煮左至食下

首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo