想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


別墅

積分: 892


41#
發表於 11-10-6 11:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+11-10-06+發

原帖由 meteoreva 於 11-10-06 發表
我明白只係講紅D,6d 大家易明同少D筆畫。(人懶。。hahahaha)
我係根David 牌黎講。




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


42#
發表於 11-10-6 11:07 |只看該作者
meteoreva 發表於 11-10-6 11:04
我明白只係講紅D,6d 大家易明同少D筆畫。(人懶。。hahahaha)

因為我見你話係用秀兒新手
又明明話自己用秀兒
點解講紅d、綠d
而另一個jm用大衛牌喔
我驚你誤會左佢既紅d(驗排卵)等於你秀兒紅色(驗孕)
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


43#
發表於 11-10-6 11:08 |只看該作者
meteoreva 發表於 11-10-6 11:06
我係根David 牌黎講。
通常大家都係跟大衛牌講架
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


別墅

積分: 892


44#
發表於 11-10-6 11:11 |只看該作者

引用:Quote:meteoreva+發表於+11-10-6+11:04+我

原帖由 siutreasure 於 11-10-06 發表

因為我見你話係用秀兒新手
又明明話自己用秀兒
Thx thx thx. 因為見所有jm 話用David 牌紅D, 6d ,好似好少用秀兒。所以先跟大家咁叫。驚大家唔明。





公爵府

積分: 29202

畀面勳章


45#
發表於 11-10-6 11:12 |只看該作者
meteoreva 發表於 11-10-6 11:11
Thx thx thx. 因為見所有jm 話用David 牌紅D, 6d ,好似好少用秀兒。所以先跟大家咁叫。驚大家唔明。



...
不過聽d jm 講好似話秀兒係敏感過紅d!
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


別墅

積分: 892


46#
發表於 11-10-6 11:16 |只看該作者

引用:Quote:meteoreva+發表於+11-10-6+11:11+Thx

原帖由 siutreasure 於 11-10-06 發表
不過聽d jm 講好似話秀兒係敏感過紅d!
係勁敏感。連我姐夫都有線。




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


47#
發表於 11-10-6 11:18 |只看該作者
meteoreva 發表於 11-10-6 11:16
係勁敏感。連我姐夫都有線。
上次有jm話用紅d比老公用都有線架
其實男女都有雌雄激素架啦
不過女人雌激素多d之嘛
所以男人驗有反應唔奇
jm們指既敏感係話測試排卵日係秀兒check到先過紅d
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


別墅

積分: 892


48#
發表於 11-10-6 11:29 |只看該作者

引用:Quote:meteoreva+發表於+11-10-6+11:16+係

原帖由 siutreasure 於 11-10-06 發表
上次有jm話用紅d比老公用都有線架
其實男女都有雌雄激素架啦
不過女人雌激素多d之嘛
So for 1 D 搵唔到深粗的jm咪好好?

我唔清楚因為我疑似多曩,無論用秀兒同其他排卵棒(澳洲牌,try 過2隻唔同brand)都永遠有線。




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


49#
發表於 11-10-6 11:32 |只看該作者
meteoreva 發表於 11-10-6 11:29
So for 1 D 搵唔到深粗的jm咪好好?

我唔清楚因為我疑似多曩,無論用秀兒同其他排卵棒(澳洲牌,try 過2隻 ...
搵唔到深粗係唔好
係個指數上唔到應有既peak

你有冇睇過醫生驗証下
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


別墅

積分: 892


50#
發表於 11-10-6 12:02 |只看該作者

引用:Quote:meteoreva+發表於+11-10-6+11:29+So+

原帖由 siutreasure 於 11-10-06 發表
搵唔到深粗係唔好
係個指數上唔到應有既peak
諗住12 月番hk 先驗呀。不過上年係Aus check 過 (blood test + US) 。話冇問題。比Li 度D ec 激死。我話我成日唔黎m. 佢話人人体質唔同。唔黎冇野可以做到。自然會黎啦。何必緊張。之後今年又問點解我紅D always 有線。佢話正常,好多人都係咁。




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


51#
發表於 11-10-6 12:22 |只看該作者
meteoreva 發表於 11-10-6 12:02
諗住12 月番hk 先驗呀。不過上年係Aus check 過 (blood test + US) 。話冇問題。比Li 度D ec 激死。我話我 ...
我話我成日唔黎m. 佢話人人体質唔同。唔黎冇野可以做到。自然會黎啦。何必緊張。>>>咩Aussie d ec咁架

咁其實keeping有線聽有多囊既jm就係咁囉
我自己平時排完卵係冇線、冇印,係白架
係臨黎m先有哄、淺線
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


別墅

積分: 892


52#
發表於 11-10-6 12:58 |只看該作者

引用:Quote:meteoreva+發表於+11-10-6+12:02+諗

原帖由 siutreasure 於 11-10-06 發表
我話我成日唔黎m. 佢話人人体質唔同。唔黎冇野可以做到。自然會黎啦。何必緊張。>>>咩Aussie d ec咁架:ange ...
Hahaha. 係呀。所以12 番hk 先驗驗。我之前次次玩秀兒,個心一直都諗希望冇線。 有D心理唔平衡。




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo