自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 22086

畀面勳章


41#
發表於 11-9-8 00:54 |只看該作者

回覆:我唔糸少數民族

樓主,我也是黃大仙區的,個女k3,我自己覺得係一年比一年多啊!我見我對上一年果批(2005年出生)又無咁緊要,到低我女一級既又比我呢級既嚴重!但雙非童竟然走到來黃大仙番學
如不介意可否pm我是那間學校呢?




侯爵府

積分: 22086

畀面勳章


42#
發表於 11-9-8 00:55 |只看該作者

引用:深表同情,+比我會轉區讀,+唔想細路比佢地同

原帖由 qqbabe 於 11-09-07 發表
深表同情, 比我會轉區讀, 唔想細路比佢地同化.
其實我覺得去到邊區都好多,唔通要搬去長洲




侯爵府

積分: 22086

畀面勳章


43#
發表於 11-9-8 00:56 |只看該作者

引用:乜黃大仙都咁嚴重呀!我仔讀緊小學,佢上年個

原帖由 laiki 於 11-09-07 發表
乜黃大仙都咁嚴重呀!我仔讀緊小學,佢上年個班有成差唔多一半媽媽係BIG6,一年級一開學時偷我個仔文具,仲掉轉 ...
可以轉去邊先無大6仔




子爵府

積分: 11259


44#
發表於 11-9-8 01:25 |只看該作者
回覆 紅紅 的帖子

佢地d家長無去小一迎新會既咩?? 學校己講明有病應該點做, 有d病講明好番都要休2日先好返學.......d人咩都做得出.


水晶宮

積分: 67646

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


45#
發表於 11-9-8 01:27 |只看該作者
開到多餘啦,一黎佢地識幾多廣東話?2黎佢地好中意搬大6果套!中國站有人問,學校幫學童買咩意外保險啦。都忽既,怕死自己買。
不知所謂的乙陸!!!


珍珠宮

積分: 46296

環保接龍勳章 畀面勳章 睛靈勳章 BK Milk勳章


46#
發表於 11-9-8 01:39 |只看該作者


翡翠宮

積分: 78964


47#
發表於 11-9-8 01:44 |只看該作者

回覆:我唔糸少數民族

死!快轉校啦!咪有日放學小朋友同你細說膠語!



世上已無安樂土,人人以傷人為樂

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo