Choco_Milk 寫道:
popol,
你個問題真係幾似我男朋友, 佢又係悲觀, 有d自閉 (任何friend叫佢出街佢都say no, 寧願 "柄" 埋o係屋企), 自卑 (成日驚人睇佢唔起), 但佢暫時都冇發我脾氣。
唔知你有冇失眠lee個問題呢? 我男朋友好嚴重, quality & quantity都好差。
你都講中左一個問題, 其實我好矛盾, 我都唔知自己係唔係好鐘意佢, 當初我對佢冇咩feeling, 但佢對我好好, 好細心, 又成日tum我, 為我做好多好多野, 我先慢慢投入, 但最近我先發現我地好似唔係咁夾, 加上佢有個長手尾既情緒病, 所以我都唔知同佢會唔會有將來。
我祝你同你媽媽可以快d做番個開心快活人喇, 咁所有問題都可以迎刃而解lu~
popol 寫道:
PINKAVA:
D資料係咪好多,因為FAX係公司的,我唔方便,你可唔可以SCAN後Email比我,ths
至於與男朋友既感情問題我想我是成日對人無信心,唔信人,總之......連自己都討厭自己,覺得自己有問題,令人好大壓力![]()