自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


珊瑚宮

積分: 105361

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 玩具勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


41#
發表於 11-6-14 10:07 |只看該作者
個人覺得係..


珊瑚宮

積分: 112218

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 DHA勳章


42#
發表於 11-6-14 10:07 |只看該作者
個人覺得係

點評

karkar39  ME 2  發表於 11-6-14 18:01


大宅

積分: 3341

好媽媽勳章 醒目開學勳章


43#
發表於 11-6-14 10:08 |只看該作者
alice44 發表於 11-6-14 09:29
係. 因為通常都係講小你乜乜, 先加老母, 好少話小人老豆.
agree~~
懐かしい想いに囚われたり  残酷な世界に泣き叫んで
大人になるほど増えて行く…….
悲しみに飲まれ落ちてしまえば
痛みを感じなくなるけれど  君の言葉 君の願い
僕は守りぬくと誓ったんだ.....


象牙宮

積分: 213704

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


44#
發表於 11-6-14 10:10 |只看該作者
係!


水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


45#
發表於 11-6-14 10:10 |只看該作者
係好粗俗
我仔試過問我點解亞嫲成日同佢講你老母你老母咁樣
佢問亞嫲係咪講粗口
跟住我都話咗比奶奶知
我奶奶話真係講慣咗唔覺
佢地以前係叫亞媽做老母喎
佢跟住同我仔講以後都唔講得
仲話如果佢又講
叫我仔更正佢tim


水晶宮

積分: 69113

2024年龍年勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


46#
發表於 11-6-14 10:11 |只看該作者
我接受唔到, 叫亞媽做老母啦!!!

因為 "老母" 呢2個字, 我個人覺得係... 鬧人時先會用

我叫我爸爸做亞爸, 唔會叫 "老豆"
"老表" 就更唔會用, 會叫表哥/表弟/表妹/表姊


珍珠宮

積分: 43945

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


47#
發表於 11-6-14 10:13 |只看該作者
我覺得叫老母係粗魯,以前有個朋友係咁叫佢自己呀媽~我聽到都覺得好似好怪咁~不過佢話由細到大都係咁叫佢呀媽,佢呀媽教佢地咁叫
身體健康,生活愉快


水晶宮

積分: 57502

我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


48#
發表於 11-6-14 10:22 |只看該作者
火鬼滾果陣就會講~
"佢老母XXXXXX"
(我係指緊人地媽媽)


翡翠宮

積分: 86809

牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 熱血勳章 玩具勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 瞓得好勳章


49#
發表於 11-6-14 10:29 |只看該作者
I think so ........


大宅

積分: 3505


50#
發表於 11-6-14 10:32 |只看該作者
感覺好粗口


公爵府

積分: 28591


51#
發表於 11-6-14 10:39 |只看該作者
唔覺...
根本係視乎你自講呢個詞既情感..
咁要講粗口既話, 乜都係粗俗架啦..


公爵府

積分: 28591


52#
發表於 11-6-14 10:42 |只看該作者
回覆 9594 的帖子

叫亞媽都粗魯???
要叫媽咪, 媽媽OR家母呢???


男爵府

積分: 7511


53#
發表於 11-6-14 10:46 |只看該作者
我自己完全唔會用"老母"稱呼自己媽咪或人哋媽咪。

好多時我會叫媽咪做母親大人,所以我仔仔都會叫我做母親大人,佢哋整鬼我時仲叫我做"親愛的母親大人"。


子爵府

積分: 13682

好媽媽勳章 畀面勳章


54#
發表於 11-6-14 10:49 |只看該作者
老母, 老媽子, 都唔LIKE

點評

yoma1975  '老媽子'細時會叫,但e+唔會,都唔想囡咁叫我.  發表於 11-6-14 15:45


禁止訪問

積分: 67524


55#
發表於 11-6-14 10:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19268

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章


56#
發表於 11-6-14 10:59 |只看該作者


琥珀宮

積分: 152996

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


57#
發表於 11-6-14 11:01 |只看該作者
我老公廣州d家人係叫人阿媽做老母架,由其係我阿仔個姑媽,例如佢想同我阿仔講叫我幫佢抹汗,佢會咁講"叫你老母幫你抹汗啦!
但佢叫我時就叫返我個名。

點評

rean_chau  廣東人係好興叫亞媽做老母..有D鄉 下會叫老乸....  發表於 11-6-14 11:04


男爵府

積分: 9229

環保接龍勳章 畀面勳章


58#
發表於 11-6-14 11:05 |只看該作者

引用:唔覺...根本係視乎你自講呢個詞既情感..咁

原帖由 rean_chau 於 11-06-14 發表
唔覺...
根本係視乎你自講呢個詞既情感..
咁要講粗口既話, 乜都係粗俗架啦..
絕對認同

我都唔覺

我同呀哥細佬都係稱呼家父母為老豆老母嘅

而我個仔亦叫我做老母,叫我丈夫做老豆嘅!

感覺親切啊

若聽到人家叫母親做老母時......
唔好諗係粗囗會唔會好啲呢





子爵府

積分: 11987

畀面勳章


59#
發表於 11-6-14 11:07 |只看該作者
我直頭覺得系講緊[粗口]咁ar
:-? 沒有一百分的另一半,只有五十分的兩個人 :wave:


伯爵府

積分: 19313

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


60#
發表於 11-6-14 11:11 |只看該作者
我自己覺得係好粗魯囉~
因為我99成日同我個女講~
你老母話唔好喎~你老母話唔得喎~
你問左你老母先啦~
我次次聽完我都會同我C6講~我好憎你呀媽~成日叫左老母~
【WING】◤[幸福]慢慢接近﹏°我要永遠留不住它〤..╭ 》〃"'。你會為我去學慬 ︴珍惜嗎???↗°° ] || 對你真的.有期望]] ┌我!!!"不管一切**只要有樂怡❤已經心滿意足!!┐期待你快高長大=]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo