夫婦情感

跳至

首頁
12345...10

尾頁
   0


禁止發言

積分: 1717


41#
發表於 12-2-15 11:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15009

wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章


42#
發表於 12-2-15 11:44 |只看該作者
下...兩公婆唔駛斤斤計較啦....
你比佢好.佢比又好.最後咪又係大家既錢..
唔好為左錢而傷感情啦.


珍珠宮

積分: 47850

醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


43#
發表於 12-2-15 11:44 |只看該作者
樓主, 妳老公係咪出糧份糧比晒妳架?
還是佢比左一筆家用妳係包晒所以開支??


禁止發言

積分: 86211

有「營」勳章 叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


44#
發表於 12-2-15 11:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 105353

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 玩具勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


45#
發表於 12-2-15 11:45 |只看該作者


大宅

積分: 4980


46#
發表於 12-2-15 11:45 |只看該作者
回覆 meko~ 的帖子

我有返工架。。。搵$多佢少少。。。


禁止訪問

積分: 1719

畀面勳章


47#
發表於 12-2-15 11:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25751

2024年龍年勳章 畀面勳章


48#
發表於 12-2-15 11:47 |只看該作者
mouth:點對一世?


珍珠宮

積分: 37389


49#
發表於 12-2-15 11:48 |只看該作者

回覆:嬲到爆炸既情人節!!

嘩,喺家用扣反情人節餐飯錢?好爆呀你老公




珍珠宮

積分: 34845

2023年兔年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


50#
發表於 12-2-15 11:48 |只看該作者
通常出去食飯是但一個找數架啦 (多數我比) , AA有點那個


伯爵府

積分: 16603

玩具勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


51#
發表於 12-2-15 11:48 |只看該作者
情人節食飯都要AA,不如唔好食,接受唔到囉.


伯爵府

積分: 17745

2018復活節勳章 熱血金章 好媽媽勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章


52#
發表於 12-2-15 11:49 |只看該作者
如果我c6叫我AA制

我會一腳伸佢出街



「政治乃眾人之事」-- 國父孫中山先生


水晶宮

積分: 60076

好媽媽勳章 大廚勳章


53#
發表於 12-2-15 11:51 |只看該作者

引用:回覆+meko~+的帖子 我有返工架。。。搵$

原帖由 jasmine_hang 於 12-02-15 發表
回覆 meko~ 的帖子

我有返工架。。。搵$多佢少少。。。
我都搵多過我老公,但我老公吾會甘度縮,佢慳自己咋,你快d重新教育佢!



點評

tree2009    發表於 12-2-15 17:36
Sumyeema1    發表於 12-2-15 11:54
---生命無價,請支持領養---


侯爵府

積分: 21332


54#
發表於 12-2-15 11:52 |只看該作者
唉! 而家呢個年代 , 真係唔好咁不切實際等條佬養 , 姐妹們 , 比心機, 唔駛靠佢地會活得開心D .:;pppp:

點評

jasmine_hang  我都唔係靠佢養,所有嘢都係我自力更生。。。  發表於 12-2-15 12:36


大宅

積分: 4980


55#
發表於 12-2-15 11:52 |只看該作者
回覆 biancaho7 的帖子

我都想佢比晒份糧我,可惜唔係!

我地係每人比相同既$係聯名戶口,然後所有家庭開支係戶口到扣。(所以係AA制)

而家出街食飯都係戶口比。。。

但尋晚情人節,佢竟然都想係AA。。。激死我啦。。

點評

lingling9cc9  咁講又唔同理解方法  發表於 12-2-15 12:24


象牙宮

積分: 227915

2024年龍年勳章


56#
發表於 12-2-15 11:53 |只看該作者
蕃茄薯仔湯 發表於 12-2-15 11:41


琴晚請咗我食七蚊腸粉
仲叫我影相post 上bk:;pppp:吹漲

將佢放入番茄薯仔燙,一起煲


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


57#
發表於 12-2-15 11:55 |只看該作者
jasmine_hang 發表於 12-2-15 11:19
尋晚放工同c6返屋企樓下間日本餐廳食飯, 我先到, 等左佢一陣, 見到佢黎到但兩手空空, 有d失望!不過, 冇花收 ...

c6竟然話要餐飯要AA, 入返條數係家用到

家用駛唔駛開埋PAYMENT VOUCHER呀

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


水晶宮

積分: 68555

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


58#
發表於 12-2-15 11:56 |只看該作者
兩公婆....情人節食飯都要AA


珍珠宮

積分: 47850

醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


59#
發表於 12-2-15 11:58 |只看該作者
jasmine_hang 發表於 12-2-15 11:52
回覆 biancaho7 的帖子

我都想佢比晒份糧我,可惜唔係!

咁妳老公又真係過份左少少
呢d日子請老婆食餐飯都要計
唔好嬲...一於制佢旗


男爵府

積分: 5503


60#
發表於 12-2-15 11:59 |只看該作者
好怕朋友枯寒,上次去日本旅行同埋老婆啲friend去,嗰兩公婆好鬼風吹皇帝褲浪(枯X寒)去到曰本我乜都想食想買,佢就乜都話貴,食拉麵都話貴,我心諗妳黎曰本做乜啫?最黑人憎就係我買左好多野,佢話我就唔買喇咁貴,老婆見我唔老黎,話我地有啲野要買,自己去食野,我叫.左隻長腳蟹食餐勁.以後都唔會同佢去.:;pppp:

兩公婆食飯點解要AA呢.錢揾黎駛既,無就無計啦.

首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo