自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


41#
發表於 12-1-13 14:08 |只看該作者
個人都接受的...想學生識多D而巳...


男爵府

積分: 7203


42#
發表於 12-1-13 14:10 |只看該作者

回覆:我覺得學校好玩野囉....

咁數學大家又點睇? 考d無教過, 好似速率, 利息, 根本無教過就一定唔識, 即係又要出去補習教快半個學期!




伯爵府

積分: 17891


43#
發表於 12-1-13 14:15 |只看該作者
回覆 uhtcl2006 的帖子

你個仔係咪溫書算係慢果D?? 要日日溫書??
如果平時用的方法唔夠有效, 可以試下第二D方法,
我個仔平時只會星期六溫默書, 默之前果晚喺屋企同佢默多一次咋
我教呀仔, 如果想偷懶, 要有方法, 如果想平日唔洗成日溫溫溫, 咁上堂就要好專心, 有問題, 有唔識, 就要即日搵老師問清楚, 喺屋企做功課時, 一邊做, 一邊當溫書, 就連寫生字, 一邊寫一邊讀(中文), 一邊寫一邊串(英文), 咁就事半功倍喇, 托賴佢而家成績我都好滿意, P.3開始我放手比佢自己應該考試, 佢都可以考得好好比我睇, 所以一定要有一個合佢的方法


翡翠宮

積分: 91052

2025勳章蛇年勳章


44#
發表於 12-1-13 14:19 |只看該作者
好多學校都係咁架喎...


伯爵府

積分: 15213


45#
發表於 12-1-13 14:22 |只看該作者
課外意思係咩先﹖小朋友好容易覺得唔係書/作業果題就叫課外,比如老師話考重組句子,小朋友見試卷果題未見過都會話係課外,篇閱讀理解有字唔識又話係課外,咁一定係咁個wor!


公爵府

積分: 27965

畀面勳章


46#
發表於 12-1-13 14:23 |只看該作者
回覆 uhtcl2006 的帖子

範圍以外,有咩問題,如果佔小部份,OK R,個個都溫哂範圍以內,淨出範圍以內,咪個個一百分!


水晶宮

積分: 57540

牛年勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


47#
發表於 12-1-13 14:26 |只看該作者
Candy_family 發表於 12-1-13 14:15
回覆 uhtcl2006 的帖子

你個仔係咪溫書算係慢果D?? 要日日溫書??

試過好多方法.....
反而日日溫會係最FIT佢....
雖然....佢可以係有條件下一次KO要默既書.....但條件可能係要同佢去邊度玩, 或比咩佢食....我5想佢為呢D而溫書....
所以寧願佢溫慢小小....每日溫D....同埋想佢有個習慣溫書.....
另外....就係因為我仔好似有D專注力不足 (重等緊學校評估)....所以每日固定既TIME TABLE FOR佢係最合適.....
其實....我都係要個仔自己做功課, 我無陪佢做架.....佢5識先問我.....平日佢測驗果D, 我係無同佢溫書.....因為我都覺得.....都係TEST返佢平日教既野同做既功課....
係今次考試 (因為佢升小第一次)我先緊張返小小咋.....
等佢派左卷返嚟....我知道佢學校既方向.....我先可以定到一套計劃去幫個仔溫習囉....


水晶宮

積分: 57540

牛年勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


48#
發表於 12-1-13 14:28 |只看該作者
mrsjacky 發表於 12-1-13 14:22
課外意思係咩先﹖小朋友好容易覺得唔係書/作業果題就叫課外,比如老師話考重組句子,小朋友見試卷果題未見 ...

我都問左我仔幾個同學仔....佢地都話係未教過既, 5識....


翡翠宮

積分: 75341


49#
發表於 12-1-13 14:29 |只看該作者

引用:個仔琴日開始考試....考中文....放學同我講

原帖由 uhtcl2006 於 12-01-13 發表
個仔琴日開始考試....考中文....
放學同我講, 有D5識....我話5緊要啦, 考試範圍都溫晒, 儘左力就得啦.....
...
中,英文一定有課外野喎!例如閱讀理解。



xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo


伯爵府

積分: 17891


50#
發表於 12-1-13 14:36 |只看該作者
佢小一啫, 仲好細, 我個仔起初都係有少少條件利誘佢溫書, 大大下, 佢明事理, 你教下佢, 佢就唔會再為呢D野先溫書, 佢考得好咪比少少獎勵佢囉, 你個仔只係P.1, 反而我建意你同佢一齊溫, 比D方向佢, 佢咁細個, 打開本書都唔知溫乜? 乜野應該要溫? 邊D重要? 應該點溫? 點樣開始? 佢地會好迷網架, 比兩年時間培訓佢, 小三啦, 我覺得小三係好時機, 因為太細佢地自己handle唔到, 到左小五又要呈分, 唔可以呢個時間放手, 唔通中學先黎放手咩, 小三就最好喇, 仲有一年(小四)時間比你調較反佢tim


伯爵府

積分: 15213


51#
發表於 12-1-13 14:38 |只看該作者
本帖最後由 mrsjacky 於 12-1-13 14:40 編輯
uhtcl2006 發表於 12-1-13 14:28
我都問左我仔幾個同學仔....佢地都話係未教過既, 5識....

唔緊要啦,第日派卷你咪知道係咪老師玩野lor...
但其實中文無分課外定課內,亦唔會分有冇教過,一份中文卷入面大把字係書無見過無教過,that's why我地話要多做課外閱讀。中文科只會分程度,一至六年級d卷都係考果幾種範圍,句子結構,閱讀理解,填充,錯別字,作句/文...問題只係深淺程度而已。


水晶宮

積分: 57540

牛年勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


52#
發表於 12-1-13 14:39 |只看該作者
Candy_family 發表於 12-1-13 14:36
佢小一啫, 仲好細, 我個仔起初都係有少少條件利誘佢溫書, 大大下, 佢明事理, 你教下佢, 佢就唔會再為呢D野 ...

我已經係同佢一齊溫架啦
係功課佢自己HANDLE啫~

點評

topkidsmom    發表於 12-1-13 21:36
Candy_family    發表於 12-1-13 14:40


男爵府

積分: 6058


53#
發表於 12-1-13 14:40 |只看該作者

回覆 回覆:uhtcl2006的帖子

我記得我小學已經有考課外嘢lu




水晶宮

積分: 57540

牛年勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


54#
發表於 12-1-13 14:41 |只看該作者
wing007006 發表於 12-1-13 14:40
我記得我小學已經有考課外嘢lu

我有腦退化症.....小學既野....5記得晒LU.....重要係小一......

點評

topkidsmom  你有機會同亞仔重温  發表於 12-1-13 21:36


侯爵府

積分: 23787

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


55#
發表於 12-1-13 14:48 |只看該作者
考試範圍外既野>> 實有架喎!
正如默書, 都有seen 同unseen啦!


男爵府

積分: 6884


56#
發表於 12-1-13 15:01 |只看該作者
我囡嗰間例佐考試範圍之外再加多句"及已有知識"添


侯爵府

積分: 24623

好媽媽勳章 畀面勳章


57#
發表於 12-1-13 18:39 |只看該作者
KT0603 發表於 12-1-13 13:20
樓主,遲些有埋「已有知識」仲知味道!
我仔學校就係LA,上左小二考番小一學識既,呢D就係已有知識


侯爵府

積分: 24623

好媽媽勳章 畀面勳章


58#
發表於 12-1-13 18:45 |只看該作者
uhtcl2006 發表於 12-1-13 14:41
我有腦退化症.....小學既野....5記得晒LU.....重要係小一......
我都係KA,咪同佢一齊讀
而且而家呀仔D野仲深過我以前既,咪同佢一齊學
有時唔識既連我自己都問補習老師係點解


公爵府

積分: 26376


59#
發表於 12-1-13 18:48 |只看該作者
htts 發表於 12-1-13 12:19
考試範圍外既野>> 實有架!

Agree. 實有架, 多唔多先? 正常的.


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


60#
發表於 12-1-13 18:52 |只看該作者

我覺得學校好玩野囉....

係咁架喎




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo