夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1667


1#
發表於 05-12-8 11:42 |只看該作者

情緒病

Hi, 大家好~
請問有冇人個另一半 (老公/老婆/男朋友/女朋友) 有情緒病呀?


男爵府

積分: 7534


2#
發表於 05-12-8 11:54 |只看該作者

Re: 情緒病

唔使另一半, 我已經係啦, 不過真係好需要另一半睇諒同支持。


翡翠宮

積分: 76971


3#
發表於 05-12-8 11:54 |只看該作者

Re: 情緒病

我就話佢有, 佢就話佢無


男爵府

積分: 7534


4#
發表於 05-12-8 12:01 |只看該作者

Re: 情緒病

ringoivy 寫道:
我就話佢有, 佢就話佢無


咁你老公有無話你神經病, 而你話你無?!


翡翠宮

積分: 76971


5#
發表於 05-12-8 12:05 |只看該作者

Re: 情緒病

[img align=right]http://forum.bjcg.com/images/upload/2005/01/30/004326.gif[/img]咁你可以同個朋友合伙, 佢做佢既律師, 你做你既私家偵探都得啦, 咁都比你發現到

茅錯, 佢話禾有思覺失調[img align=right]http://forum.bjcg.com/images/upload/2005/01/30/004326.gif[/img]唔係點得黎同你地咁好傾啫[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/12text/A2-027.gif[/img]


侯爵府

積分: 24069


6#
發表於 05-12-8 12:07 |只看該作者

Re: 情緒病

PINKAVA 寫道:
[quote]
ringoivy 寫道:
我就話佢有, 佢就話佢無


咁你老公有無話你神經病, 而你話你無?! [/quote]

你問d傻佬「你傻架?」佢地多數都會話「你就傻!」


男爵府

積分: 5359


7#
發表於 05-12-8 12:09 |只看該作者

Re: 情緒病

通常自己知道自己係


翡翠宮

積分: 76971


8#
發表於 05-12-8 12:10 |只看該作者

Re: 情緒病

[img align=right]http://forum.bjcg.com/images/upload/2005/01/30/004326.gif[/img]茅錯, 所以邊個話我傻...傻....傻....我請佢食燒鵝...鵝....鵝...[img align=right]http://smileys.smileycentral.com/cat/104v.gif[/img]


侯爵府

積分: 24069


9#
發表於 05-12-8 12:13 |只看該作者

Re: 情緒病

ringoivy 寫道:
[img align=right]http://forum.bjcg.com/images/upload/2005/01/30/004326.gif[/img]茅錯, 所以邊個話我傻...傻....傻....我請佢食燒鵝...鵝....鵝...[img align=right]http://smileys.smileycentral.com/cat/104v.gif[/img]


以上說話就係「傻佬」既最好印證!!! ?-( ?-(


翡翠宮

積分: 76971


10#
發表於 05-12-8 12:15 |只看該作者

Re: 情緒病

咁你快 d 黎搵禾, 禾請你實燒鵝


大宅

積分: 1667


11#
發表於 05-12-8 16:05 |只看該作者

Re: 情緒病

我同男朋友拍左拖差唔多半年, 起初以為只係佢間中唔開心&情緒低落, 但最近我幾肯定佢有d抑鬱同自閉,佢自己亦知道有lee d問題。我叫佢去睇醫生, 佢唔肯。我已經用盡方法去令佢開心d&放鬆d, 但都唔係咁成功。佢終日都悶悶不樂, 長期失眠, 精神狀態差, 我知佢都唔想來&唔好受, 但我都覺得好辛苦呀。加上宜家越來越覺得同佢唔夾, 想分手但又有顧慮。我覺得因為佢有情緒病而離開佢好似好衰, 但我已經嘗試過去令佢開朗d, 做得既已經做晒, 佢都唔肯同我合作, 我都唔知點算。


翡翠宮

積分: 76971


12#
發表於 05-12-8 17:08 |只看該作者

Re: 情緒病

及早知都係一件好事, 因為病人唔肯就醫連帶佢身邊既人都好辛苦, 一係你試下同佢一齊報名讀家連家既課程, 裡頭有講好多不同種類既精神同情緒病的, 而上堂時都係好輕鬆咁過大家吹下水, 亦係同道中人發表可能咁樣佢會易接受d都未定


男爵府

積分: 7534


13#
發表於 05-12-9 10:30 |只看該作者

Re: 情緒病

咁不如實際d, 直接陪佢睇心理醫生啦, 抑鬱同自閉既情況會越來越嚴重, 病向淺中醫。

我有一張精神科醫生既list, 係明愛社工比我的, 如你需要pm留fax no. 比我。


大宅

積分: 1480


14#
發表於 05-12-9 13:13 |只看該作者

Re: 情緒病

唔洗另一半有呀....我自己都有啦....
失驚無神發神經....


翡翠宮

積分: 76971


15#
發表於 05-12-9 16:39 |只看該作者

Re: 情緒病

pinkava你做咩架, 咩都有你份, 咩你都知咁利害既 真係千其咪得罪你呀[img align=right]http://home.so-net.net.tw/waternene/D/11/D11-011.gif[/img]


男爵府

積分: 7534


16#
發表於 05-12-9 17:02 |只看該作者

Re: 情緒病

ringoivy 寫道:
pinkava你做咩架, 咩都有你份, 咩你都知咁利害既 真係千其咪得罪你呀[img align=right]http://home.so-net.net.tw/waternene/D/11/D11-011.gif[/img]


當時個"毛文", 我係病人(我係生完後壓力大、精神緊張...), 唔想靠葯就去見明愛社工, 所以個社工比定張LIST我, 需要時用。

真係千其咪得罪你呀===> 咁又係, 千萬咪得罪D傻婆


禁止訪問

積分: 16556


17#
發表於 05-12-9 18:31 |只看該作者

Re: 情緒病

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1667


18#
發表於 05-12-9 23:36 |只看該作者

Re: 情緒病

真係多謝晒各位呀, 我叫過佢幾次去睇醫生, 但佢都唔肯。我會再叫多佢最後一次, 如果佢都堅持唔肯, 我都無能為力喇!

請問普通睇次精神/心理醫生要幾錢呀?


大宅

積分: 1845


19#
發表於 05-12-10 00:46 |只看該作者

Re: 情緒病

Choco_Milk

佢屋企人知唔知, 試下搵佢家人幫手.


男爵府

積分: 7534


20#
發表於 05-12-10 09:39 |只看該作者

Re: 情緒病

Choco_Milk 寫道:

請問普通睇次精神/心理醫生要幾錢呀?


約 $1k

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo