夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 975


41#
發表於 11-10-31 03:01 |只看該作者
Small_i 發表於 11-10-30 14:29
我覺得人品係最緊要....
外表都係其次
我又唔係李嘉欣...邊有資格揀人 ...

就算唔係李嘉欣,都唔洗搞到唔准揀呀?


伯爵府

積分: 15875

環保接龍勳章 畀面勳章


42#
發表於 11-10-31 03:06 |只看該作者
我接受唔到c6矮過我囉
我先得果5呎 矮過我仲得了
不過講真外表一d都唔重要
人品好 自己鍾意咪得囉


男爵府

積分: 5008


43#
發表於 11-10-31 04:20 |只看該作者

回覆:問已婚的各位:老公外表重要嗎?

唔介意呀!我老公雖然高我兩吋,但我成日都著住對三吋或以上高踭鞋同佢出街,咪又係高過佢,但我又唔介意啵,而我老公都唔介意呀^^




公爵府

積分: 29014


44#
發表於 11-10-31 12:51 |只看該作者
本帖最後由 小華子 於 11-10-31 12:53 編輯

我個ex係同我一樣高, 我得161,佢162,初初唔介意,佢好孝順,算係好仔,但日子耐左, 根本發覺太孝順太好係好難頂, 好到唔準你食m記,食一餐都鬧到九血淋頭, 要依照佢"健康"飲食方法生活, 成日都要搵住阿媽,管束得好緊要,又主觀又固執,覺得自己永遠是對的........... 拍左幾年,我愈黎愈女人,想著下高踭鞋就會高過佢, 我接受唔到,永遠無得著高踭鞋,好慘! 最後頂佢唔順要分手!
所以話, 當初接受到唔介意,但相處耐左, 唔單單係高度問題,仲要係相處問題!最後亦會將"高度"列入介意之列!

仲有,矮仔多計呢個我覺得係事實,分手後佢出盡計仔報復我,佢竟然用粗口鬧我阿媽,又話我阿媽無家教,佢自己阿媽就好好...........所以當初幾好仔都係假,反轉豬肚就係屎!


子爵府

積分: 13783


45#
發表於 11-10-31 15:03 |只看該作者
介意都唔會同佢拍拖&嫁佢啦, 我老公都唔高, 高過我細半個頭, 我又唔鍾意著高跟鞋, 剛剛好 當然, 佢高多1-2吋會再正d啦~hahah!

試過以前有個好明顥矮過我嘅男仔追我, 我估佢5呎1-2左右, 佢話自己有5呎4... 佢好有自信(個樣都ok的), 又成日去做gym... 不過我見到佢同我一齊搭電梯時要刻意企高一級.....
可能咁樣, 再加上性格唔夾, 所以唔得...

教 養 孩 童 , 使 他 走 當 行 的 道 , 就 是 到 老 他 也 不 偏 離 。 (箴22:6)
Train up a child in the way he should go: and when he is old, he will not depart from it. (Proverbs 22:6)


別墅

積分: 716


46#
發表於 11-10-31 15:19 |只看該作者
回覆 山貓 的帖子

做人世係睇兩個相處得舒唔舒服, 咁當然最開初你倆個由相識到拍拖, 你已經審視過佢既外表, 高度所有呢d外在既野啦, 所以走得埋一齊我諗你已經接受左佢lu.


大宅

積分: 3409


47#
發表於 11-10-31 17:50 |只看該作者

回覆:問已婚的各位:老公外表重要嗎?

做得老公,當然唔介意佢外表高矮,我只在乎佢內心佢嘅心 or 佢銀行d 錢d資產




別墅

積分: 683


48#
發表於 11-10-31 20:25 |只看該作者

回覆:問已婚的各位:老公外表重要嗎?

老公外表< 重要
因為呢樣亦都反映緊佢為人,太污 wear 真係好難頂。

老公高度< 不重要
呢樣識佢時已你咁喇。正如男人婚後先埋怨你無身材一樣,你都會好無奈。

不過我覺得男人主要睇佢有無本事,
好似宇宙最強都矮過佢老婆,但我諗佢老婆都會好自豪有個咁既老公。




別墅

積分: 749


49#
發表於 11-10-31 23:53 |只看該作者

問已婚的各位:老公外表重要嗎?

我覺得外表系好重要,唔系出街會有壓力。




翡翠宮

積分: 86659

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 趣教勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


50#
發表於 11-11-1 04:02 |只看該作者
咁個男人最大問題都係只係矮啫,我就唔會介意勒,當大把中女仲係揀揀揀,你揀個矮但係好既,點都好過等


大宅

積分: 2422


51#
發表於 11-11-1 13:36 |只看該作者
吾重要,最緊要對我好^^


大宅

積分: 2005

畀面勳章


52#
發表於 11-11-1 14:38 |只看該作者
我覺得外形唔係真係咁重要. 最緊要係錫你, 鍚家, 就絕對係好男人. 人無十全十美, 你愛佢就會包容佢嘅一切, 咁兩個先可以長久到老....


大宅

積分: 3754


53#
發表於 11-11-4 21:18 |只看該作者
依樣野好睇你自己!


禁止訪問

積分: 151


54#
發表於 11-12-6 17:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3721

畀面勳章


55#
發表於 11-12-6 18:38 |只看該作者
其實外表真係唔重要,最重要係佢對你好,錫你。


大宅

積分: 2534

陪月勳章 畀面勳章


56#
發表於 11-12-6 18:41 |只看該作者
山貓 發表於 11-10-29 15:08
睇番之前有個post講話介唔介意老公矮,10個有9個都話介意,甚至好介意!但如果下以呢種人做又老公點睇?

...
呢個問題其實有D奇怪...



如果咁介意佢既外表...一開始都唔會同佢拍拖啦...就算拍都唔會長啦.....都唔會去到談婚論嫁就分手了...
去到結婚呢個地步....

至少要已經跳過中意一個人外表呢一步啦.....
因為自己都有一日會變到勁樣衰又肥又醜又有紋....


別墅

積分: 767


57#
發表於 11-12-6 20:23 |只看該作者
其實個個人眼光都唔同,如果佢真係對我好好,我真係唔會介意既~~
但出到街始終要由慢慢既時間
我識我老公時都算好樣,開頭一2年都叫佢汁汁地,跟住打後,所有各樣都唔得==我都費事出聲,由佢啦,接受左現實


珍珠宮

積分: 34926

畀面勳章


58#
發表於 11-12-6 23:32 |只看該作者

問已婚的各位:老公外表重要嗎?

外表既野,係人地睇既啫,如果你介意,證明你係再乎人地眼光,試想下,如果你老公真係好錫你,對你好好,人地有眼見,你估d人係羨慕你多d, 定係笑你老公矮多d? 我好肯定係羨慕你多d, 珍惜眼前人!




水晶宮

積分: 50007


59#
發表於 11-12-6 23:56 |只看該作者
外表好重要
外表吾係講佢天生個樣或身材
正所謂相有心生,我所講的外表係指佢的氣質同打扮
可以矮但吾可以有自卑表現,可以吾靚仔但吾可以污穢
尤其佢做左你老公,如果佢太污wear,d人會覺得你作為老婆無照顧好佢


大宅

積分: 1612


60#
發表於 11-12-7 02:56 |只看該作者

回覆:問已婚的各位:老公外表重要嗎?

矮d唔係問題吖,最緊要相愛姐,況且佢重有咁多優點,蓋過曬啦,比你搵到個6呎高但係缺點多多嘅米重衰!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo