自由講場

跳至

首頁
12345...10

尾頁
   1


子爵府

積分: 12582


41#
發表於 11-6-2 14:12 |只看該作者

回覆:miffy 的帖子

你唔好去教育果邊呀!我連續兩日中招,I.t.同事發嬲呀,解毒要攪半日,自己又冇電腦用,做唔到公司野




大宅

積分: 4084


42#
發表於 11-6-2 14:14 |只看該作者
溫馨提示 files 做好 back up 出左事就可重裝冇禁傷

點評

yoma1975  好彩上個月尾做咗,之後先入過EK.  發表於 11-6-2 14:20


大宅

積分: 1460

畀面勳章


43#
發表於 11-6-2 14:18 |只看該作者
我啱啱係果邊又好似冇事, 有事就死緊........過兩日小一放榜, 電腦D野冇晒就唔洗扣門呀


男爵府

積分: 5461

好媽媽勳章 醒目開學勳章


44#
發表於 11-6-2 14:19 |只看該作者
原來係咁, 昨天我部公司電腦都有問題, 我重同電腦部講我無做過D咩野!mouth:


子爵府

積分: 12582


45#
發表於 11-6-2 14:21 |只看該作者

回覆:Laling 的帖子

我只公司電腦出事,屋企上bk冇事喎




子爵府

積分: 10778

好媽媽勳章


46#
發表於 11-6-2 14:21 |只看該作者
未呀. 今朝都仲有. 好彩touch wood 公司個網scan 到


伯爵府

積分: 16911

開心吸收勳章 環保接龍勳章


47#
發表於 11-6-2 14:21 |只看該作者
唔怪之得啦, 昨午一去教育果邊, 即刻中, 被隻木馬hidden晒D files, 仲話要收錢雲雲, 好彩老公放工返黎幫我搞番掂咋, 真係被佢累死。


伯爵府

積分: 15741

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 玩具勳章 醒目開學勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


48#
發表於 11-6-2 14:22 |只看該作者
我朋友而家幫我重新安裝window, 佢話隻毒好霸道,啞哂d ram, 綁架埋個window. 我d野無back up,救唔番,無哂亞女d相。

點評

yukico  唔使驚, 好在呢隻木馬未至於剷走&破壞晒d files, 應該救得番。  發表於 11-6-2 14:29
  
比上不足 ,比下有餘           願我們身體健康 ,闔家平安


伯爵府

積分: 17945

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


49#
發表於 11-6-2 14:22 |只看該作者
唔好嚇我啊!我日日都去果邊架!最慘我係電腦白痴, 分分鐘中咗都唔知, 又唔識整


水晶宮

積分: 66960

畀面勳章


50#
發表於 11-6-2 14:23 |只看該作者
吓??? 我啱啱先上完咋喎~~~~~~~~
冇事喎!!!!!!
我有裝NOD32但係冇detect倒有嘢喎..........


珍珠宮

積分: 30287

開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章


51#
發表於 11-6-2 14:23 |只看該作者
Laling 發表於 11-6-2 14:18
我啱啱係果邊又好似冇事, 有事就死緊........過兩日小一放榜, 電腦D野冇晒就唔洗扣門呀 ...
咪係,好彩習慣每次入BK,第一件事去故障版看下先,唔係噚日就入咗去中蕉,叩門時實C呀.

點評

panala  故障版係MUD?  發表於 11-6-2 14:28


子爵府

積分: 12582


52#
發表於 11-6-2 14:25 |只看該作者

回覆:panala 的帖子

唔駛驚,唔係個個一去教育皇國就中招,我屋企部腦都冇事




珍珠宮

積分: 30287

開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章


53#
發表於 11-6-2 14:26 |只看該作者
我唔理咁多,今日入BK前第一件事,就係用防毒掃機,再張防護級別由低再加到E+高,仲想緊好唔好加到去最高防護級別.


男爵府

積分: 5502

好媽媽勳章 環保接龍勳章


54#
發表於 11-6-2 14:28 |只看該作者

咩叫故障版?

本帖最後由 tracyliu 於 11-6-2 14:29 編輯
yoma1975 發表於 11-6-2 14:23
咪係,好彩習慣每次入BK,第一件事去故障版看下先,唔係噚日就入咗去中蕉,叩門時實C呀.
...

點評

yoma1975  使用意見裏的故障報告  發表於 11-6-2 14:33


子爵府

積分: 12582


55#
發表於 11-6-2 14:28 |只看該作者

引用:Quote:Laling+發表於+11-6-2+14:18+我啱啱

原帖由 yoma1975 於 11-06-02 發表
咪係,好彩習慣每次入BK,第一件事去故障版看下先,唔係噚日就入咗去中蕉,叩門時實C呀.
...
我覺得站長很衰囉,有毒又唔close 網站解毒先,攪到好多人中招。



點評

ac917  係嘞,我就係最嬲呢樣....唔該賠番我女幾年青春俾我呀)))))))))))))))))))))))))))  發表於 11-6-2 15:39


珍珠宮

積分: 36833

醒目開學勳章


56#
發表於 11-6-2 14:37 |只看該作者
本帖最後由 carollam310 於 11-6-2 14:40 編輯

而家搞掂未呀
我尋日先重裝window咋..我一直都唔知自己點解會中毒..
而家先知咋...:;pppp:


水晶宮

積分: 63046

畀面勳章


57#
發表於 11-6-2 14:41 |只看該作者
咁依家搞惦未呀
我用緊呢部電腦係亞仔琴晚乏先同佢做完手術ga,唔敢入教育版,怕中蕉!


珊瑚宮

積分: 105361

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 玩具勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


58#
發表於 11-6-2 14:43 |只看該作者


大宅

積分: 3768

MommyPanel勳章 開心吸收勳章 環保接龍勳章


59#
發表於 11-6-2 14:44 |只看該作者
@@我用公司部腦,唔敢過去TIM!!!死左我會死得甘過部機~
曹夫人


男爵府

積分: 6310

畀面勳章


60#
發表於 11-6-2 14:46 |只看該作者
咁呢到會唔會中毒架 ? 好驚呀

首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo