跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2518


41#
發表於 11-7-22 16:30 |只看該作者

回覆:smile01 的帖子

都唔係經常嘅,有時發脾氣就要訓著飲,館完隔一陣都會俾水佢嘅,係呢,你bb識坐未啊?




洋房

積分: 70


42#
發表於 11-7-23 11:06 |只看該作者

回覆:有冇19/2出世嘅bb呀?

我囡囡都係2月19日出世啊




別墅

積分: 928


43#
發表於 11-7-25 09:01 |只看該作者
kingkong1104 發表於 11-7-22 16:30
都唔係經常嘅,有時發脾氣就要訓著飲,館完隔一陣都會俾水佢嘅,係呢,你bb識坐未啊?
我BB最近要坐係度飲奶,唔要打橫抱呀,都唔知點解,我BB依家識坐喇,上星期開始識,一開始成日都摺埋ka,過左兩日又好少少,不過最衰我要返工,得夜晚可以同佢玩...你BB識坐未呀?


別墅

積分: 928


44#
發表於 11-7-25 09:07 |只看該作者
freego 發表於 11-7-23 11:06
我囡囡都係2月19日出世啊

HI~好開心認識你呀~原來都有咁多19日出世既BB!!


洋房

積分: 70


45#
發表於 11-9-26 15:55 |只看該作者
smile01 發表於 11-7-25 09:07
HI~好開心認識你呀~原來都有咁多19日出世既BB!!
你好!!! 我都好高興認識你~~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo