潮流時尚

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   4


珍珠宮

積分: 42987


41#
發表於 12-4-2 10:27 |只看該作者

回覆:其實呢度有無人會。。。

總之有靚嘢睇我就開心喇,嗰啲唔知想同邊個講嘅「多謝老公」唯有當時運高睇唔到,但係嗰啲得個袋or得個盒嘅post,請您喺topic標明,我唔想入去睇盒浪費時間,您可以繼續咁post,但我都希望有得揀唔睇囉。



點評

bb86    發表於 12-4-5 12:06
topkidsmom    發表於 12-4-4 14:45
kekka    發表於 12-4-4 01:10
vivibabyvivi    發表於 12-4-3 21:52
961123    發表於 12-4-2 18:50
koalamlam    發表於 12-4-2 10:55
peggy媽咪    發表於 12-4-2 10:42
蘿絲頭    發表於 12-4-2 10:40
蘿絲頭    發表於 12-4-2 10:40
AC4712  dun   發表於 12-4-2 10:32


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


42#
發表於 12-4-2 10:34 |只看該作者

回覆:yeesumyin 的帖子

搞到買佐便靚正既都唔好意思放上來!




珍珠宮

積分: 45770

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


43#
發表於 12-4-2 10:36 |只看該作者
量力而為, 一定唔會碌爆card黎為買個袋, 我最貴個袋唔過三千蚊, 叫人幫我喺意大利買!


禁止訪問

積分: 54604

畀面勳章


44#
發表於 12-4-2 10:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 67964


45#
發表於 12-4-2 11:32 |只看該作者

回覆:其實呢度有無人會。。。

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3527


46#
發表於 12-4-2 11:33 |只看該作者

回覆:其實呢度有無人會。。。

我好like 潮流版, 如果大家唔晒又邊有咁多details 又updated.

買野就量力而為, 我亦唔會揣摩別人的心態同能力, 上來最緊要happy



點評

bb86    發表於 12-4-5 12:06
topkidsmom    發表於 12-4-4 14:46
kekka    發表於 12-4-4 01:12
蘿絲頭    發表於 12-4-2 18:53
961123  bingo  發表於 12-4-2 18:50
潮媽小巴    發表於 12-4-2 11:38


伯爵府

積分: 15999


47#
發表於 12-4-2 11:35 |只看該作者
本帖最後由 c-wong 於 12-4-2 12:04 編輯

I also hate those threads which only post boxes, then post the bags maybe a few days after. so i rarely come to visit this page now, as it's sooo boring, seeing boxes in many threads. it's wasting a lot of our time, we want to view pretty things not boxes.


珍珠宮

積分: 30556

畀面勳章 hashtag影視迷勳章


48#
發表於 12-4-2 11:49 |只看該作者

其實呢度有無人會。。。

我諗唔會有人為左在呢版曬而不理經濟情況買名牌呀…… 至少我唔會囉! 講真唔係買唔起,但真係唔捨得用成萬買個袋…… 所以睇吓人地嘅靚嘢算啦!





侯爵府

積分: 20707


49#
發表於 12-4-2 11:57 |只看該作者

其實呢度有無人會。。。

其實上黎呢版睇到咁多靚野真係好開心, 我唔會去研究人地有乜野原因去買名牌袋/出post, 因為我只想欣賞靚野, update一下名牌資訊, 老實講, 人地大把錢買名牌or借錢分期買名牌都與我無關, 而我自己買野, 唔理貴定平, 鍾意又負擔得起就買, card一定會簽, 但一定係個個月清, 我識得有d人一有錢就去買名牌, 有d人就會攞d錢去投資, 其實唔只要係去偷唔係去搶, d錢點駛,就睇自己決定, 我覺得令自己開心就得, 千祈唔好見人地擁有咁多名牌而將自己比下去, 咁樣只會令自己唔開心, 我地生在hk, 擁有既野其實已經比其他地方既人多, 最緊要懂得珍惜眼前所擁有既野



點評

bb86    發表於 12-4-5 12:07
kekka    發表於 12-4-4 17:53
潮媽小巴    發表於 12-4-2 18:53


禁止訪問

積分: 67964


50#
發表於 12-4-2 12:00 |只看該作者

引用:其實上黎呢版睇到咁多靚野真係好開心,+我唔

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6040


51#
發表於 12-4-2 12:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+heichunmum+於+12-04-02+發表

原帖由 我愛Corina 於 12-04-02 發表
其實有錢人多的是加上每個人洗錢心態唔同,有人鍾意手袋,有人鍾意首飾,有人鍾意食,有人鍾意旅 ...
同意,唔好理人點買及點處置,睇完咪算囉!同埋我真係唔覺得有人會無聊到為咗喺陌生人面前吹噓自己嘅財富,就算冇能力去買都要攪到成身咭數去吹。我唔覺得在陌生人面前話自己幾有幾有錢會好威!大家都係成年人,唔會咁膚淺㗎喇。




瑪瑙宮

積分: 137343

2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


52#
發表於 12-4-2 12:48 |只看該作者
good question


大宅

積分: 2602


53#
發表於 12-4-2 14:32 |只看該作者
moogoo 發表於 12-4-2 12:45
同意,唔好理人點買及點處置,睇完咪算囉!同埋我真係唔覺得有人會無聊到為咗喺陌生人面前吹噓自己嘅財富, ...

Just curious, what is the reason that you have to advertise the below in your signature?

VIP of Salvatore Ferragamo, Valentino, Chloé, Pringle of Scotland, The Swank, Joyce, Harvey Nichols, DVF, Kate Spade, and Lane Crawford.


男爵府

積分: 6040


54#
發表於 12-4-2 16:01 |只看該作者

引用:Quote:moogoo+發表於+12-4-2+12:45+同意,

原帖由 davis 於 12-04-02 發表
Just curious, what is the reason that you have to advertise the below in your signature?

VIP of S ...
個簽名檔好耐啦,用來同 BK 嘅姊妹 share VIP number 攞 discount. 呢D brands 要做VIP亦不難,我又唔係話我係 Hermès VIP 。

不過你可以當我係曬。正如我之前講過,大家互不相識,我曬嘅,你信我我又冇著數,你唔信我都冇損失。

反正BK入面好多JM的而且確用呢個途徑去問我攞VlP number 去攞 discount,我講嘅嘢係真係假自然有人知。




大宅

積分: 2602


55#
發表於 12-4-2 16:10 |只看該作者
moogoo 發表於 12-4-2 16:01
個簽名檔好耐啦,用來同 BK 嘅姊妹 share VIP number 攞 discount. 呢D brands 要做VIP亦不難,我又唔係話 ...

as you said 大家互不相識, why you are willing to share your VIP number? you probably need to quote your name to a stranger when sharing your VIP number. What's your benefit? get more credit?


禁止訪問

積分: 88


56#
發表於 12-4-2 16:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2602


57#
發表於 12-4-2 16:23 |只看該作者
回覆 moogoo 的帖子

Oh, I see, I have seen your promotional posts everywhere to encourage people to contact you for your VIP numbers, but pay by cash. Only the moron will believe those pay by cash are the actual VIP holders.

Now I understand you are not the boasting group but are the cheapskate group .... who are using strangers to help you entitle more discount in future......


子爵府

積分: 11028


58#
發表於 12-4-2 16:29 |只看該作者

回覆:其實呢度有無人會。。。

點解呢度又變咗戰場架




男爵府

積分: 8090


59#
發表於 12-4-2 16:47 |只看該作者
馬友蓉 發表於 12-4-2 16:13
我覺得分享靚野唔係問題, 我入呢個版都係想睇下人分享D靚野, 但同時我都唔明個d post個紙盒同紙袋出黎做乜, ...


Agree,
咁呢到真係可以好快update 到 C, H, 鑽石 o既info,都學到野, 不過想search 返d資料, 好多篇 '多謝好老', o既第n版先搵
到個相(樓主第一篇係盒, 之後d人望住個盒都成n個post) ...真係幾難追/搵返d樓主實際買左乜..
齋睇盒都咁興奮, 真係慳返唔少


大宅

積分: 3771


60#
發表於 12-4-2 17:49 |只看該作者

回覆:其實呢度有無人會。。。

網上言論,分享都好自由,唔中意睇呢版可以唔開呢版睇,人唔虛榮就唔會買名牌,買得當然要無太陽都拎出黎曬下同帶下,都係想滿足下自己既意慾同自信,個人覺得無唔妥,大家post下我呢d買唔起既又可以滿足下我既視覺,十卜!但人始終要理智同量力而為,如有大把貨又真係怕買,香港人唔好俾d , B6消費攞哂彩



點評

bb86    發表於 12-4-5 12:07
kekka    發表於 12-4-4 17:57
潮媽小巴    發表於 12-4-2 18:55

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo