夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1392


41#
發表於 12-3-14 02:23 |只看該作者

有無c6耐唔耐黑面?

我黑d




侯爵府

積分: 21308


42#
發表於 12-3-14 11:11 |只看該作者

引用:係我同佢阿媽意見唔同,我唔想佢去做但佢阿

原帖由 t8480552 於 12-03-14 發表
係我同佢阿媽意見唔同,我唔想佢去做但佢阿媽又係都要佢做既時候佢就黑面,不過我仲黑過佢,但佢都會聽佢阿媽 ...
喂,你都叫有原因啦,我果件係random黑面,一黑就幾日,對眼好似想殺人甘。
我老公都同佢阿媽感情好好,但佢阿媽有低能要求我老公會鬧佢,又無要求我親近99,所以都ok嘅。




別墅

積分: 723


43#
發表於 12-3-14 11:26 |只看該作者
我老公都系咁,時不時黑口黑面,但過后又無嘢。佢心情好果時我就會話佢:女仔大姨媽來果時就話啫,而你就好似大姨丈咁


侯爵府

積分: 21308


44#
發表於 12-3-14 11:30 |只看該作者

引用:我老公都系咁,時不時黑口黑面,但過后又無

原帖由 恩恩妈 於 12-03-14 發表
我老公都系咁,時不時黑口黑面,但過后又無嘢。佢心情好果時我就會話佢:女仔大姨媽來果時就話啫,而你就好 ...
我都係囉,等佢心情好就寸佢囉,尼排暫時表現良好,有黑都係小黑





珍珠宮

積分: 32255


45#
發表於 12-3-14 16:07 |只看該作者
無人完美


大宅

積分: 2142


46#
發表於 12-3-15 00:55 |只看該作者

回覆:華美 的帖子

我黑多的,我一吾鍾意吾開心就吾想講野距一講我就覺得好煩好嘈就黑面嘍距對我都系好溫柔細聲,除非我過分扇起距把火,距就會吾講野




大宅

積分: 3475


47#
發表於 12-3-15 14:59 |只看該作者
黑面C6大集合


子爵府

積分: 10259


48#
發表於 12-3-15 22:41 |只看該作者

引用:黑面C6大集合

原帖由 chocoling 於 12-03-15 發表
黑面C6大集合
我個都系!好似仲小氣過女人




複式洋房

積分: 223


49#
發表於 12-3-17 00:00 |只看該作者
你地咪算好囉,咁少事!我同個仔溫書,但係個仔又唔聽話,佢話對住我話佢好大壓力,想死咗佢wor,仲要係係工人仔面前咁講!又試過係我屋企人面前鬧我,都死忍!


複式洋房

積分: 223


50#
發表於 12-3-17 00:00 |只看該作者
你地咪算好囉,咁少事!我同個仔溫書,但係個仔又唔聽話,佢話對住我話佢好大壓力,想死咗佢wor,仲要係係工人仔面前咁講!又試過係我屋企人面前鬧我,都死忍!


複式洋房

積分: 223


51#
發表於 12-3-17 00:02 |只看該作者
你地咪算好囉,咁少事!我同個仔溫書,但係個仔又唔聽話,佢話對住我話佢好大壓力,想死咗佢wor,仲要係係工人仔面前咁講!又試過係我屋企人面前鬧我,都死忍!


伯爵府

積分: 17335


52#
發表於 12-3-18 00:34 |只看該作者

回覆:有無c6耐唔耐黑面?

原來咁多男人係咁,我都唔係咁慘!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo