想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2016


41#
發表於 11-10-2 10:09 |只看該作者
我啱啱用綠d check,有好淺拱,星期四、五check都係白雪雪,唔好放棄呀,聽日再check!加油!


別墅

積分: 912


42#
發表於 11-10-2 10:52 |只看該作者

回覆 回覆:splovebb的帖子

會甘架?但係我已經好似㴝m甘多血了 ,我聽曰再check多一次唸下今晚忍住吾小便等時間長啲,希望有奇跡啦!




大宅

積分: 3934


43#
發表於 11-10-2 12:21 |只看該作者

引用:會甘架?但係我已經好似㴝m甘多血了+,我聽

原帖由 baby=.= 於 11-10-02 發表
會甘架?但係我已經好似㴝m甘多血了 ,我聽曰再check多一次唸下今晚忍住吾小便等時間長啲,希望有奇 ...
你盡咗力啦!




大宅

積分: 1514


44#
發表於 11-10-2 14:37 |只看該作者
我的第一次ivf都失敗了,尋曰m小姐已經黎報到啦!我無雪胎,所以又要由頭開始啦!勁down中…


別墅

積分: 912


45#
發表於 11-10-3 10:55 |只看該作者
回覆 好想好想 的帖子

我聽日都返e院check了, 今日早上自己都沒有check 了, 因為都覺得係m到, 唔會有,打定輸數, 所以都冇起身check 綠d了.

唔知係咪呢個月即刻可以放雪胎or又要等幾耐呢??


大宅

積分: 1074


46#
發表於 11-10-3 11:21 |只看該作者

回覆:好想好想 的帖子

好想好想,不要太傷心,我都是冇雪胎的,ET d12 check 過紅/綠d都係白雪雪呀!雖然m 未到,我都打定輸數。我地一齊努力呀!




別墅

積分: 722


47#
發表於 11-10-3 12:04 |只看該作者
好想好想 & august2000,
我都是9月份做ivf的,不過兩星期前已確定失敗了,之後仲嚟足7日m,我都係冇雪胎的......
大家唔好灰心,一齊加油......


大宅

積分: 1074


48#
發表於 11-10-3 12:22 |只看該作者

回覆:babehope 的帖子

Babehope.. 我想問下你係放胎後day 幾來m 呀?你有冇返去驗血同覆診?我預定後曰驗血,如果呢兩曰m 來,我都唔知仲去唔去驗好!

Babehope... 不要放棄呀!你有冇諗住再做多次ivf ar?




別墅

積分: 722


49#
發表於 11-10-3 12:57 |只看該作者
august,
我是放胎後Day14來m的,但我Day15都有照返診所,診所知我已見紅,沒有幫我驗血,只是驗小便,結果都係Fail.....其實我Day14見紅後已用CB Digital驗,結果係"Not Pregnant",所以我未返診所已知係失敗左了.....
你一日未來m,一日仲有機會,加油呀.....
我唔知仲會唔會做ivf,因為真的很貴,而且全程主要自己打針,我暫時唔想再試.....宜家靠自己試下先


大宅

積分: 1074


50#
發表於 11-10-3 18:23 |只看該作者
回覆 babehope 的帖子

babehope .. dont give up...
many jm got pregnant out of their expectation...... hope we all can be the one...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo