爸爸專區

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 2588


41#
發表於 12-1-18 17:46 |只看該作者

引用:其實我就慳錢先出SIENTA,+牌費平,+油平,+一

原帖由 sonycattoro 於 12-01-18 發表
其實我就慳錢先出SIENTA, 牌費平, 油平,
一程車有幾耐, 都舒服都係個半個鐘, 好快就到.
慳到既錢係自己既. ...
痴線!慳到既,梗係比左油公司,又或者業主,幾時到車主?




禁止訪問

積分: 3162


42#
發表於 12-1-18 21:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2588


43#
發表於 12-1-19 01:53 |只看該作者

引用:魔鬼又來,+一家開開心心一齊坐私家車,+大聲

原帖由 sonycattoro 於 12-01-18 發表
魔鬼又來, 一家開開心心一齊坐私家車, 大聲講大聲笑, 真係無價.
快樂有時都要洗D錢.
坐的士就唔得了. ...
錢呀,無錢呀!




禁止訪問

積分: 112


44#
發表於 12-1-20 01:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3781

畀面勳章


45#
發表於 12-1-30 15:00 |只看該作者
Will you consider Honda Mobilio, 7-seaters?


禁止訪問

積分: 373


46#
發表於 12-1-30 15:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 861


47#
發表於 12-1-31 10:45 |只看該作者
NOAH 好易揸


珍珠宮

積分: 35302


48#
發表於 12-1-31 12:19 |只看該作者
sonycattoro 發表於 12-1-18 21:48
魔鬼又來, 一家開開心心一齊坐私家車, 大聲講大聲笑, 真係無價.
快樂有時都要洗D錢.
坐的士就唔得了. ...

Agreed, so 7-seat car is happier, more people in car!


複式洋房

積分: 368


49#
發表於 12-1-31 16:45 |只看該作者
如要牌費平, 慳油 ,間中座多2個人, sienta 係首選
小弟係用家之1

sienta 今年好大機會會有行貨, 車價$23萬以上

sienta 都係2手水貨較抵玩, 其實買2手車無d人講得咁恐怖


大宅

積分: 3348


50#
發表於 12-1-31 22:44 |只看該作者
finally, I choose sienta .


大宅

積分: 2588


51#
發表於 12-1-31 23:21 |只看該作者

引用:finally,+I+choose+sienta+.

原帖由 小豆媽 於 12-01-31 發表
finally, I choose sienta .
恭喜,記得keep住保養,有排揸。




複式洋房

積分: 368


52#
發表於 12-2-1 09:19 |只看該作者
記得行大概5000km偈油, 1年 /15000km 換波箱油( 波箱油要用sienta專用個隻, 用左其他油箱就byebye)

記得上架驗晒車先好落訂


男爵府

積分: 9389


53#
發表於 12-2-2 14:40 |只看該作者
想買二手車, budget 80,000 左右,希望7年車內, 5座位或7 座位均可, 因為通常3-4人坐, 有咩好介紹? Tks!


大宅

積分: 2588


54#
發表於 12-2-2 15:52 |只看該作者

引用:想買二手車,+budget+80,000+左右,希望7年車

原帖由 BB-CLEVER 於 12-02-02 發表
想買二手車, budget 80,000 左右,希望7年車內, 5座位或7 座位均可, 因為通常3-4人坐, 有咩好介紹? Tks!
...
大把揀啦,睇你咩要求ja




男爵府

積分: 9389


55#
發表於 12-2-2 16:37 |只看該作者
回覆 serpent 的帖子

如果呢個budget可唔可以買到 Sienta or Freed? 希望搵d 易揸, 慳油, 冇咁容易壞,因為係新手, 對車唔熟, 麻煩幫幫手, 五座位車也可, TKS!


男爵府

積分: 9389


56#
發表於 12-2-2 16:43 |只看該作者
SERPENT,

MOBILIO 2004年, 0 手, 只在香港行過, 牌費到06, 直板, 市價約多少? tks!


大宅

積分: 2588


57#
發表於 12-2-2 16:44 |只看該作者

引用:回覆+serpent+的帖子 如果呢個budget可唔

原帖由 BB-CLEVER 於 12-02-02 發表
回覆 serpent 的帖子

如果呢個budget可唔可以買到 Sienta or Freed? 希望搵d 易揸, 慳油, 冇咁容易壞,因為 ...
Sienta唔得,2006年起碼十萬,freed 唔得,新車要廿幾萬,上年先開始賣,無跌得咁快。你可以考慮日產tiida,jazz,corolla




禁止訪問

積分: 3162


58#
發表於 12-2-2 16:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2588


59#
發表於 12-2-2 17:08 |只看該作者

引用:SERPENT,MOBILIO+2004年,+0+手,+只在香港行

原帖由 BB-CLEVER 於 12-02-02 發表
SERPENT,

MOBILIO 2004年, 0 手, 只在香港行過, 牌費到06, 直板, 市價約多少? tks!
巿值唔識答,但由日本番一部3.5分,2005年,大約6-7萬。




複式洋房

積分: 105


60#
發表於 12-2-6 00:40 |只看該作者

想買7人車, sienta, picnic, wish, stepw........

Toyota ISIS 都ok 呀




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo