自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15543


41#
發表於 11-11-29 12:50 |只看該作者
如果係人多擠迫又靜的地方,譬如坐緊車,我好怕遇着打機聽歌D人,有時坐長途車想瞓下,坐對面果個打機,果個頻率好UN 耳,攪到人好心煩唔會瞓得到。

點解D人唔可以顧及他人的感受


正義或會遲來但不會缺席


珍珠宮

積分: 43116

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


42#
發表於 11-11-29 13:24 |只看該作者
180 發表於 11-11-29 11:38
小小聲啫, 唔係咁都唔可以接受嘛, 就算係用左HEADPHONE, 開得大聲, 外面人都聽到啦........
請學會包容, 呢 ...
我同意學識包容,都同意大家退一步諗,但係真係好想有人知道咁樣係真係會影響到人,
如果係覺得「影響到人咪影響到人羅!我都算係咁啦較細聲左!叫做好好架啦!我而家係影響左你少少姐你應該包容我啦!」
咁都無計,
但係如果係之前無諗過人地會介意,
然後而家發現原來真係有人唔鐘意既,
下次可以考慮為其他人諗多d,做多少少去尊重其他人。


大宅

積分: 2944


43#
發表於 11-11-29 16:40 |只看該作者

引用:唔明白點解開聲打機果D,+明明係可以有方法

原帖由 Caleung 於 11-11-29 發表
唔明白點解開聲打機果D, 明明係可以有方法唔嘈到其他人, 偏偏就要話人地自私; 真係想有聲既, 咪帶headphone ...
同意,係車廂呢d密封空間,就算細細聲都會好應聲,既然發明左headphone點解唔用呢?headphone都唔係好貴啫




男爵府

積分: 9383


44#
發表於 11-11-29 17:06 |只看該作者
本帖最後由 mairposa 於 11-11-29 17:09 編輯

勁討厭D人, 玩GAME, 聽歌, 睇戲唔用HEADPHONE, 以為自已開得細聲唔影響人, 佢自己都聽到聲, 咁坐係佢附近果D呢? 佢開得黎睇黎玩就梗係自己鍾意, 我坐佢隔離可唔可以叫佢轉台, 定係自己又開返另一隻歌同佢鬥氣鬥聲, 呢D人真係久唔久就係會架車到遇到, 我通常忍,自己帶返個HEADPHONE就算, 其實自己唔係咁鍾意聽歌, 但係總好過聽其它燥音, 但係有一次真係忍唔到, 搭巴士有個阿伯上車, 佢坐正係我, 跟住佢攞部機出黎, 仲要唔算細聲播粵曲, 我即時諗 救命..部車出九龍最快都要25MINS, 點忍啊, 第一次出聲叫人 "你有耳筒就帶耳筒, 冇就細聲D放係耳仔邊聽, 唔該", 好彩佢有接受, 佢揀左熄機.



珍珠宮

積分: 43116

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


45#
發表於 11-11-29 17:14 |只看該作者
mairposa 發表於 11-11-29 17:06
勁討厭D人, 玩GAME, 聽歌, 睇戲唔用HEADPHONE, 以為自已開得細聲唔影響人, 佢自己都聽到聲, 咁坐係佢附近果 ...
我老公都係上車會打機既人,但佢一定熄聲。
有次坐巴士佢又打機(當然熄左聲),但唔知附近邊鬼個又打機但係開左聲,
我老公怕人誤會係佢發出d聲馬上關機唔玩。
之後前面個對情侶頂唔順d聲轉頭怒 bear 我地(我諗佢初初以為d打機聲係我地發出既),
咁我地四目交投,而佢又見到我地無再打機但仲有聲都呆左一呆,
我地即刻好大聲咁話,d人打機好大聲呀!
情侶都話「係啦,好心熄左佢啦!」

之後過多兩分鐘就無左聲了...


伯爵府

積分: 18265

好媽媽勳章


46#
發表於 11-11-29 19:37 |只看該作者
有啲遊戲係要聽聲先玩到嘅(e. g. Fruit Ninja冇聲唔知個炸彈跳緊出來)。不過我讚成做乜都好,唔好騷擾其他人。呢啲係基本公德心。

點評

Caleung  要聽聲先玩到咪帶headphone囉  發表於 11-11-30 11:20
There's some good in this world, Mr Frodo. And it's worth fighting for.


大宅

積分: 1336

畀面勳章


47#
發表於 11-11-29 19:46 |只看該作者

引用:我都覺得唔太大聲,+我接受得到喎!+擘大喉嚨

原帖由 OnDIETMaMi_48KG 於 11-11-29 發表
我都覺得唔太大聲, 我接受得到喎!
擘大喉嚨講野比呢啲手機發出既聲更為討厭...
完全叫人熄哂啲聲, ...
我都覺.




男爵府

積分: 6972

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


48#
發表於 11-11-29 19:48 |只看該作者

致所有自己或身邊有智能手機或會係公眾場合打機既人!

其實我都好憎d人打機開聲特別係朝早返工既時候,因為通常大部分人都會補眠,架車好靜,咁打機既聲就更加騷擾。

仲有d人較左打字有聲都好討厭,上次我返工搭車有個女人全程車不停sms,d ta ta聲真係好煩。

我自己打機聽歌都會用耳筒仲會make sure 唔好漏聲出黎嘈到人。點解唔可以為下人著想用耳筒呢




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo