想生BB

跳至

首頁
12345...22

尾頁
   1


大宅

積分: 1199


41#
發表於 05-11-4 07:57 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

我睇左公聯會中醫3個月, 雖然未有bingo,但身體真係好左好多, 但一樣m遲來同痛..佢話要慢慢調理...因為我之前長期飲凍野, 食熱氣, 辣野...身體已經傷左...!
我想知你地比佢把脈, 係佢把得出咩事 or你地自己講先架? 我果個一坐低就問我點...! 佢都無咩同我講架, 只係我問佢至講架...! 不過佢都好好人架, 公聯咭有8折, 我在旺角睇, 係女醫生呀!


男爵府

積分: 7527


42#
發表於 05-11-4 12:04 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

Emen,

好多謝你!!
我都知自己好緊張,但係我已經放鬆左好多啦!!
等我哩個cycle一黎就即刻去睇!怏d到15號就好啦


複式洋房

積分: 432


43#
發表於 05-11-4 12:24 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

我都住粉嶺的.

我依家睇緊吉叔, 由5月小產到依家, 都有幾個月!

你地話好唔好轉睇粉嶺呢個醫師呢?又可以叫埋老公去, 因吉叔處太唔方便, 我都勉強去到, 但老公就去唔到了!
[img]http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/4;10716;23/st/20041020/e/Wedding/k/1d7b/event.png[/image][/img]


複式洋房

積分: 477


44#
發表於 05-11-4 13:10 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui & Vanyor,

你哋都住粉嶺呀 ! 請問你哋, 葵芳有無快捷d既方法去到粉嶺呀 ?
thanks !

:wth:  :wth: [size=medium]魚 ~ [img]


大宅

積分: 1437


45#
發表於 05-11-4 13:19 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

Emen,

請問王醫師診症時間? 星期六開唔好? 係唔係一定要day 1 去?如果day 1 去唔到, 係唔係要下個cycle 先可以睇? 平時多唔多人睇? 因我在北角返工, 我怕放工時佢已經關門. 係唔係每次都會開7日藥?

謝謝!!


大宅

積分: 2138


46#
發表於 05-11-4 15:38 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

嘩, 你地甘多人都想睇…下星期一我去覆診, 王醫師可能會問我?!

王醫師個診症時間 Mon Wed Fri (8:30 a.m – 1:00 pm; 2:30pm – 7:30 pm) Tue, Thur, Sat (8:30 a.m – 1:00 pm; 2:30pm – 6:00 pm), 你可以先打電話去, 如果佢OK, 佢會等埋你到成8:00pm, 我成日都沖上去, 唔book, 有時都成7:50pm.

如果day 1 趕唔切, 咪 day 2/day3 lor…因為第1服藥係清血…我覺得第2服藥係最關鍵, 所以無論如何都要捉老公去. 我個次老公本來只係倍我, 係我叫王醫師開d勁d既藥比佢, 初頭佢都話唔使啦.

記住你要同王醫師坦白講係好想好想好想有bb, 同埋要講清楚病歷….個時我同佢講再唔得, 西醫叫我下個月自己打針做人工, 王醫師仲同我講中醫係得架, 你唔好打個d激素啦…

你地記住平常心, 唔好緊張…因為唔係100%一定得, 但王醫師話近期有5個太太來睇佢都係想生bb, 連埋我有4個得左, 但佢有個friend睇左一段時間都唔得, 佢話可能佢老公有問題wor.

真希望你地是但一個係第6個.

願主賜福大家.


大宅

積分: 1437


47#
發表於 05-11-4 16:07 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

唔該 Emen, 但我想問點解要清血? 我D m勁唔準(2 至3 個月一次)依家都係靠食排卵藥至有m到. 會唔會有問題?
另外你睇左幾耐至bingo?


男爵府

積分: 7527


48#
發表於 05-11-4 16:10 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

Emen,

好多謝你既祝福!!

咁你老公係唔係都要食7日藥呀??


洋房

積分: 75


49#
發表於 05-11-4 16:47 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

Kool and Keroppiyan,

Sorry, I was so busy in this two days.
蔡醫師 any problem 都看。他是中醫師 and 針灸醫師,在北角(好近MTR) Tel:2564 2985。
煲藥燙$190/pack左右(以我病証),煲黨篸水$30/pack,針灸每次$100(45min)。
我在04年3月 Fail 之後,調理 one and half month,then施針。十月Bingo!
I think that if you are really urgent! 你和你老公一齊去睇,講你們problem and need。
Finally,診金不收!(我case 用了$6000左右)
God Bless You!


大宅

積分: 2138


50#
發表於 05-11-4 17:29 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

Kool,

醫師好似話, d血清唔晒, 精子好難swim up...而我個case, 係子宮黏連, 好似知珠網甘, 更加要用藥清左d野...

你個case, 最好問問醫師.

我食左兩服藥後, 第3次覆診把脈, 醫師就話係喜脈, 前後3星期.

GB,

我唔記得, 都係有幾包...但食左, 老公係好主動想要, 我老公仲話食左勁好多wor ...記住把握你既排卵期...貴精不貴多


複式洋房

積分: 432


51#
發表於 05-11-4 17:35 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

魚魚~,

你可以坐巴士278x到粉嶺轉車, 例如可在華明村轉277x(總站是聯和墟), 可以看下kmb的website. 就算轉的士都應該唔使20蚊.


http://www.kmb.hk/chinese.php?page=search&prog=route_int_stops.php&route1=278X&bound1=2&seq1=999&route2=70K&bound2=1&seq2=7&select_from=12D&select_to=09A

[img]http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/4;10716;23/st/20041020/e/Wedding/k/1d7b/event.png[/image][/img]


複式洋房

積分: 477


52#
發表於 05-11-4 17:49 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

vanyor,

THANKS !!
:wth:  :wth: [size=medium]魚 ~ [img]


大宅

積分: 1437


53#
發表於 05-11-4 18:35 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

Emen,
真係好羨慕你3個星期就bingo. 西醫叫我今個月做IUI, 依家諗緊做唔做, 定係去睇中醫. 因我之前個中醫唔係幾好, 所以我好驚同之前一樣又"side"錢, 又"side"時間. 都唔知點算.


男爵府

積分: 7533


54#
發表於 05-11-4 22:30 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

Emen,
我剛剛行過王醫師樓下,嘩,真係好近我屋企,行一條直路唔駛5分鐘!而我老公佢竟然話:原來城隍廟甘近屋企.(我諗佢意思係想我試下王醫生,因為佢成日話我每次都要由粉嶺走到去上環睇中醫好遠,又要的好大袋藥材返屋企,好辛苦)
其實我而家睇開果個都好,我而家身體真係好左好多,不過我估今個月都應該未有,因為今日day29驗左係-ive,原本唔想驗,但因為我呢幾日好多胃氣,個肚又有d吉吉下,分泌又多左,點知激死,今朝驗完剛剛才有d粉紅分泌,.....不過呢個醫師對我黎講就真係好遠,每次都要轉好多次車先去到(小巴-->火車-->地鐵[尖沙咀-->中環-->上環]),每次睇完都好累.
我都唔知好唔好試下轉睇王醫師,因為又真係好近.......好方便.


大宅

積分: 2138


55#
發表於 05-11-5 10:23 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

Kool,

IUI 唔得咪仲傷+仲晒$, 個treatment唔係個個頂得順, 我就係唔想迫自已去到呢一步, 因為就係好難返轉頭….

你試左幾耐? 如果輸卵管無塞, 你可以搵個有牌&有資格中醫試下.

NaughtyLuiLui

既然甘近, 你比我仲近 (我住起KCR那邊) 你就要好好把握, 叫埋你老公一起睇, 王醫師d藥係藥粉又唔使煲.

祝成功.


別墅

積分: 681


56#
發表於 05-11-5 10:34 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

Emen,
請問你子宮黏連係有d咩病徵呀, 因我得等了1年, 食過藥打過針,照埋hsg, 唯獨未做鏡, 我唔知我有d咩唔妥?


大宅

積分: 2138


57#
發表於 05-11-5 12:48 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

YumiYumi,

無端端唔會有, 要有傷口先會引發...我上年刮宮, 成7-8weeks 都唔來M, 一照便見子宮痴埋...後尾做子宮鏡再見到子宮好多痴珠網...


大宅

積分: 1628


58#
發表於 05-11-5 12:57 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

魚魚:

我知呀﹗ 直接d就係:--

係葵芳巴士總站搭 69M $9.1 (到大欖轉車站轉巴士), 279X (轉乘優惠$3.5) 總站就是聯和墟. 須時約1小時至1小時10分

** 記住要用八達通才可享用 轉乘優惠 **

P.S. 我都諗住M黎之後試下睇王醫師呀.



魚魚~ 寫道:
NaughtyLuiLui & Vanyor,

你哋都住粉嶺呀 ! 請問你哋, 葵芳有無快捷d既方法去到粉嶺呀 ?
thanks !


複式洋房

積分: 477


59#
發表於 05-11-5 13:43 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

等待BB的小貓,

哇, 簡單perfect 呀 !!

你好勁呀! 連幾多錢都知 , 你係咪成日入粉嶺架呢 ??


祝我哋一齊bingo啦 !!!
:wth:  :wth: [size=medium]魚 ~ [img]


大宅

積分: 1437


60#
發表於 05-11-5 17:22 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

Emen,

我試左差唔多年半都唔bingo, 由於我经期唔準, 所以開頭揾中醫調理下, 點知第一個每一次都問我经期黎未, 未就驗孕,前後太約睇左3個月, 見m又唔到, 身體又無特別好左, 所以我决定轉睇第二個, 點知都係一樣, 佢都有叫我驗孕, 如果無就開D通经藥俾我, 经期後就可以食D生仔藥, 最後睇左3個月都無m到,(平時最耐一次都係4個月), 由於實在太耐,足足半年無m到, 我唯有睇番西醫, 睇西醫都有九個月生都係唔得, 照過輸卵管無塞, 驗血無問題, 老公亦無問題, 唯一問題就係我唔識排卵, 每二個月食排卵藥, 打排卵針, 真係好辛苦. 由於都係唔得, 所以醫生叫我今個月做IUI. 都唔知點解想生BB都咁難?

我今年都唔細, 所以我好怕同之前一樣, 或者可能我唔彩遇到2個中醫都係咁,(佢地都係有牌中醫), 依家仲考濾緊做IUI定轉睇中醫,好煩呀, 可唔可以俾D意見我.



首頁
12345...22

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo