想生BB

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   2


別墅

積分: 822


41#
發表於 11-9-6 22:04 |只看該作者
magmagmag 發表於 11-9-6 21:58
我都努力緊,已經第四個cycle, 不過我好難有既~~~
希望大家都比d正能量我!! ...
Support! Support!
我哋一定得嫁, 唔好諗太多
強媽咪


大宅

積分: 4614


42#
發表於 11-9-6 22:40 |只看該作者
我今年一月做左手術因為係第2次 壓力好大 , 今個月鐘於都克服左陰影 打算再做人了 姐妹們一起加油 一起bingo 啦.

點評

mimi23  我都係呀!大家一齊努力!  發表於 11-9-6 23:30


男爵府

積分: 5519

陪月勳章


43#
發表於 11-9-6 22:42 |只看該作者
唉~ 我3月尾小x, 5月第一次m已經再開工, 3個cycle都唔得~ 灰!
感謝有"你"~


大宅

積分: 3062


44#
發表於 11-9-6 22:45 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

我上次照到閃閃都冇左呀最後... 所以都係過左3個月先好D!


大宅

積分: 3062


45#
發表於 11-9-6 22:47 |只看該作者
回覆 GremlinsYY 的帖子

唔好灰, 我7個cycles都食白果啦! (一月x左到宜家...)


男爵府

積分: 5519

陪月勳章


46#
發表於 11-9-6 22:59 |只看該作者
totokingdom 發表於 11-9-6 22:47
回覆 GremlinsYY 的帖子

唔好灰, 我7個cycles都食白果啦! (一月x左到宜家...)

明明人地說, 小x過會容易d有... 唉~ 我真係唔覺囉~

小x那次, 我2個cycle就中了... 今次竟然要試第4個cycle!
感謝有"你"~


大宅

積分: 3062


47#
發表於 11-9-6 23:03 |只看該作者
回覆 GremlinsYY 的帖子

係喎!!! 醫生都係咁講, 小x完易d有!!! 完成唔覺!!! 仲難過上次!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


48#
發表於 11-9-7 08:35 |只看該作者

引用:回覆+GremlinsYY+的帖子 唔好灰,+我7個cyc

原帖由 totokingdom 於 11-09-06 發表
回覆 GremlinsYY 的帖子

唔好灰, 我7個cycles都食白果啦! (一月x左到宜家...)
你1月冇,試左7 cycle你冇休息調理



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 2129


49#
發表於 11-9-7 09:53 |只看該作者
zoe0214 發表於 11-9-6 19:19
我同你差3日6/8呀, 都係等緊第一次m come, 唔知佢幾時會嚟呢?
咁你會幾時開始開造人呀?
...
希望m小姐快D來啦~我想來2次m就再開工!!^^


複式洋房

積分: 497


50#
發表於 11-9-7 09:53 |只看該作者
各位好..剛來報到..我4月果時都試過~..因為係外國..SO MUMMY過來照顧..明顯身體不大如前..成日都手凍腳凍..但之前我都好聽話...3個星期先SHOWER..一直用GINGER水清潔一下就算了! 來了3次M...今個月都試左.....等緊BINGO..不過我都知一定無咁快......等下LAW...
不過我老公唔啤我食中藥..佢成日都覺得我上次無左係因為飲左中藥......


大宅

積分: 2129


51#
發表於 11-9-7 09:56 |只看該作者
zoe0214 發表於 11-9-6 19:26
我都有葉酸同睇中醫, 都係夜晚食中藥, 食完飯就食Materna囉, 無事喎, 會唔會係你咁啱食錯嘢呀?如果幾日都係 ...
可能食錯野啦~我由前日晚痾到今日,昵2日我都唔冇飲藥住!!希望今日會好D啦!!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


52#
發表於 11-9-7 09:57 |只看該作者

回覆:PERTH小寶 的帖子

你響Perth
我都係四月冇,呢次第一個cycle試,今日d24, 等緊呀



點評

sallycmc  祝妳Bingo!!等妳好消息呀~  發表於 11-9-7 09:58
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


別墅

積分: 822


53#
發表於 11-9-7 19:05 |只看該作者
日日等m到, 仲未開得工
我都未試過如此想m come

點評

sallycmc  我都係呀~好想m快D來呀!!!!  發表於 11-9-8 10:37
強媽咪


大宅

積分: 3062


54#
發表於 11-9-7 19:50 |只看該作者

回覆:siutreasure 的帖子

我一月尾黎左正常月經就照常開工了!




別墅

積分: 822


55#
發表於 11-9-7 21:27 |只看該作者
totokingdom 發表於 11-9-7 19:50
我一月尾黎左正常月經就照常開工了!
我諗...我都會係咁
因為真係忍唔住, 唔想等呀。
強媽咪


大宅

積分: 1034


56#
發表於 11-9-8 10:34 |只看該作者
回覆 zoe0214 的帖子

我已經第2次小X 啦.....第一次小x完, 好聽話咁黎返3次M 至再努力, 不過果次我地努力左足足一年至再有.........有時想要...都未必即刻比你....,所以今次想早少少開始....同埋今次有睇keep 住睇中醫調理, 希望好d啦


大宅

積分: 1034


57#
發表於 11-9-8 10:37 |只看該作者
fafajo 發表於 11-9-6 19:30
我同你一樣係7月20日做刮宮,但8月24日先黎第一次。加油!
大家都要努力呵


大宅

積分: 2129


58#
發表於 11-9-8 10:38 |只看該作者
pookil 發表於 11-9-8 10:34
回覆 zoe0214 的帖子

我已經第2次小X 啦.....第一次小x完, 好聽話咁黎返3次M 至再努力, 不過果次我地努力 ...
妳會來一次m就開工??


別墅

積分: 674


59#
發表於 11-9-8 11:32 |只看該作者

回覆:小產後又開始重新造人的, 請進~

大家加油!我1月流了,都好聽話等三個月先開工,大家都話可以成功受孕過,應該只是時間問題。
今個月我狂俾蠔、豬肉,或蜆老公食(在圖書館的書看到話好),同排卵前三天老公都喝中藥,希望可以幫到大家!

http://m.vdonext.com/index.php?fuseaction=Features.Archive&mode=touch&channel_id=651130&program_id=752788&addon=related&page=2
我看到呢個website, 可能會勾起小小大家的回憶(我昨晚都無聊地想返以前喊)
不過,希望大家都可以放下以前唔開心的回憶,開開心心迎接新的希望!




別墅

積分: 674


60#
發表於 11-9-8 11:38 |只看該作者

引用:大家加油!我1月流了,都好聽話等三個月先

原帖由 Ga-cat 於 11-09-08 發表
大家加油!我1月流了,都好聽話等三個月先開工,大家都話可以成功受孕過,應該只是時間問題。
今個月我狂俾 ...
個website 係 講解 小產 ,但唔會太唔開心,係之前幫我跟果個勒醫生講解嘅。 都ok的。




首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo