自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 55366

2018復活節勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


41#
發表於 12-4-5 22:19 |只看該作者

回覆:今日去海洋公園…好似走難咁.






禁止訪問

積分: 1093

好媽媽勳章


42#
發表於 12-4-5 22:20 |只看該作者

回覆 回覆:wo3wo2wo1的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 37818


43#
發表於 12-4-5 22:21 |只看該作者
唉!好可憐,想玩下姐!逼成咁點玩呀!


象牙宮

積分: 222727

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


44#
發表於 12-4-5 22:27 |只看該作者
wwc 發表於 12-4-5 19:46
下午突然雷暴,纜車停開,所有人都去坐海洋列車,D人多到好似走難咁,D雨仲越落越大,成身濕晒,結果快快走 ...

細佬係唔同,阿仔中三,今日同十幾個同學去,食埋飯九點幾先返,玩得鬼甘開心!!

大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


珍珠宮

積分: 31456

熱血勳章 好媽媽勳章


45#
發表於 12-4-5 22:32 |只看該作者

回覆 回覆:wwc的帖子

送俾我都唔想去



新的一天...希望真的有新的希望吧...


子爵府

積分: 10159

好媽媽勳章 畀面勳章


46#
發表於 12-4-5 22:33 |只看該作者
我都身在其中,雷雨時我剛剛乘列車去左南朗山果邊,當時真係好灰,公園大部分地方冇瓦遮頭但好多人都冇帶遮,全部機動遊戲都停晒,好在冇幾耐吊車開番,而我堅持到最後先走,五點後強國人差不多走了大部分,我地去好多地方都唔洗排隊直入,最後兩小時都玩左和睇了很多野都算係咁啦!


子爵府

積分: 10847


47#
發表於 12-4-5 22:33 |只看該作者


男爵府

積分: 6680

畀面勳章


48#
發表於 12-4-5 22:43 |只看該作者

回覆:今日去海洋公園…好似走難咁.






男爵府

積分: 6574

大廚勳章


49#
發表於 12-4-5 23:49 |只看該作者

回覆:今日去海洋公園…好似走難咁.

其實已經濕晒, 買雨衣好似搶咁,我見有D學生哥成身濕晒,仲打大腳行,好似好爽,回家一定病。我個女回家後,今晚都開始少少咳,真慘!




大宅

積分: 3993


50#
發表於 12-4-6 00:19 |只看該作者
我星期日去左 排隊唔駛半個鐘就有得玩
有d仲一去就玩得 唔駛排添


子爵府

積分: 13126


51#
發表於 12-4-6 00:22 |只看該作者

回覆:今日去海洋公園…好似走難咁.

太多人了!




男爵府

積分: 9003

環保接龍勳章


52#
發表於 12-4-6 00:24 |只看該作者
天氣不好.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo