夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


41#
發表於 11-5-11 10:33 |只看該作者
你真係要處理番自己屋企財政
尤其係關於亞女既
學校學費呀
亞女所有支出

我有個朋友佢同你情況相同
後尾個男人要同我朋友離婚爭個仔
佢就話個仔大大小小都係佢同佢媽take care
我朋友無出過錢無出過力喎
變咗我朋友無咗個撫養權
而家想見吓個仔都要佢個8婆前奶奶up頭
幾慘呀
呢d人,有晒步處啦
你都係做番d嘢保護自己同個女好d

唔係咒你夫妻關係有咩
只不過為咗個女同自己做定d功夫保障吓囉


子爵府

積分: 14692

畀面勳章


42#
發表於 11-5-11 10:50 |只看該作者
亞貴 發表於 11-5-11 10:33
你真係要處理番自己屋企財政
尤其係關於亞女既
學校學費呀

同我個一模一樣,現在佢日日同個囡死返佢老母度食飯,我等8月亞囡讀n1,我就唔會再畀個囡日日過去,現在因為個保母問題,所以夜晚先要c6湊女.


珍珠宮

積分: 35592


43#
發表於 11-5-11 11:10 |只看該作者
onon2000 發表於 11-5-9 23:25
最老套係我,星期六先畀家用佢,今日再畀多$500,仲要係今個月唔會問佢攞錢買日用品同亞囡的用品(尿片/ ...

題外話

"尿片/ 濕紙 / 玩具/ 衫褲...呢度成2000一個月"

好似用得太多錢啦!有錢留起第日俾囡囡學野啦!

另外, 我覺得你抱埋個女返外家同佢搞離婚算啦!可必重同佢勞心勞力, 鬥智鬥力呢?
好好過每一天......


子爵府

積分: 14692

畀面勳章


44#
發表於 11-5-11 11:23 |只看該作者
jacquesau 發表於 11-5-11 11:10
題外話

"尿片/ 濕紙 / 玩具/ 衫褲...呢度成2000一個月"

$2,000唔係淨亞囡的,我中要包埋屋企日用品,
因為星期六同日係我自己湊亞囡,所以要買餸煮畀亞囡食。
亞囡一日去三個地方(保母 / 99 / 我),每個地方都要放尿片同濕紙巾。囡囡次次都留咗d玩具同衫係99度,叫c6拎返來又次次都唔記得,所以衫同玩具要買多d。


公爵府

積分: 28938

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


45#
發表於 11-5-11 11:27 |只看該作者
本帖最後由 安室だがな 於 11-5-11 11:28 編輯

你老公已經唔可信,女人一定要有錢係身,老公都係甘話,唔好過錢佢手
你老公甘樣,真係唔要好過要
同埋你最唔應該買保險,衰d講句,佢為左錢可以
你太好心腸,我唔係話個個男人都信唔過
但當1個男人同你計錢既時候,你一定唔可以心軟
你冇左男人仲有錢係身,如果咩都比埋佢,到最後自己咩都冇


珍珠宮

積分: 35592


46#
發表於 11-5-11 11:28 |只看該作者
onon2000 發表於 11-5-11 11:23
$2,000唔係淨亞囡的,我中要包埋屋企日用品,
因為星期六同日係我自己湊亞囡,所以要買餸煮畀亞囡食。
亞 ...

呀囡人仔細細, 一日要去三個地方?

可不請個工人係屋企湊呢?

我強烈覺得無需要日日去99到食飯囉!
好好過每一天......


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


47#
發表於 11-5-11 11:35 |只看該作者
penpenvivi 發表於 11-5-10 00:19
真係得罪講句,你真係超錯,唔好俾c6覚你有$,我同佢出街唔帶$,成日呻窮咖,有份工俾c6睇到張稅單,我真係 ...

叻....女人錢即係黑錢,係唔見得光架!!
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


大宅

積分: 3786


48#
發表於 11-5-11 11:48 |只看該作者
冷靜冷靜
你老公搵你笨係人都知, 但為咗個家同個女, 你又唔可以走人, 就算激心都唔好咒自己
有d男人就係咁小家, 我有個fd同你差不多處境, 佢老公只係賺少佢少少, 但就乜都旨意個老婆出錢, 水電家用工人貸款都係老婆俾嘅, 自己d錢就收埋收埋
本來都唔知佢咁小家, 後來有次佢老公要我幫佢用廠價訂貨, 講好價錢, 攞貨時唔肯當場找數, 丟低句"問xx(佢老婆)啦"就走人, 喂, 男人老9唔係嘛??? 我同你老婆係fd, 但都唔可以咁大安旨意

點評

美亞  請問你的貨最後是同邊個收錢?  發表於 11-5-11 17:18
onon2000  死咗無眼睇,個囡始終係佢生,佢唔會對佢唔好,對佢來講我只係免費保母  發表於 11-5-11 12:07


子爵府

積分: 14692

畀面勳章


49#
發表於 11-5-11 12:02 |只看該作者
jacquesau 發表於 11-5-11 11:28
呀囡人仔細細, 一日要去三個地方?

可不請個工人係屋企湊呢?

屋企無地方畀工人瞓,而且c6唔畀請工人,因為我份工有時唔可以準時收工,打畀保母話遲d湊又話唔得仲發脾氣,話換過個保母,一來搵唔到人,二來又係c6唔畀,所以c6話佢攪惦個保母,因此夜晚係c6係保母屋企湊返亞囡,而返99度食飯呢個問題,我同c6嘈過好多次,佢同佢屋企覺得日日返去食無問題,更令我難堪的是c6當住我爸爸 / 我弟弟 / 6299 / 叔仔面前話我煮d嘢好難食,唔係人食,食到佢嘔,話我迫佢食,c6話佢要食飯,又要畀家用,又要求佢亞媽有時幫手湊亞囡,所以堅持一定要日日返去食,我話咁咪一家三口出街食囉!佢又話唔得,當時個個星期為呢d事嘈,c6就返佢屋企數我不是,佢d屋企人當然係幫佢,佢咪更覺得係我唔啱。最後我讓步唔同佢嘈,忍到8月就自己攪惦,有事可以搵爸爸幫下手,唔洗受呢家人氣。


珍珠宮

積分: 35592


50#
發表於 11-5-11 13:10 |只看該作者
onon2000 發表於 11-5-11 12:02
屋企無地方畀工人瞓,而且c6唔畀請工人,因為我份工有時唔可以準時收工,打畀保母話遲d湊又話唔得仲發脾 ...

如果你份工唔準時放工, 到8月你個女讀n班一樣係搞唔掂, 一樣係你老公日日去接咗個女跟住去99到食飯!

你同你囡囡既相處時間, 就我所見, 少得可憐, 嚴重影響親子關係!

你個問題真係唔易解決...樓主你要諗定後路!
好好過每一天......


子爵府

積分: 14692

畀面勳章


51#
發表於 11-5-11 14:47 |只看該作者
本帖最後由 onon2000 於 11-5-11 14:58 編輯
jacquesau 發表於 11-5-11 13:10
如果你份工唔準時放工, 到8月你個女讀n班一樣係搞唔掂, 一樣係你老公日日去接咗個女跟住去99到食飯!

你 ...


其實我唔係遲好多,也不是日日係咁,只係突然間要上大陸 / 見客先會遲,幼稚園可以去到夜晚8點先湊返屋企,只係保母同c6麻煩,有次臨收工,個客打來話要開會,開到6點半都未走得,我同個保母講話我要遲d湊返亞囡,個保母係電話度鬧到我喊(我已經好忍讓佢,而且搵佢湊時講明有時會夜d先湊返個囡,佢自己都打過工,知道無可能永世都可以準時收工),我打畀c6叫佢湊亞囡,佢話佢要ot趕唔切又鬧我話我咁遲先通知佢(我都係臨時要開會),又幫晒毎保母講好說話,話係我唔好,所以人哋先會咁,都c6後尾令受過,又話係我激親保母,乜嘢都係人哋啱晒我錯晒,我話換過個保母,我話我上網搵過都搵唔到,叫佢搵佢老母介紹(佢識師奶朋友易搵d),佢開價好貴我畀唔起,所以佢堅持用呢個保母,又話都係捱多幾個月,亞囡上n班唔用,唔想亞囡轉來轉去,最終c6話佢自已由保母度湊亞囡返屋企,所以件事先變成咁,我現在連嘢都無同個保母講,日頭交亞囡畀佢就走,有嘢都係個保母同老公講。

仲有一樣嘢,個囡同保母最細個女讀同一間幼稚園,c6叫保母幫手跟埋8月,個保母話要現在咁多錢,其實只係其中三個星期要佢湊放學(同佢細女同一時間),我話咁多錢我畀自己爸爸湊好過。仲有一次係c6同我嘈,我落街行咗一個圈,c6就將亞囡交畀保母湊一晚(額外畀咗200,第二日開始,個保母係咁畀說話我聽,畀足一星期,但完全無話c6好要佢湊夜晚,但之前有同個保母講明有需要會搵佢湊夜晚或假期但會補水,個保母答應的)。所以真係遇人不淑。


珍珠宮

積分: 35592


52#
發表於 11-5-11 16:15 |只看該作者
樓主, 做咗人媽媽要tough啲啦.....我覺你樣樣嘢都好似係c6食住哂咁.....

俾個保母話兩句又喊哂咁.....

要記住, 你先係個女既媽媽, 個女要點照顧應該係你話事.....
好好過每一天......


伯爵府

積分: 18748

畀面勳章 環保接龍勳章


53#
發表於 11-5-11 17:20 |只看該作者
你住邊區呀?個媬姆咁架!話晒都係你比錢佢,你都叫做佢老細喎!又之前好多嘢都講好咗既,佢係未覺得你老公會幫佢,同埋你搵唔到人湊女,所以咁呀?你駛乜理你隻佬鐘唔鐘意你呀爸湊姐?叫佢幫手又話幫唔到!幫唔到手就唔好咁多意見啦!


伯爵府

積分: 17320

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 月餅勳章 育兒性格勳章


54#
發表於 11-5-11 18:01 |只看該作者
揾過第二個媬姆啦
風雨同路


子爵府

積分: 14692

畀面勳章


55#
發表於 11-5-11 19:08 |只看該作者
jacquesau 發表於 11-5-11 16:15
樓主, 做咗人媽媽要tough啲啦.....我覺你樣樣嘢都好似係c6食住哂咁.....

俾個保母話兩句又喊哂咁.....

其實我雖然返工無嘢做,但壓力就好大,因為一有事就好麻煩要我自己一個人處理,一個人上大陸查貨,一個人上客度開會,就要畀同事單打,不是為了亞囡,我已經唔做了,大肚時畀個經理日日用好難聽的說話鬧,到最後仲畀佢想了一條毒計想迫我走,當時個個同事怕了我,我日日喊住返工,差D抑鬱,當時為咗頭家我撐到生埋BB等佢炒,我喊並不是我唔堅強,只係咁辛苦,為的是老公同個囡,但...唉...我都唔知為乜。

點評

penpenvivi  唔好甘灰啦,經一事先長一智,你點知聽日會點,將來可能好好呢!做所有都係為個囡,我都係甘,其他我都唔理太多,,但真係要抽時間relax下,唔係會好易痴咖.  發表於 11-5-11 19:13


水晶宮

積分: 55562

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


56#
發表於 11-5-11 19:11 |只看該作者
轉個褓姆同男人啦!褓姆唔難搵喎,男人就要樓主的起心肝先得
典解茅lala又要禾千名


子爵府

積分: 14692

畀面勳章


57#
發表於 11-5-11 19:18 |只看該作者
cotychan 發表於 11-5-11 17:20
你住邊區呀?個媬姆咁架!話晒都係你比錢佢,你都叫做佢老細喎!又之前好多嘢都講好咗既,佢係未覺得你老公會幫 ...

呢個係陪月中介人介紹的,因為負擔太重,呢個係收到平D,所以先比佢湊,初時我都怕佢照顧唔到,因為佢本身有三個女,但大的兩個囡讀小學,放學去補習社,最細的讀全日幼稚園,頭兩個月佢好好的,我當佢係朋友,9月開學仲每個小朋友畀了$100,佢話唔得閒要我就時間我又就佢,佢個囡生水痘傳了畀亞囡,那個月我又畀多幾百佢照顧亞囡,得閒又買佢亞囡食開的零食畀佢D女,我拎個心出來對佢,點知佢係咁,仲要攪到亞囡生尿布疹"拿"到流血,亞囡係好忍得痛都痛到喊,朝朝亞囡見到保母就攬到我賨唔想跟保母走,尤其係放假後仲係喊住話唔好,我真係心痛死,但除咗呢D之外,亞囡由無病無痛,而且爸爸身體唔好又住得遠,唔可以日日湊囡囡,亞囡8月又上幼稚園,所以先忍佢,呢個時候好難搵保母,搵到價錢又負擔唔到


伯爵府

積分: 17320

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 月餅勳章 育兒性格勳章


58#
發表於 11-5-11 19:23 |只看該作者
你住邊區呀?等我幫你留意下
風雨同路


子爵府

積分: 14692

畀面勳章


59#
發表於 11-5-11 19:37 |只看該作者
JJMumMum 發表於 11-5-11 19:23
你住邊區呀?等我幫你留意下

荃灣區


子爵府

積分: 14692

畀面勳章


60#
發表於 11-5-11 19:39 |只看該作者
本帖最後由 onon2000 於 11-5-11 20:23 編輯
三順 發表於 11-5-11 19:11
轉個褓姆同男人啦!褓姆唔難搵喎,男人就要樓主的起心肝先得


我上鍾點版搵過了,可能開價太低搵唔到,搵到一個但甩我底

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo